Happy newyear!

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Beste wensen iedereen!

Wind en regen getrotseerd, Maar zoals de afgelopen jaren dat ik Deventer woon ben ik dit uiteinde ook weer erop uit getrokken om het vuurwerk spektakel vast te leggen.

Dit jaar was het best lastig er stond een harde wind en het regende behoorlijk hard.
Wat daarbij kwam is dat ik deze serie met nieuw objectief en andere camera heb gefotografeerd (vorig jaar crop camera)

Des ondanks heb ik mij wel weer kostelijk vermaakt met de overige toeschouwers/ diehards.
En ja ik ben redelijk te vreden met het resultaat. Was niet helemaal happy met mijn standpunt en had eigenlijk vanaf de andere brug moeten staan.
Maar wou dit jaar wat anders proberen :)

Genoeg gepraat: wat vinden jullie van de beelden :-p

1 canon 24-70, 6 beelden samengevoegd.
Afbeelding

2 canon 24-70, 25mm
Afbeelding

3 Sigma 70-200
Afbeelding

4 Sigma 70-200
Afbeelding
Aerowswift
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 240
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2012 21:33
WoonplaatsCOLON Veghel

De eerste foto zou je denk ik groter moeten zien. Maar is wel een mooie pano.
De tweede foto geeft een mooi overzicht weer, alleen stoor ik me aan die groene en rode streep aan de linkerkant , maar dit heb je niet zelf in de hand.
Foto drie heb je vrij donker gehouden maar wel een goed moment met de grote rode pijl.
Foto 4 had ik aan de rechterkant iets meer ruimte gegeven, maar die 70-200 is nog scherp zeg. Welke variant heb je hiervan?
Gebruikers-avatar
Rick T
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1187
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2008 19:06
WoonplaatsCOLON Stegeren
CONTACTCOLON

Hier een wat grotere versie van foto 1 http://i47.tinypic.com/2hgg20p.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Zelf vind ik de rode en groene streep niet hinderlijk en geeft een beetje weer hoe het die avond er aan toe ging.
De wind zorgde ervoor dat veel pijlen niet hoog aan de hemel kwamen, pas na vele shots en geduld kwam ik eindelijk tot deze beelden.

Foto vier is met gemaakt met de Sigma 70-200mm F2.8 EX DG APO MACRO HSM (versie 1)
Een groot en vrij zwaar blok glas maar bijzonder prettig om mee te werken.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar