Honda NSX rig shot

Treinen, auto's, motoren, fietsen, boten... alle andere voertuigen die niet onder Spotters vallen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
johnhemi
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2011 15:19
WoonplaatsCOLON nederweert

waanzinnige mooie fotos,en ik zou graag wel een paar fotos willen van mijn truckie,dus als er iemand wil oefenen hoor ik t wel



hier mijn truckie
ps:let niet op de kwaliteit van de fotos ,is langgeleden gemaakt

Afbeelding
Canon 50d,17-85/70-300/50mm-1.8
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Jerenes schreefCOLON...Vroeger werden dit soort foto's genomen vanuit de kofferbak van een volg (of lead) auto... :P
Hoezo vroeger? Afgelopen jaar nog op deze en andere manieren auto's gefotografeerd;)

[1] - Fiat 500 van m'n neef
Afbeelding

[2] - Volvo V50 van mezelf
Afbeelding

Wij - 2 neven en ik - gaan vaker samen op stap. We hebben inmiddels ook een rig tot onze beschikking, evenals onderstaande DS en nog 2 CX'en. Zie ook Citrohenno.

[3]
Afbeelding

Mocht er een meeting komen, dan houd ik me aanbevolen.

[Edit]
Zie nu dat dit in Showcase staat. Is het tegenwoordig wel toegestaan om zomaar foto's in een ander z'n topic te plaatsen? Zo niet, dan een ander verzameltopic maken voor de meeting c.q. rollend materieel?
[/Edit]
Surferdude
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2010 20:24
WoonplaatsCOLON Rotterdam, The Netherlands

Een kortere paal is een optie om uit te proberen de volgende keer. Ik heb m'n ASX nog niet "gerigshotted" ;-) Dan kan ik meteen m'n groothoeklens eens uitproberen..
Gebruikers-avatar
Jerenes
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1352
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2006 19:49
WoonplaatsCOLON Lochristi, België

Oooh... als je een 10-22 hebt, dan mooi op 10mm en leuk met die vervorming... Lekker heel hard creatief aan het werk... Is dan niet voor publicatie in de betere tijdschriften misschien, maar je kan wel creatief je ei kwijt... :D
Jeroen

7D + Grip | 6D+Grip | Canon EFs 10-22 f/3.5-4.5 USM | Canon EF 24-70 f/2.8L USM| Canon EF 24-105 f/4L IS USM II | Canon EF 70-200 f/4L IS USM |Canon EF 100-400 f/4.5-5.6L IS USM | Canon 1.4x II Extender
Surferdude
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2010 20:24
WoonplaatsCOLON Rotterdam, The Netherlands

Hehe, dan word die ASX-neus helemaal een gapend gat..

Wie prikt er een datum?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar