iemand tijd en zin voor een beoordeling ?

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

iemand tijd en zin voor een beoordeling ?

hallo als er iemand tijd heeft zal hij dan eens naar me fotos willen kijken gisteren voor de eerste keer op pad geweest met me 40d

alvast bedankt voor de moeite

groeten

ROb



http://www.flickr.com/photos/rob-westlander/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
Gebruikers-avatar
valkenburg
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 607
GeregistreerdCOLON 06 Aug 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Rosmalen
CONTACTCOLON

Hallo Rob,

Het wordt over het algemeen erg gewaardeerd door de mensen als de foto's ook hier op dit forum geplaatst worden ter beoordeling i.p.v. een link te plaatsen.
(het is ook "met mijn 40D" maar dat doet nu niet ter zake)
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

Dank je voor het corrigeren van me taal fout . Ben niet perfect

Ja ik snap dat het beter is om foto`s te plaatsen maar het zijn er nog al wat en sorry ben net nieuw
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

Jammer dat je me aan spreekt op me taal vindt het mis plaats maar dat doet nu niet ter zake
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
Gebruikers-avatar
P_FlaSh
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 711
GeregistreerdCOLON 29 Jul 2009 18:14
WoonplaatsCOLON Capelle a/d Ijssel
CONTACTCOLON

selecteer de foto's die je zelf het beste vind,en zet ze dan via je album op het forum.
Op die manier heb je meer kans op reactie's.
Gebruikers-avatar
beekwilder
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 07 Mrt 2010 21:05
WoonplaatsCOLON Rosmalen

Hoi Rob,

Ik heb de moeite genomen om je link te openen en een 'vluchtige' blik geworpen op je foto's.
Wat me opvalt, is dat er veel foto's staan. Aan je foto's is best een en ander te verbeteren, maar als je op zo'n manier iets vraagt dan wordt het lastig. Probeer concreter een vraag te stellen over wat je wilt verbeteren. Foto 38 staat bijvoorbeeld nog een deel van een wiel/karretje op, dat er niet ophoort. Moet men daar dan iets van zeggen? Sommige dingen kan je mijnsinziens zelf al concluderen door critisch naar je foto's te kijken. Voor alle concrete vragen zijn hier genoeg mensen die je goed kunnen helpen.

Groeten,

Sasa
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

hey Rob,

probeer inderdaad even een x-aantal op dit forum te plaatsen (zeg, de 10 beste ofzow)
en daar geven mensen wel fatsoenlijk reacties op als je dit vraagt.. ;)

ik heb toch even gauw gekeken.. en zie hier en daar wat elementen/onderwerpen/dingetjes wat er niet in horen.. ook zo ik bijvoorbeeld te krap gekaderde of zelfs te ver afgesneden portretten van mensen..

gr. Michel

p.s. hoop gauw 'n aantal foto's te zien! :mrgreen:
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Sorry, ik kijk alleen als je er hier wat wordt plaatst. Dat is de kracht van dit forum, daar doen we het hier met ons allen toch voor?
Anders kan ik net zo goed links via fb gaan bekijken :wink:

Dit klinkt bot maar is absoluut niet zo bedoeld. Ik weet niet hoe ik het anders duidelijk moet verwoorden.
Dus plaats gewoon het e.e.a. hier dan krijg je vast positieve en/of opbouwende kritieken waar je wat mee kunt.
Laatst gewijzigd door 1 op karin115, in totaal 3 keer gewijzigd.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Anoniem 3

Ik vind ook:
te veel foto's, geen samenhang.
Maak een serie(tje) van eenzelfde onderwerp, post dat op het forum en dan krijg je ongetwijfeld reacties.
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

Dank je wel voor al jullie reacties en ga dat zeker doen

iedereen bedankt

Groeten

ROb
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
WireWess
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1258
GeregistreerdCOLON 25 Mrt 2009 23:30
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Bij flickr staat er boven je foto een knop Share, je kan die bb code direct op het forum plakken.
Makkelijker kunnen we het niet maken ;)
Je weet niet wat je niet weet ! :D
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

het kan ook zo , maar dan wordt er waarschijnlijk weer gezegd dat je foto's te klein zijn....
ga naar je filkkeraccount en klik met rechts op je plaatje kopieer afbeeldings url .....terug naar dit forum klik bovenin je bericht op IMG en plak daar de url tussen...


Afbeelding


wat is je doel eigenlijk geweest bij het maken van deze foto's ? zomaar straatfotografie , die mevr hier boven kijkt niet echt zo van hé leuk ik mag op de foto..
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

ja zomaar straat fotografie en nee die vrouw kijkt niet zo leuk daar haar vader die ze vast heeft niet meer zo lang heeft

ga het proberen dank je wel !!
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
Anoniem 3

Rob-Westland schreefCOLONja zomaar straat fotografie en nee die vrouw kijkt niet zo leuk daar haar vader die ze vast heeft niet meer zo lang heeft
ga het proberen dank je wel !!
En dat is nu precies wat we bedoelen. Wij kennen jouw bedoeling niet en dan is het moeilijk om adequaat en gepast te reageren op gebeurtenissen die voor jou van meer betekenis zijn dan voor de argeloze (be)kijker.
Gebruikers-avatar
Rob-Westland
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 20
GeregistreerdCOLON 21 Aug 2012 21:24

daar heb je helemaal gelijk in @gvasseldonk besef me ook dat ik dit anders moet doen .,...

grt

ROb
Canon 40D 50D tamron 18-270 Sigma 2:8 105 Canon 70-200 L IS Usm
Gebruikers-avatar
mg75
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 230
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2005 07:55

Ik ga met mijn voorgangers mee. post je beste / mooiste of probleem gevallen gewoon hier op het forum.
Dan kunnen we je het beste, de goede richting in helpen.

Maar ik heb even snel gekeken. Er is geen foto in je reeks die eruit springt. Veel portrait en snapshots door elkaar heen. Qua bewerking kan er ook nog veel aan gedaan worden.
sommige foto's zijn niet scherp. Qua techniek zit er genoeg ruimte om je jezelf beter te maken.
30D|7D|1Dmkiv plus heldere jampot glazen
m-etops.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar