digitalstreet Beuningen

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
fvdrunen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:20
WoonplaatsCOLON Schijndel
CONTACTCOLON

Kent iemand Digitalstreet in Beuningen?
Goede zaak?
http://www.digitalstreet.nl
Kijk ook eens op mijn website http://www.fvdrunen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik vind de kennis nou niet echt super, en ook de snelheid van het personeel ligt iets te hoog (Ze willen na mijn mening te snel van je af)

Maar aan de andere kant zit het voor mij niet al te ver weg en als je weet wat je wilt hebben en de prijs is daar goed, dan rijd ik er rustig naar toe.
Ik bel wel altijd even of het op voorraad is.

Heb daar mijn infra-rood trigger gekocht. Maar ze wisten absoluut niet wat ik bedoelde. Na het onderdeel nummer te hebben opgezocht konden ze het wel vinden.

Omnibounce, idem ditto. Ik moest bijna uitleggen wat het was en toen haalde ze nog de verkeerde. Maar ging wel naar huis met een goede.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
Bientje!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 334
GeregistreerdCOLON 05 Apr 2005 07:16
WoonplaatsCOLON Wageningen

Yep, prima ervaringen mee. 't is een bedrijfje dat 'etaleert' op internet en haar ophaalpunt in Beuningen heeft. Ben er wel 's geweest; een kleine ruimte ala Aldi, maar dan voor foto apparatuur. Ik heb daar zelf een fototas gekocht en wist precies welke ik wilde hebben, maar hoorde zijdelings wel een gesprek gaan over objectieven. Het personeel gaf wel advies en verkochten niet zomaar hun handeltje.
Groetjes, Sabine


PS: hmmmm, tja het advies van de jongracing ligt net ff wat anders. Maar als je, volgens mij, gewoon weet wat je wil hebben kun je daar prima terecht.
De perfecte foto bestaat niet zolang persoonlijke voorkeur bestaat.....
WillyZ

Goeie zaak ik heb er een keer een lens besteld .
Levering was erg snel en keurig gedaan.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

@Bientje;

Wel wat ik bedoelde. Als je weet wat je wilt hebben moet je langsgaan.
Wil je echt advies, sla deze zaak dan over. Ik vind de verkopers nog teveel electronica-giganten. Het zijn geen fotografen en ik denk dat je dan bij bijvoorbeeld Konijnenberg/Corne van Iperen/Kamera-express beter zit.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Ben het met je eens: ze zijn niet duur, en hebben redelijk wat op voorraad. Als je precies weet wat je wilt, kun je het er rustig gaan ophalen. Wil je echt goed advies, ga daar dan niet heen. De verkopers hebben er bar weinig verstand van, en toen ik er was probeerden ze een beginner die gewoon een leuk setje wilde "om het eens te proberen" een 20D met 24-70 L aansmeren.... :?

Groeten,

Reinier
Rugzak vol met apparatuur.....
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

op zich goed maar heb niet al te hoge pet op van de kennis van het personeel. Heb er mijn 70-200 gehaald en wist dus wat ik wilde hebben. Het pesoneel had er echter weingi verstand van. Van Joop hoorde ik eenzelfde verhaal. dus als je spul moet hebben zijn ze prima, maar voor advies zou ik er niet echt heen gaan... (maar ja, advies heb je ook niet meer nodig als je dit forum hebt :wink:)
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
Hanz
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 183
GeregistreerdCOLON 20 Okt 2005 13:16
WoonplaatsCOLON Houten

Echt goedkoop vind ik ze niet.
Net ff zitten kijken naar een fototas:
Lowepro Mini Trekker AW Black
bij digitalstreet: 185 euro
bij konijnenberg 129 euro
[size=75]Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen[/size]
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

je moet echt per item kijken of ze goedkoop zijn of niet...
www.johanvanderwielen.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

schoffie schreefCOLONje moet echt per item kijken of ze goedkoop zijn of niet...
Precies, dat is met alle spullen. Bij de een zijn ze goedkoper, bij de ander duurder. Wat dan ook meetelt zjin eventuele verzendkosten of kilometers die je moet afleggen (Den Ham is dik 2 uur rijden voor mij, Digitalstreet binnen een uur. Scheelt ook in de brandstof)

Digital street zit vaak wel bij de goedkoopste.
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Heb er ook een aantal lenzen gekocht, maar moet zeggen dat ik goed geholpen ben. Kon de lens testen, verkoper (jonge gast) kon me redelijk veel van de lens (100-400 L en 28-135mm) vertellen.

Toko verkoopt veel spul.... :lol:

Simpel ingerichte winkel maar toch vrij veel op voorraad en toch redelijk goedkoop (20D €1008 euro en k'nijn €1077).

Ik heb er alleen goede ervaringen mee.
Succes verder....
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Gebruikers-avatar
webmeesteres
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 06 Mrt 2005 22:21
WoonplaatsCOLON Papendrecht
CONTACTCOLON

Toen ik mn EF 100mm/f2.8 macro Canon
wilde kopen, was ie een stuk goedkoper bij Knijn (509 euro), maar na een telefoontje was de levertijd niet bekend en werd er afgeraden om hem te bestellen. Bij digitalstreet was ie 29 euries duurder, maar wel op voorraad. Volgens mij halen ze veel uit de US, want in Europa schijnen de Canon lenzen erg hard te gaan op dit moment/lange levertijd.
Les: soms moet je dus niet voor de goedkoopste gaan....

En.... ze versturen de boel gratis en snel!!
Wat voor camera heb jij? "Een zwarte...."

7D|Sigma 10-20 HSM|Canon 24-105 IS USM|Canon 70-200 F/4 IS USM |Canon 100mm F2.8 macro USM|Canon Speedlite 420 EX|Lowepro Mini Trekker Classic +Slingshot 200AW
schoffie
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 10370
GeregistreerdCOLON 26 Aug 2005 08:15
CONTACTCOLON

mijn 70-200 was ook duurder bij digitalstreet dan bij konijn of Crown (scheelde 30 euro). Maar ze hadden hem ook op voorraad (i.t.t. de anderen) en 30 euro op 800 vind ik nog wel meevallen...
www.johanvanderwielen.nl
RiniB
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 1295
GeregistreerdCOLON 05 Dec 2004 08:46
WoonplaatsCOLON Arnhem

Tja...het kan vriezen, het kan dooien blijkbaar.
Mijn 70-200 F4 was nergens leverbaar toen ik hem wilde kopen, behalve bij digitalstreet, en daar was `ie ook nog eens 2 tientjes goedkoper dan bij konijnenberg. Toch weer meegenomen, en ik kon de lens ook gelijk gaan halen, da`s ook wat waard natuurlijk!

Reinier
Rugzak vol met apparatuur.....
Gebruikers-avatar
Jeff
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 335
GeregistreerdCOLON 16 Dec 2004 15:49
WoonplaatsCOLON Ede
CONTACTCOLON

RiniB schreefCOLONTja...het kan vriezen, het kan dooien blijkbaar.
Mijn 70-200 F4 was nergens leverbaar toen ik hem wilde kopen, behalve bij digitalstreet, en daar was `ie ook nog eens 2 tientjes goedkoper dan bij konijnenberg. Toch weer meegenomen, en ik kon de lens ook gelijk gaan halen, da`s ook wat waard natuurlijk!

Reinier
Had ik ook. Zeker dezelfde periode deze lens aangeschaft. :)
Mijn werk:
[url]http://www.pbase.com/jefro98[/url]
[url]http://www.vitalmx.com[/url]
Gebruikers-avatar
Ruud S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 293
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2006 21:28
WoonplaatsCOLON Veenendaal

Ik heb mijn 350D vandaan die was daar het goedkoopst en voor mij op goede afstand, ik ben daar netjes geholpen ondanks dat ik net voor sluitingstijd binnen viel.
Let wel goed op de prijs, soms heel goed koop, soms ook erg duur wel veel op voorraad m.n. de gangbare artikelen
___________________________
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Best wel een hoop reacties voor zo'n kleine winkel :wink:
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
G. Heeres
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2006 02:28
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Ik sluit me geheel aan bij de meeste vorige posters. De kenmerken zoals ik ze heb ervaren:
  • De nieuwe winkel is al een hele vooruitgang ten opzichte van de oude (was een hok van 9 m2).
  • kennis van het personeel is inderdaad beperkt maar vriendelijk zijn ze wel. Als je weet wat je wil hebben is het een prima zaak
  • Redelijk veel op voorraad, van te voren bellen is slim
  • Alle apparatuur eigen import, daarom nooit NL handleiding of software. Vaak wel goedkoop daardoor!
  • Garantieafhandeling verloopt snel en goed. Mijn defecte Sigma 28-300 werd gewoon opgestuurd naar Sigma Benelux (In Belgie, dat dan wel weer, zal wel met die eigen import te maken hebben) en binnen 2,5 week had ik hem alweer terug.
  • Problemen doen ze niet moelijk over. Glas was uit mijn filter gevallen en had krassen. Was eruit gevallen omdat binnenring gebroken was. Werd zonder moeilijk doen ter plekke omgewisseld voor een nieuwe
Gebruikers-avatar
Brian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 789
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2005 10:06
WoonplaatsCOLON Maas & Waal
CONTACTCOLON

Ik woon er praktisch om de hoek (7 km) dus ik loop er nog wel eens binnen.
Het gaat er daar echt af en toe met vrachtwagens tegelijk uit. Als je het mij vraagt prima winkeltje.

Goed in z'n prijzen, goede voorraad. Ik schaal ze een beetje tussen Knijn/KE en bv. Mediamarkt in qua kennis. Het lijken af en toe wel schoolverlaters :wink:

Tip;

Laat je adviseren bij een plaatselijke speciaalzaak en bestel dan bij Digital Street.
Canon 40D / Canon 50mm f1.8 / Tokina AT-X 12-24mm f4 / Canon 24-105 f4.0L IS USM / Sigma 70-200mm f2.8 EX APO DG MACRO HSM / Canon 430 EX
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Brian schreefCOLONTip;
Laat je adviseren bij een plaatselijke speciaalzaak en bestel dan bij Digital Street.
Tja, het staat natuurlijk iedereen vrij om dat te doen.
Wel denk ik dat de plaatselijke speciaalzaken op die manier verdwijnen.
En waar ga je dan goede, deskundige adviezen krijgen?

Die rol zou natuurlijk ook door dit forum overgenomen kunnen worden (gebeurd soms al).
Hoewel de hier gegeven adviezen vaak tegenstrijdig zijn en heel soms van het kaliber "de mijne is groter".

Jan
Mijn fiets spoort beter dan ik.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar