Cursussen Digitale fotografie

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
jeroni
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 130
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 18:32

Even weer een topic van mij,

Ik heb nu die Eos300d met standaard lens....
Weet eigenlijk niks van fotografie ik zou graag cursussen willen doen met oefeningen gericht op digitale fotografie wat\welke cursussen raden julie aan zijn er cursussen die ik thuis kan doen? zo jah welke? En welke boeken incombinatie met cursussen zijn must have....van beginner tot gevorderd....?


Bedankt mensen zonder dit forum was\ben ik nergens
Michael2005
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 504
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2005 23:01
WoonplaatsCOLON Scheveningen
CONTACTCOLON

Hoi,

In ieder geval geen cursus van het NIDF, heb ik ooit ook gedaan maar heb daar niet veel geleerd. Heb daarna eigenlijk alles uit boeken, bladen en proberen geleerd. Oh, en ook een beetje op dit forum,.... nou ja iets meer dan een klein beetje dan :wink:

Kijk eens bij de witte boekenmarkt, daar vind je vaak hele mooie fotoboeken voor wénig.

In sommige fotobladen staan foto´s met de stats erbij, vind ik wel erg prettig.

Wil ook nog wel eens met zo´n foto reis mee.
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Bij "Boeken en literatuur" staan tips voor boeken. Onder andere mijn "handboek" Fotograferen onderweg van Frank Muller. Verder kun je bij de OU (=Open Universiteit) c.q. buurthuis eens kijken of er een fotografiecursus wordt gegeven. Dat heb ik ook gedaan bij het buurthuis bij mij in de buurt. Dan is er ook nog de optie om lid te worden van een fotoclub. Kortom, er zijn zat mogelijkheden, maar je zult wel zelf even moeten zoeken met de juiste steekwoorden op dit forum.
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

jeroni schreefCOLONEven weer een topic van mij,

Ik heb nu die Eos300d met standaard lens....
Weet eigenlijk niks van fotografie ik zou graag cursussen willen doen met oefeningen gericht op digitale fotografie wat\welke cursussen raden julie aan zijn er cursussen die ik thuis kan doen? zo jah welke? En welke boeken incombinatie met cursussen zijn must have....van beginner tot gevorderd....?


Bedankt mensen zonder dit forum was\ben ik nergens
http://www.xs4all.nl/~wiskerke/artikelen/basis1.htm
misschien is dit iets voor jou

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar