Diverse foto's graag jullie (opbouwende) kritieken

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
inderk
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 12 Jun 2013 20:26

Hallo allemaal,

Sinds een jaartje ben ik af en toe op pad met de camera en heb mij op aanraden van een collega hier aangemeld.
Hierbij wil ik een aantal foto's tonen waarover ik best redelijk tevreden ben, maar toch wel opmerkingen kunnen gebruiken waar ik weer van kan leren.
Heb nog wel meer.... maar deze had ik al op het www ergens staan

Beetje opgehaald met lightroom (55-250 lens + polarisatie filter)
Afbeelding
Libelle achter in de tuin
Afbeelding
Eempolder 1
Afbeelding
Eempolder 2
Afbeelding
De eerste nachtvorst
Afbeelding
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

De nachtvorst spreekt me het meest aan, mooie lichtval!
De snoek en de foto met de schapen met de regenboog zijn leuk als gebeurtenis maar spreken mij als foto niet aan.
De lucht en de Libelle zijn mooi gemaakt zeker de moeite van het bekijken waard. :-)
Bij de Libelle lijkt de scherpte niet op het oog te liggen, maar dat kan ik niet goed beoordelen op de iPad.
Apple fan, Canon volger...
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

wibo53 schreefCOLONBij de Libelle lijkt de scherpte niet op het oog te liggen, maar dat kan ik niet goed beoordelen op de iPad.
Ik bekijk hem ook op de IPad, maar de scherpte ligt iig niet op het oog, wat eigenlijk zou moeten.
De compositie is te centraal en jammer van die tak in de achtergrond. De kleur vd achtergrond is wel mooi passend bij de libel.

<Jeffry>
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar