Modelfotografie - Op 't trapje - Deel #3

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Photodummy
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2014 22:59

Nummer 9 is het mooist.
Gebruikers-avatar
Bollie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 413
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2012 21:15

Een model met een cigaret op de plaat? Zo jaren 80 en het ziet er niet uit!
Om vooruit te komen moet je soms een stap terug doen...

Flickr

Canon. What else...
Gebruikers-avatar
Archiebald
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2011 13:29
WoonplaatsCOLON Weesp
CONTACTCOLON

@Bollie, ik zie je reactie nu pas. Wat kan ik zeggen? Ze wilde zelf graag zo op de foto :)
Canon 50D + BG-08 / Canon 17-85 IS USM / Canon 50mm II / Canon 70-200mm F4L USM / Canon Speedlite 580ex II + remote

-> Archiebald Photography
-> Archiebald @ Flickr.com
Anoniem 3

Archiebald schreefCOLON@Bollie, ik zie je reactie nu pas. Wat kan ik zeggen? Ze wilde zelf graag zo op de foto :)
Dat getuigt niet echt van een enorme interesse voor de reacties op je eigen topic....
Gebruikers-avatar
Archiebald
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 90
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2011 13:29
WoonplaatsCOLON Weesp
CONTACTCOLON

Ik zit op diverse fora, fotografie, auto, hobby, wereld -gerelateerd. Ik hop van de een naar het andere. Dan zit ik een tijd op Eosdigitaal, dan weer een tijd op Autoweek, een paar maanden later juist weer op Photography-on-the-net. En nu ben ik weer even hier.

Hoezo geen enorme interesse? De meeste topics hier lopen nou niet bepaald over van de reacties. Althans, de mijne over het algemeen niet. Volgens mij heb ik pagina 1 aardig mee gediscussieerd.

Volgens mij is jouw post nogal off-topic en onrespectvol.....
Canon 50D + BG-08 / Canon 17-85 IS USM / Canon 50mm II / Canon 70-200mm F4L USM / Canon Speedlite 580ex II + remote

-> Archiebald Photography
-> Archiebald @ Flickr.com
Anoniem 3

Welkom terug.
Onrespectvol?? Gewoon een constatering. Je kijkt maanden niet naar je topic, dat getuigt volgens mij van desinteresse.
Off topic: daar kan ik me wel in vinden. Sorry, dat had ik in mijn reactie moeten vermelden.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Er is geen enkele reden om TS aan te spreken op late reacties. Dit is niet de wijze zoals wij hier met elkaar om moeten gaan. Graag weer lekker on topic verder
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar