FIA GT3 + Belcar + BTCS Circuit Zolder 10-10-2010

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Powersprint
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2008 18:53
WoonplaatsCOLON Omgeving Weert
CONTACTCOLON

Beste allemaal,

in het weekend van 9 en 10 oktober vonden de finaleraces in het EK FIA GT3 kampioenschap plaats op het zonovergoten circuit Zolder. De allerlaatste punten van dit seizoen waren te verdelen, wel te verstaan over twee races van 60 minuten. Ook de Belcar en de BTCS waren te gast tijdens het weekend.

Het was voor mij de allereerste keer met pers accreditatie. Graag ontvang ik tips hoe het volgende keer beter te doen :)

Veel kijkplezier!

1.

8349

2.

8351

3.

8353

4.

8350

5.

8354

6.

8352

7.

8356

8.

8355

9.

8357

10.

8358

Met vriendelijke groet,

Arno van Heijster
www.senseofspeed.nl

Canon EOS 60D
Canon EOS 450D
Canon 18-55IS Kitlens
Canon 70-200 F4.0 L USM
Gebruikers-avatar
Dennisdw
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 91
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2010 15:15
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Hoi Arno, heb je de foto's aangepast ??? Ik zou toch echt zweren dat ik er eerst andere foto's zag staan met heel veel onscherpte. Deze zijn echter erg mooi, en dat op Zolder (het circuit waar ik nooit meer heen ga :? ). Snelheid zit er goed in, kleuren zijn mooi en als favoriet heb ik nummer 10. Nummer 8 vind ik persoonlijk iets te donker, grauw en wazig. Maar een erg lekkere serie om naar te kijken.
Ik weet niet hoe andere hier over denken, maar ik vind je "watermerk" heel erg storend en je foto's niet ten goede komen. Zelf zet ik er ook altijd een watermerkje in, maar dan klein onder in het hoekje. Deze komen bijna schreeuwend je foto's uit.
Gr. Dennis
Canon EOS 50D + grip | Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM | Canon EF-S 18-135 3.5-5.6 IS | Manfrotto 679B | http://www.fotoshowcase.nl | http://www.clubdenzel.nl | Facebook: http://www.facebook.com/fotoshowcase.nl
Gebruikers-avatar
Powersprint
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2008 18:53
WoonplaatsCOLON Omgeving Weert
CONTACTCOLON

Hoi Dennis, de foto's zijn niet aangepast :) Zo stonden ze er al de hele tijd.

Heel erg bedankt voor je commentaar! Nummer 8 is zo gekozen omdat de angel eyes van de Z4 zo mooi naar voren komen. Maar ik kan me voorstellen dat je deze ietwat te donker vind.

w.b.t. het watermerk: Daar moet ik je gelijk in geven. Normaal gesproken fotografeer ik alleen oval racing en daar heb je 9 van de 10x asfalt onder de auto en valt het watermerk veel minder op. Vooral tegen het zand komt het watermerk inderdaad teveel naar voren. Bedankt voor deze opmerking!

Groetjes Arno
www.senseofspeed.nl

Canon EOS 60D
Canon EOS 450D
Canon 18-55IS Kitlens
Canon 70-200 F4.0 L USM
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Door die accreditatie kun je mooiere standpunten kiezen en daar heb je goed gebruik van gemaakt.......dat mis je helaas een beetje als bezoeker. :x
Het is een geslaagde serie met bij foto 3 een leuk moment dat vlammetje. Bij deze foto stond je zo te zien aan de binnenkant van de chicane, de buitenkant is overigens ook een mooi fotoplek..... :wink:
Sommige auto's zijn wel wat centraal geplaatst, iets meer ruimte voor de auto dan achter de auto vind ik persoonlijk mooier.

Het was wel heerlijk weer zondag. Ben er namelijk ook geweest maar dan als bezoeker.

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
petuut
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4837
GeregistreerdCOLON 03 Feb 2007 23:11
WoonplaatsCOLON Ergens in Limburg

Ook ik was erbij, samen met mijn voorganger Bart. Mooie foto's heb je gemaakt, maar wat wil je ook als je zo dicht bij de baan kan staan.
De laatste vind ik de mooiste, door het mooie standpunt.
Helaas vind ik je logo wat storend. Misschien wat kleiner in een hoekje ziet veel rustiger uit.

Groet, Ruud
De mooiste shoots maak je in Limburg
Gebruikers-avatar
Joopie01
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 151
GeregistreerdCOLON 07 Mei 2009 19:15
CONTACTCOLON

Arno,

Ik kan je helaas geen tips geven, wacht zelf ook nog op een kans om een keer met pers accreditatie te mogen schieten, maar wil je bij deze wel mijn complimenten geven voor je serie!
Deze kijkt lekker weg, ik vind foto 8 het mooiste qua compositie, foto 9 spreekt mij ook wel aan en 10 is zeker ook niet verkeerd.
Het logo is inderdaad storend, maar daar is al genoeg over gezegd :wink:

Groet,
Jochem.
Canon EOS 7D + grip | Canon EF-S 18-135mm F3.5-5.6 IS | Canon EF 70-200mm f/2.8 L USM | Manfrotto 679B + 234RC Monokop | http://www.fotoshowcase.nl | http://www.facebook.com/fotoshowcase.nl
Gebruikers-avatar
Powersprint
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 128
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2008 18:53
WoonplaatsCOLON Omgeving Weert
CONTACTCOLON

Bedankt voor de reacties iedereen!

Ik zal in het vervolg het logo maar weglaten voor deze site aangezien ik nu ook inzie hoe storend het logo is ;)

Nogmaals bedankt!

Groetjes Arno
www.senseofspeed.nl

Canon EOS 60D
Canon EOS 450D
Canon 18-55IS Kitlens
Canon 70-200 F4.0 L USM
Gebruikers-avatar
BOV
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 08 Sep 2010 11:39
WoonplaatsCOLON Limbabwe

Erg mooie serie!

Ben er zelf ook geweest en heb ook een aantal foto's geschoten, maar zo mooi en scherp als deze zijn ze helaas niet...
Echte mannen eten geen honing, die kauwen op bijen.

EOS60D Gripped, wat lenzen, strobist set
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar