Mooie plekjes bereikbaar met elektrische rolstoel?

Hier kun je tips en ideeën uitwisselen voor mooie locaties.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Ik wil graag mooie foto's maken van de herfst (kleuren, paddestoelen enz.). Ik rijd in een elektrische rolstoel en kan dus niet overal goedbij komen. Heb je mooie plekjes voor mij, wil je ze dan met mij delen?

Groet,

Martin
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Anoniem 3

Hallo Martin:
Moeten die plekjes dichtbij Culemborg liggen?
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Niet te ver weg. Ik kan wel ongeveer 60-80 km rijden met de auto.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Robbert1978
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 450
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2005 07:44
WoonplaatsCOLON Almere
CONTACTCOLON

Misschien rondom kasteel groeneveld in Baarn? Ben ik vorig jaar eens geweest. Was voor mij met handbewogen rolstoel goed te doen. Al ben ik toen wel plat op de grond gaan liggen om een paddestoel te fotograferen, maar gewoon vanuit je rolstoel kun je hier volgens mij ook prachtige fotos maken
Canon EOS-7D, Canon 17-55 F2,8 IS, Canon 70-200 F2.8 IS, Canon 1.4x Extender. Canon Speedlite 580EXII, Canon 100mm 2.8 macro
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

De Hoge Veluwe is voor een groot deel goed toegankelijk voor rolstoelen.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Kun je ook aangeven HOE mobiel je bent buiten je rolstoel? As in: ik kan wel 10 meter lopen tot totaal vastgebonden zitten in dat ding en alleen je hoofd maar kunnen bewegen :D
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
martinculemborg
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1164
GeregistreerdCOLON 06 Jul 2005 14:55
WoonplaatsCOLON Culemborg
CONTACTCOLON

Ik kan helaas niet uit mijn elro maar mijn hulp kan wel in het natte gras liggen (iedere nadeel heeft zijn voordeel)! De elro is wel enorm sterk dus een heuveltje op is geen probleem.
www.donkfoto.nl portretfotografie familiefotografie profielfotografie bedrijfsfotografie productfotografie
Gebruikers-avatar
DeadRose
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 05 Nov 2012 00:19
WoonplaatsCOLON Utrecht

Misschien beetje laat alweer maar in Maarssenbroek, wijk Boomstede zit een klein parkje die goed toegankelijk is voor mensen in rolstoel.
Ook veel paddestoelen etc te vinden. Ik ga er vaak heen met mijn vader en die is rolstoelgebonden.
Jack Daniels Old No. 7 Tennessee WHISKEY... NEWALSO IN FUDGE
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Ik had dit topic ook nog niet gezien.

Over de eendekooi waar DeadRose het over heeft meer info -> http://www.natuurkaart.nl/asp/page.asp? ... urkaart.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Op de site van natuurkaart word per natuurgebied aangegeven of het rolstoelvriendelijk is; http://www.natuurkaart.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar