Wij gaan naar Almelo!!

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Kolkkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2007 10:40
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Afgelopen zaterdag moest onze C3M (meisjes) het thuis in de halve finale voor de beker het opnemen tegen Trekvogels MB1 uit Nijmegen. Nu zullen sommigen van jullie vast wel denken 'waarom een halve finale tussen een C-team en een B-team?'
Dat zal ik jullie even kort uitleggen. Binnen de vereniging zijn een hoop meiden- en damesteams. De C3M is het selectieteam van de B-meiden, maar omdat dit team bij C-jongens in de competitie zit wordt dit team aangeduid als C3M. Ze zitten bij jongens in de competitie om een goede tegenstand te krijgen, er is gewoonweg te weinig tegenstand voor deze meiden in de reguliere meisjes B-competitie.

Maar om terug te komen bij de wedstrijd. Er waren een hoop supporters gekomen om de meiden aan te moedigen, er waren zelfs fakkels en een groot spandoek.

De meiden begonnen wat gespannen aan de wedstrijd, maar ze hadden al vrij snel een overwicht en met de rust stond het 2-0. Na de rust was het gallery play, de tegenstander kwam er niet meer aan te pas. Na het laatste fluitsignaal stond er een 7-0 eindstand op het scorebord en barstte het feest los. Op naar Almelo waar de finale plaats vind.

1. De opkomst
Afbeelding

2. Sliding op de bal
Afbeelding

3. Bijna gemangeld tussen 2 tegenstanders
Afbeelding

4. Weer een sliding op de bal
Afbeelding

5. Duel om de bal
Afbeelding

6. Felicitaties na een goal gescoord te hebben
Afbeelding

7. Verbeten duel om de bal
Afbeelding

8. Eigenlijk gewoon vasthouden
Afbeelding

9. Feest na het laatste fluitsignaal
Afbeelding

10. Even bij elkaar voor de yell
Afbeelding
1D MkIII met erg leuk glaswerk.
Gebruikers-avatar
etienne
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 379
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2008 21:17
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

Leuke sfeerimpressie van de wedstrijd.

Ik mis persoonlijk wel wat scherpte en jammer van de vele loze ruimte om de onderwerpen. Probeer het allemaal eens wat closer te maken/snijden. Dat maakt 't wat spannender. Wees daarbij ook niet bang om ledematen af te snijden in tegenstelling wat vele altijd schreeuwen ;)

Succes :)
EOS 1D Mk IV | EOS 1D Mk IIN | EOS 5D Mark II | EF15mm fish-eye| EF 24-70 F2.8 L USM | EF 50 F1.8 II | EF 70-200 F2.8 L USM | EF 300mm F2.8 L IS USM | Ex 1.4x II |Speedlite 580 EXII & 430EX
Gebruikers-avatar
Kolkkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 452
GeregistreerdCOLON 10 Jun 2007 10:40
WoonplaatsCOLON Eindhoven

etienne schreefCOLONLeuke sfeerimpressie van de wedstrijd.

Ik mis persoonlijk wel wat scherpte en jammer van de vele loze ruimte om de onderwerpen. Probeer het allemaal eens wat closer te maken/snijden. Dat maakt 't wat spannender. Wees daarbij ook niet bang om ledematen af te snijden in tegenstelling wat vele altijd schreeuwen ;)

Succes :)
Dit is de eerste keer dat ik echt een serie heb bewerkt in LR. Ik ben niet tevreden over het verscherpingsgebeuren in LR :(.

Volgende keer maar weer door CS4 halen dus.
1D MkIII met erg leuk glaswerk.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Kolkkie schreefCOLON
Dit is de eerste keer dat ik echt een serie heb bewerkt in LR. Ik ben niet tevreden over het verscherpingsgebeuren in LR :(.

Volgende keer maar weer door CS4 halen dus.
Onzin, gewoon oefenen 8) 8)

De echte scherpte mis ik met name bij #4 bij de rest is het prima op te lossen ook in LR. Gewoon wat settings uitproberen. resultaten vergelijken totdat je tevreden bent.

Anders dan mijn voorganger vind ik de wat ruimere kadering juist wel lekker. In elk geval lijkt een beetje afwisseling me wel prettig. Oh en je hebt echt fijne momenten te pakken!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar