Molen in Saaxumhuizen

Zonsopkomsten, vergezichten... al je landschapsfoto's kun je hierin kwijt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Kwam toen ik foto's had gemaakt in Niehove deze windmolen tegen bij Saaxumhuizen. Heel hard moeten werken om deze foto te kunnen maken. Vooral in de nabewerking..... f/22 is wellicht voor de nabewerking van een blauwe lucht niet het beste dat er is..... Ik heb geloof ik 50 vlekjes moeten wegwerken... Maar ik moest en zou beweging hebben. Foto gemaakt met dank aan een reflectorpaaltje :)

Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden. En nee, de 2e windmolen had ik niet gezien, toen ik de foto maakte.

Afbeelding
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

F22 is sowieso niet het beste dat er is. kun je beter een nd filtertje gebruiken (maar dat wist jij ook wel ;)). En geen ND10 kwamen wij laatst achter. Sorry Kars, maar voor mij is dit gewoon een kiekje. Ik vind het geen interessante plaat.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Ik vind de compositie wel aansprekend.
Misschien had je hier nog meer kunnen uithalen als je de molen in de verte er iets meer bij betrokken had.
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar