Ethiopian Portrait

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
frankaaah
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012 15:38

Ik ben afgelopen februari naar Ethiopië geweest en daar schiet je toch hele andere foto's dan in Nederland.
Op de foto ziet u vrouwen aan het werk die dag in, dag uit, in een muffe ruimte en onder het licht van TL-buizen goede koffiebonen van de verkeerde te sorteren. Toch nam ze even de tijd en moeite om te lachen naar de camera. Dit weerspiegelt meteen de metaliteit van de mensen daar; ze zijn dolgelukkig met het weinige dat ze hebben (of dat nou een beetje eten is of een baantje met verschikkelijke arbeidsomstandigheden) en zijn altijd vriendelijk, behulpzaam en gul.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door 2 op frankaaah, in totaal 19 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
hbarkhof
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 785
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2010 12:18
WoonplaatsCOLON Noord-Brabant, Best, hbarkhof
CONTACTCOLON

Begrijp je niet. Deze foto had ook in Italie , Frankrijk of zelfs Nederland genomen kunnen zijn.
Niet dat ik de foto zelf niet goed vind maar ik zie niet iets specifiek Ethiopisch. Henk
frankaaah
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012 15:38

hbarkhof schreefCOLONBegrijp je niet. Deze foto had ook in Italie , Frankrijk of zelfs Nederland genomen kunnen zijn.
Niet dat ik de foto zelf niet goed vind maar ik zie niet iets specifiek Ethiopisch. Henk
Okee, misschien had ik er iets mee beschrijving bij moeten zetten dat die vrouwen hier de hele dag zitten, onder het licht van TL-buizen, terwijl ze bezig zijn met het sorteren van de slechte koffiebonen van de goede. Zal meteen iets meer toelichting bij de foto zetten :)
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Ik vind 'm mooi.
Je foto zet goed de sfeer en de omstandigheden neer waaronder daar gewerkt moet worden.

gr Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
frankaaah
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2012 15:38

peter1970 schreefCOLONIk vind 'm mooi.
Je foto zet goed de sfeer en de omstandigheden neer waaronder daar gewerkt moet worden.

gr Peter
Thanks :)
Gebruikers-avatar
Kuno Mooren
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 427
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2009 18:09
WoonplaatsCOLON Waddinxveen ,Holland
CONTACTCOLON

als hier alleen TL licht aan te pas kwam,
vind ik de belichting van de plaat enorm goed gelukt!

ben gek op dit doort platen, ik ga mij ook wat meer verdiepen in portretten in het buitenland.
er zijn 2 soorten foto camera's

#1 Canon EOS-D
#2 Wegwerp fotocamera's :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar