aller eerste bewerking

Zet hier je bewerkte en onbewerkte foto neer en leg uit hoe je het hebt gedaan en/of laat anderen je onbewerkte foto ook bewerken.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
geof
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:19
WoonplaatsCOLON limburg(b)borgloon,hoepertingen
CONTACTCOLON

dit is mijn aller eerste bewerkings foto

gisteren ben ik begonnen met experimenteren op photoshop

daarvoor had ik wel photoshop maar ik gebruikten het nooit ik vond het te moeilijk en ingewikkeld want ik wou altijd een cursus photoshop gaan doen maar het kwam er nooit van , en nu heb ik dus op mijn eigen wat ge experimenteert en ik ben toch heel erg content met het resultaat al zeg ik het zelf

ik ben eens benieuwd wat jullie er van vinden :wink:

2418

MVG Geof :wink:
http://www.facebook.com/photos.php?id=100002071894076#!/profile.php?id=586482907&sk=photos // canon 40d met 17-85 F 4-5.6 en een 70-300 F 4-5.6 + speedlighte 580 EX II + een extreem III kaartje van 2 + 4 GB
Gebruikers-avatar
Gripen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 454
GeregistreerdCOLON 20 Mei 2007 14:03

Als je uitlegt wat je bedoeling was kan ik het heel misschien mooi vinden. Op dit moment zou ik zeggen: blijf oefenen ( en dat is positief bedoeld).
Am I wrong if I don't agree?
----------------------------------------------------
Gebruikers-avatar
stationschef
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 354
GeregistreerdCOLON 07 Feb 2009 11:09
WoonplaatsCOLON Vorden

Je heb die vogel erin geplakt.
Leuk idee, uitvoering ook niet echt slecht.
Rob
Gebruikers-avatar
Crazyrooster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2010 18:28
WoonplaatsCOLON Emmen
CONTACTCOLON

Heb je de vogel uitgeknipt en in een andere foto geplakt? Zo te zien wel aangezien de kwaliteit van de foto met het vijvertje wel erg slecht is vergelijken met de vogel. Alhoewel de vogel ook rare kleuren (groen) onder zijn vleugels heeft. Ik vind het geen mooie plaat zo. Ik zou dus ook zeggen: Blijf oefenen en dan komt het wel goed.
Canon EOS 1000D | EF-S 18-55 | EF-S 55-250mm IS | EF 50mm f/1.8 II | Fotografie Emmen | Flickr...
Gebruikers-avatar
mitchel1986
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1361
GeregistreerdCOLON 27 Jan 2010 10:54
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Op zich een aardig resultaat hoor, ik mis alleen een behoorlijk stuk aan de onderkant van de foto en dat is jammer.

Ik zou de achtergrond iets waziger maken als test, misschien staat het wel leuk.
Gebruikers-avatar
geof
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 111
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2006 20:19
WoonplaatsCOLON limburg(b)borgloon,hoepertingen
CONTACTCOLON

mitchel1986 schreefCOLONOp zich een aardig resultaat hoor, ik mis alleen een behoorlijk stuk aan de onderkant van de foto en dat is jammer.

Ik zou de achtergrond iets waziger maken als test, misschien staat het wel leuk.
ik heb zo weinig ruimte omdat ik de foto al bij ge knipt had en ik heb er helemaal niet aan gedacht om de originele foto te gebruiken dan had ik wat meer plaats om te schuiven waar ik wou

maar ik wou ook nog wat van het meer laten zien anders was het meer helemaal bedenkt

Crazyrooster schreefCOLONHeb je de vogel uitgeknipt en in een andere foto geplakt? Zo te zien wel aangezien de kwaliteit van de foto met het vijvertje wel erg slecht is vergelijken met de vogel. Alhoewel de vogel ook rare kleuren (groen) onder zijn vleugels heeft. Ik vind het geen mooie plaat zo. Ik zou dus ook zeggen: Blijf oefenen en dan komt het wel goed.
ja inderdaad ik wou er een andere achtergrond op zetten

en het groen aan de vleugels dat is zo ook in de originele foto ik weet niet hoe het komt maar normaal is dat dus wit

dat moet ik nog bij leren allemaal om zoiets terug wit te krijgen en zo maar dat zal wel komen hé hoop ik

stationschef schreefCOLONJe heb die vogel erin geplakt.
Leuk idee, uitvoering ook niet echt slecht.
Rob
dank u wel :wink:
Gripen schreefCOLONAls je uitlegt wat je bedoeling was kan ik het heel misschien mooi vinden. Op dit moment zou ik zeggen: blijf oefenen ( en dat is positief bedoeld).
gelijk ik al eerder zij hier nu

ik wou een andere achtergrond op de foto zetten

MVG Geof :wink:
http://www.facebook.com/photos.php?id=100002071894076#!/profile.php?id=586482907&sk=photos // canon 40d met 17-85 F 4-5.6 en een 70-300 F 4-5.6 + speedlighte 580 EX II + een extreem III kaartje van 2 + 4 GB
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar