[Verzameltopic] DTM races Zandvoort

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

Aankomend weekend komen de D(eutsche) T(ourenwagen) M(asters) weer naar het Zandvoortse circuit. Ik vrees dat ik niet de enige ben die dan aan het fotograferen is, vandaar dit verzameltopic; plaats erin wat je erin wilt plaatsen. Zolang het maar tijdens de DTM races geschoten is! :wink:

[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52565[/img]
Laatst gewijzigd door 1 op Drrrrkkk, in totaal 28 keer gewijzigd.
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
THJKlos
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1346
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2005 12:31

Waarom nu al een topic openen eigenlijk?
Bewerk gewoon eerst een aantal foto's, zo belangrijk is het toch niet wie een topic maakt? ;)
[size=75]*... ...*[/size]
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

THJKlos schreefCOLONWaarom nu al een topic openen eigenlijk?
Bewerk gewoon eerst een aantal foto's, zo belangrijk is het toch niet wie een topic maakt? ;)
Rustig rustig, was al bezig met eentje te uploaden. En momenteel wordt het 'DTM-circus' al opgebouwd hier... er zijn vast wel freaks die zelfs dát al komen fotograferen. :lol:
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
JanW
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2006 07:54
WoonplaatsCOLON Voorschoten

Drrrrkkk schreefCOLON
THJKlos schreefCOLONWaarom nu al een topic openen eigenlijk?
Bewerk gewoon eerst een aantal foto's, zo belangrijk is het toch niet wie een topic maakt? ;)
Rustig rustig, was al bezig met eentje te uploaden. En momenteel wordt het 'DTM-circus' al opgebouwd hier... er zijn vast wel freaks die zelfs dát al komen fotograferen. :lol:
Inderdaad :D :lol: Ging natuurlijk niet hiervoor naar het circuit (zie ander topic)

Afbeelding
Gebruikers-avatar
bobeldijk
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1526
GeregistreerdCOLON 29 Nov 2004 17:57
CONTACTCOLON

@Drrrkkk: Ik neem aan dat je deze foto op Zandvoort hebt gemaakt.
Op welke plek heb je dan gestaan?
Gebruikers-avatar
Koenpuntorg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2006 13:43
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

Volgens mij is dit het uitkomen van de Tarzanbocht, maar ik denk niet dat je daar kan komen zonder mediakaart...
Bezoek ook eens [url=http://www.fotokoen.com]mijn site[/url].

Canon 350D | BG-E3 | EFS 18-55 mm | EF 50mm f/1.8 II | EF 70-200 f/4L | Naneu Pro U-110
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

Koenpuntorg schreefCOLONVolgens mij is dit het uitkomen van de Tarzanbocht, maar ik denk niet dat je daar kan komen zonder mediakaart...
Nee, dit is boven op de Hunserug, daar kan je zeker komen als je een paddockkaart hebt. Op de foto zie je tribune naast de bestaande tribune langs het rechte stuk.

@ Koen: Weer pitskaarten :?: Ik ga deze keer de duinen in, hopelijk weinig, of liever, helemaal geen regen :!:
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Koenpuntorg
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 18 Jun 2006 13:43
WoonplaatsCOLON Alphen aan den Rijn
CONTACTCOLON

@ Tiergarten: Volgens mij vraagt bobeldijk waar de bovenste foto is genomen (die is namelijk door drrrkkk gepost...), dus die van de Vodafone Mercedes, en die is zeker niet op de Hunserug genomen! De foto die jij bedoeld is gepost door JanW, en daarbij heb je gelijk: die is genomen op de Hunserug.

Ben bang dat ik ditmaal geen pitkaarten heb, maar gewoon duinenkaarten. Helemaal geen probleem! Ik ga vrijdag (samen met mijn zusje) naar de trainingen, dan loop ik een rondje circuit. Zondag met vrienden, en dan een vaste plek opzoeken, ik vermoed bij t scheivlak.
Beide dagen gaat de eos mee, maar ik denk dat hij zondag veel in de tas blijft (het blijft ongezellig als je met een groep gaat waarvan verder niemand van fotografie houd).

Je schreef trouwens laatst dat je met je paddock-kaarten geen mooie locaties kon vinden voor goede foto's, daar ben ik het niet helemaal mee eens. Kijk maar eens in het BP masters topic (of kijk even in mijn persoonlijke album 8) ), veel van de foto's (bijna allemaal) zijn vanaf het paddoch gedeelte geschoten. Neem bijvoorbeeld het aanremmen van de Audi-S of de hunserug, 2 prachtige plekjes (i.m.o.)

Groeten,
Koen
Laatst gewijzigd door 1 op Koenpuntorg, in totaal 29 keer gewijzigd.
Bezoek ook eens [url=http://www.fotokoen.com]mijn site[/url].

Canon 350D | BG-E3 | EFS 18-55 mm | EF 50mm f/1.8 II | EF 70-200 f/4L | Naneu Pro U-110
Gebruikers-avatar
Tiergarten
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 270
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2005 17:12
WoonplaatsCOLON Aalsmeer
CONTACTCOLON

@ koen: volgens mij heb jij een bril nodig. Trier?

Je hebt trouwens gelijk wat betreft die foto, ik dacht dat hij de laatste bedoelde. Dat lijkt idd uitkomen Tarzan :!:

Over die paddockkaarten; over die plekken heb je gelijk, je kan volgens mij ook nog opkomen rechte stuk staan. Maar de twee eerder genoemde plekken staan vol bij grote evenementen. En dat is jammer.
Canon Eos 20D * 18-55mm IS 3.5-5.6 * 50mm 1.8 * 70-200 F4L USM * Kenko Teleplus Pro 300 DG 1.4x * Tamrac Expedition 3
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

bobeldijk schreefCOLON@Drrrkkk: Ik neem aan dat je deze foto op Zandvoort hebt gemaakt.
Op welke plek heb je dan gestaan?
Om aan de mysteries een einde te maken: ja die foto is op Zandvoort gemaakt door mij (DTM races 2005) en ja die foto is gemaakt bij het uitkomen van de Tarzanbocht en ja die foto is gemaakt pal aan de vangrail (dus met mediakaart).

@Koen: als je op vrijdag naar binnen wil mag je volgens mij gratis de paddock in hoor... staat me zoiets bij dat dit de afgelopen jaren ook zo was voor bezoekers. Helemaal 100% zeker weten doe ik het niet, but hey it's worth a try.
In ieder geval kun je vanachter de hekken aan de buitenzijde van de Audi S-bocht wel wat doen, omdat je daar lekker hoog op de duinen kunt klimmen.
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

Voor mensen die vertrouwen hebben in het weer: kaarten kunnen besteld worden via http://www.ticketbox.nl/sport/2006_09_01_dtm2006.shtml
Wil je eerst meer weten over het evenement, kijk dan hier http://www.cpz.nl/events/2006/dtm
Oh, en neem oordopjes mee want Robert Doornbos is er met zijn Red Bull F1 voor een demo! 8)
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
JanW
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2006 07:54
WoonplaatsCOLON Voorschoten

Drrrrkkk schreefCOLONVoor mensen die vertrouwen hebben in het weer
Ik vind regen op zaterdag niet erg (maar ook weer niet te veel :P ), op zondag liever droog :wink:
Heb dit jaar namelijk pas 1x regen gehad op Zandvoort, met de 5 uur van Zandvoort.
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Vandaag de toegangskaart binnen gekregen. Nog even afwachten wat het weer doet, maar dikke kans dat ik er ben
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
R3wd
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 444
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2004 11:17
WoonplaatsCOLON IJmuiden
CONTACTCOLON

Ik zal ook weer van de parij zijn!
Waarschijnlijk Zaterdag & Zondag...

Ruud
[size=75]
http://www.schoorl-fotografie.nl
Cam: Canon EOS 300D + BG-E1 Grip
Lenzen: EF 18-55 // SIGMA AF 55-200 f4-5.6 // Canon 100-300 mm f4.5 -5.6 // Canon EF50 1.8 // Canon 70-200mm f2.8L USM IS
[/size]
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

R3wd schreefCOLONIk zal ook weer van de parij zijn!
Waarschijnlijk Zaterdag & Zondag...
Ruud
Ik was er vrijdag ook al :)

[1.] Bernd Schneider
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52963[/img]

[2.] Bruno Spengler
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52964[/img]

[3.] Mattias Lauda
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52961[/img]

[4.] Mika Häkkinen
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52959[/img]

[5.] Stefan Mücke
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52962[/img]

[6.] Jamie Green
[img]http://old.eosdigitaal.nl/forum/album_p ... c_id=52958[/img]
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
Dillweed
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 49
GeregistreerdCOLON 09 Apr 2006 21:33
WoonplaatsCOLON Stadskanaal

Ziet er goed uit hoor als ik otch ook es zo kon fotograferen, maar ik weet het het komt gewoon neer op oefenen oefenen en nog es oefenen maar ik ga er komen zeker weten !!!

PS: welke lens gebruik je voor deze foto´s en welke sluitertijd ??
Gebruikers-avatar
SuzanneDB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

@Drrrrkkk, wat een geweldige foto van Mika, zeg!!!! :D
Ben je van de pers of hoe ben je anders aan een mediakaart gekomen??? (very curious) ;)

Ik was er vandaag dus ook.. Maar zeker niet zulke mooie foto's gemaakt :(


*edit*
Meer zoiets als dit :(
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

Dillweed schreefCOLONPS: welke lens gebruik je voor deze foto´s en welke sluitertijd ??
Sluitertijden zijn echt heel divers... ligt er helemaal aan wat je gaat doen. Een 'meetrekker' waar ik lekker veel vaart in wil brengen doe ik met 1/200e of 1/160e. Een frontaal geschoten foto doe ik meestal met 1/800e of 1/640e. Kwestie van proberen proberen en nog eens proberen en bij mislukte foto's júist naar de gegevens kijken, zodat je leert wat wel kan met bepaalde instellingen en wat juist niet.

Mijn favoriete lens is mijn Tokina ATX-Pro 2.8 80-200mm zoomlens. Niet echt een toplens (trage AF enzo), maar wel lekker lichtsterk. Ik wil gaan sparen voor de Sigma 50-500mm zoomlens, maar mis de centjes nog effe. Verder doe ik redelijk veel met een Canon 3.5 35-105mm zoomlens (vooral in de pits enzo).
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
Gebruikers-avatar
Drrrrkkk
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 227
GeregistreerdCOLON 19 Jan 2005 13:24
CONTACTCOLON

SuzanneDB schreefCOLON@Drrrrkkk, wat een geweldige foto van Mika, zeg!!!! :D
Thanks! Ikzelf vind 'em net niet top... te bleek gezicht eigenlijk, maar goed.
SuzanneDB schreefCOLONBen je van de pers of hoe ben je anders aan een mediakaart gekomen??? (very curious) ;)
Ja ik doe alsof ik van de pers ben :wink: Dat hou ik echter al heel wat jaartjes vol, dus hoewel ik nog steeds een amateur ben (kan er tenslotte niet van leven) heb ik inderdaad sinds jaar en dag mediakaarten.
SuzanneDB schreefCOLONIk was er vandaag dus ook.. Maar zeker niet zulke mooie foto's gemaakt :(
Awww, zo slecht is 'ie toch niet? Alleen die 2 wandelende benen zien er een beetje vreemd uit, maar echt slecht kan ik 'em ook niet noemen. Grappig trouwens dat je foto's maakt op het circuit... zie je niet vaak dat een meisje (/griet/meid/vrouw/dame/mejuffrouw/mademoisselle/lady) dat doet als hobby :)
[-despite all my rage i am still just a rat in a cage-]
Gebruikers-avatar
SuzanneDB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 172
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

Vind 't knap dat je dat doet :D Super gewoon.... ;)

Ja, ik heb van m'n broer het Formule 1 virus meegekregen.. En aangezien ik een grote fan van Mika was, ben ik hem blijven volgen..
Auto's , vooral de geluiden, vind ik super...
Maar de mannen daaromheen denk ik wel even leuk ;) :lol:

Bedankt Drrrrkk, heb m'n angst een beetje overwonnen... Zet er maar gelijk nog een paar neer...

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

:oops: :oops: :oops:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar