Op de Grens.. [+ Startrail Update]

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
Akumal

Bij 2 zal je een hoop shots hebben gemaakt, als je de shots waar de vliegtuigen in zitten niet mee neemt in je bewerking zie je strepen niet ;-)
Weet niet of je de lucht hebt meeverscherpt? De trails komen nogal hard over, kartelrandjes e.d. Zou ze niet mee nemen in de verscherpingen/ zachter maken ;-). Is inderdaad een leuke bezigheid!!!
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

ik heb wel de helderheid misschien iets te hoog gezet.. misschien dat het hieraan ligt.. ;)
aan verscherping heb ik nauwelijks gezeten.. :)

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Maareehhh, hoe stitch jij de de foto's eigenlijk in elkaar als je geen photoshop gebruikt. Overigens kun je de vliegtuigen er in LR ook uitkrijgen, is alleen wat minder makkelijk (niet eens zo heel veel lastiger)
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

eerst dit ik dit met Helicon focus wat ik persoonlijk toch wel fijn vond!
bij deze heb ik het in Startrax samengevoegd.. maar vind ik persoonlijk een minder mooi resultaat.. ;)
via lightroom kan het inderdaad wel..
maar dat ik zo een enorm priegel werk.. ben je echt meer als een week bezig (haha :lol: oke.. overdreven dn.. :p )

gr. Michel
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar