De Phottix accu die ik in oktober kocht bleek plotseling dood.
Stuur Martin op zaterdag na 18.00 uur een mailtje en krijg enkele uren later antwoord dat er een nieuwe opgestuurd wordt.
Geweldige service die een dikke pluim verdient!
gr
Frank
Pluim voor AQ4U.nl
ModeratorCOLON Global Moderators
- Jaap Koole
- Canon shooter pro
- BerichtenCOLON 1308
- GeregistreerdCOLON 27 Dec 2013 13:18
- WoonplaatsCOLON Bleiswijk
Fijn, dat je ook dit soort (positieve!) ervaringen deelt.
Groeten, Jaap
- MarcoEOS550D
- Moderator
- BerichtenCOLON 8042
- GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47
Ook ik heb alleen maar goede ervaringen met Martijn (van aq4u). Heb er meermalen besteld en altijd perfect geleverd gekregen.
Ook toen er recent bleek dat één van de door hem geleverde accu's een issue had (wordt niet geleidelijk minder, maar is ineens "dood") was één enkel mailtje voldoende om een nieuwe thuisgestuurd te krijgen. Zonder de oude te hoeven retourneren, overigens. Dat noem ik service.
Ook toen er recent bleek dat één van de door hem geleverde accu's een issue had (wordt niet geleidelijk minder, maar is ineens "dood") was één enkel mailtje voldoende om een nieuwe thuisgestuurd te krijgen. Zonder de oude te hoeven retourneren, overigens. Dat noem ik service.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Marco Weening Fotografie