Winterse wereld om mij heen

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

De winterse wereld om mij heen. Ik ben heel dicht bij mezelf in de buurt gebleven, d.w.z. goed om me heen kijken wat ik in de nabije buurt zag en niet speciaal naar het bos gaan (dat ga ik misschien van 't weekend doen hoor :P ) en gekeken naar welke winterse elementen ik om me heen zag. Dit is wat ik gevonden heb :)

1. Afbeelding

2. Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
Gebruikers-avatar
SvdL
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 873
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2011 09:46
WoonplaatsCOLON Emmen

Aparte serie Marin, erg leuk. Vind drie beduidend minder. Bij het vogelhuisje van foto 2 vind ik het echt jammer dat je een stuk raam op de achtergrond ziet.
Vriendelijke groet,
Stefan
Ik dank het licht voor elke foto die ik nog mag maken.
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Ja 3 is wel erg standaard he ;) Maar toch door de extreme scherptediepte en net dat constrasterende groene vond ik 'm nog wel waardig (de rest van de plantjes & takjes was allemaal niks).

Bij foto 2 stond ik praktisch bij die mensen in de tuin :P Dus vergeef me voor het raam. Een egale muur was wel mooier geweest ja :P
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
Gebruikers-avatar
fotopapa
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 436
GeregistreerdCOLON 06 Mei 2012 13:36
CONTACTCOLON

Wat een geluksvogel ben je dat je de tyd hebt gehad vandaag op een paar foto's te schieten. Ik heb vandaag een aantal keer naar buiten gekeken met de gedachte was ik maar buiten met me camera nu....

De eerste foto vind ik het mooist. Gewoon een saaie weg en toch zit er zoveel in die foto kwa kleur, vignettering, lange sluitertijd. Hierdoor vind ik hem echt interessant om naar te kijken. Het lijkt net alsof je steeds meer gaat zien als je er langer naar kijkt.

Fototechnisch ga/kan ik er niets over zeggen. Ik denk meestal als een foto mijn aanspreekt is ie goed voor mij.

Ik hoop dat je er iets mee kunt.

Mvg Leon
"De perfectie van het moment is ons misschien niet altijd even duidelijk, toch maakt dit het moment niet minder perfect" Neale Donald Walsch 1999
http://www.leonvanbaalfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Marin
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2012 00:02

Dank je wel Leon!
Professioneel bruidsfotografe, maar ook fervent reis-, architectuur- en food fotografe :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar