Avondzon

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
RubenJ
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2010 01:10
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Vlak voor het einde van het jaar was het ontzettend mistig, toen ik tegen de avond naar huis reed was de lucht prachtig warm geel in het avondzonnetje.
Ik heb geprobeerd dit vast te leggen en geloof dat het redelijk gelukt is, nu ben ik benieuwd naar jullie meningen :)

11980
| Canon EOS 550D | Canon EF-S 18-55 (+uv) | Canon EF 50mm 1.8 (+uv) | BG-E8 | 4x LP-E8 | AP-R1C |
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

Zie ook altijd de mooiste dingen onderweg.
Maar rijden en fotograferen gaat bij mij moeilijk samen.
Dat gaat jou wel goed af,mooi plaatje.
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Dat zelfde probleem heb ik ook altijd. zie de mooiste luchten tegen de avond, Maar zit meestal achter het stuur. En geen camera in de buurt.
Jammer dat de zon een beetje centraal staat maar verder is hij goed gelukt RubenJ
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
RubenJ
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2010 01:10
WoonplaatsCOLON Arnhem
CONTACTCOLON

Thanks :)

@P_FlaSh, instelling wijzigen is 't moeilijkste ;) voor de rest gewoon zonder te kijken uit de losse hand wat proberen te schieten ;) je moet tenslotte wel op de weg blijven letten. Overigens was het niet zo druk.. als het drukker was geweest had ik m'n camera waarschijnlijk ook niet gepakt.

@BossA
Ik heb nog wat geprobeerd met verder links/rechts croppen maar het werd er niet beter op.
De bomen rechts wou ik graag behouden en een klein stukje vangrail/dak auto links onder overhouden was naar mijn idee storender dan de zon centraal ;)
| Canon EOS 550D | Canon EF-S 18-55 (+uv) | Canon EF 50mm 1.8 (+uv) | BG-E8 | 4x LP-E8 | AP-R1C |
Gebruikers-avatar
borg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 10:46
WoonplaatsCOLON Born

BossA schreefCOLONDat zelfde probleem heb ik ook altijd. zie de mooiste luchten tegen de avond, Maar zit meestal achter het stuur. En geen camera in de buurt.
Herkenning!! 's morgens trouwens ook, niet alleen 's avonds.
Correct me if I'm wrong...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar