Fotografen gezocht voor kort onderzoek.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
TwanPeeters
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2011 16:38

Hallo allemaal!

Momenteel ben ik voor mijn studie bezig een korte film te maken. (http://www.muymthemovie.com" onclick="window.open(this.href);return false;) Voor dit project moet ik vanuit mijn opleiding een verdiepend onderzoek doen. Omdat fotografie een van mijn grootste hobbies is, heb ik ervoor gekozen mij te verdiepen in composities binnen fotografie. Ik wil graag te weten komen hoe ik een sterke compositie kan creëren, zonder gebruik te maken van de Regel van de Derden.

Om mijn onderzoek betrouwbaarder te maken, ben ik op zoek naar drie fotografen die het leuk zouden vinden om mij morgen even uit de brand te helpen. Het maakt niet uit wat voor onderwerpen je fotografeert. Ik zal je telefonisch een aantal vragen stellen, waarop je een antwoordt kunt geven vanuit je eigen standpunt en visie. Ik wil graag te weten komen hoe je te werk gaat bij het opstellen van een sterke foto. Het zal ongeveer een kwartiertje in beslag nemen!

De fotografen die mee willen werken zullen uiteraard mijn onderzoek ontvangen. Mocht er interesse zijn op dit forum dan wil ik het hier ook wel plaatsen!

Alvast bedankt! :D

Groetjes,
Twan
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Interessant!
Ik stuur een pb.
... Spiegel-Werk ...
TwanPeeters
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2011 16:38

Ik ben nog op zoek naar één fotograaf. Heeft er iemand misschien nog interesse? :D Alvast bedankt!
Gebruikers-avatar
Photokid
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 509
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 10:59
WoonplaatsCOLON München, Duitsland
CONTACTCOLON

Ik wil je best helpen, maar dan zul je me moeten skypen want ik woon in de VS. :) En het is hier zes uur eerder dan bij jullie. Maar mocht dat geen probleem zijn dan stuur me maar een berichtje. Toevallig laatst nog een presentatie over compositie gegeven, dus het zit nog vers in het geheugen. :)
TwanPeeters
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2011 16:38

Dat zou ik heel erg fijn vinden Photokid! Ik ben zeer geïnteresseerd naar de inhoud van je presentatie. Skype is geen probleem, dat is voor mij zelfs een voorkeur. Ik stuur je even een PB.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar