Zonsondergan De Leijen Rottevalle (friesland)

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
booster
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 71
GeregistreerdCOLON 01 Feb 2008 23:42
WoonplaatsCOLON Drachten
CONTACTCOLON

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Canon Eos 70D/Canon 70-200 is usm/Canon 17-85 is usm/Canon EF 16-35 f/2.8L II USM/Canon 24-70 2,8 /Canon 430ex
www.srfotografie.nl
Gebruikers-avatar
lassie_sr
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 976
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2009 12:27
WoonplaatsCOLON Hellevoetsluis

Ik vind het een mooie serie. Foto 3 vind ik persoonlijk de beste die paar ganzen/zwanen? geven het wel iets. Paar punten:

In foto 2 storen de (onscherpe) sprieten in de voorgrond.

Zo te zien aan de sluitertijden zijn het enkel shots opname, geen filter of blending gebruikt. Hierdoor worden het meer silhouet foto's met donkere voorgrond. Ik zou een volgende keer eens proberen om twee exposures te maken één voor de voorgrond en één voor de lucht. Deze dan blenden. Kijken wat dan dan oplevert.

Laszlo
Canon 5D Mark II│Canon 7D Mark II | 24-105 f/4 L |17-40-f/4 L |70-200 f/4 L |100 f/2.8 L Macro|Sigma 150-600||
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Mooi, die zonsondergangen.
De foto's die je er van gemaakt hebt zijn leuk. De eerste twee vind ik wat minder, nummer 1 is wat leeg, bij nummer 2 is de voorgrond wat storend. De derde is heel mooi met die zwanen of ganzen - die geven een mooie toevoeging, en vierde is mooi dooor z'n eenvoud.

Ik ben het hier niet eens dat je de voorgrond had moeten oplichten door extra opnames. Deze geven een heerlijke sfeer weg die in dit geval teniet gedaan zou worden als je ze oplicht. Zo zijn ze mooi.!!
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar