Welke rugtas.....

Datastorage, flitsers, filters, macro, tassen, statieven en alle overige accessoires

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Marie-Jose
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2006 15:00
WoonplaatsCOLON Tilburg

Hallo,
Ik ben op zoek naar een goeie tas voor mijn camera, waar in de toekomst ongeveer 4 lenzen bij moeten kunnen en wat losse filters, accus, kaartjes, flitser enz.
Ik wil denk ik het liefst een rugzak want dan is het gewicht goed verdeeld op mijn rus. Ik wil hem namelijk meenemen als ik ga wandelen (tochten van ongeveer 4 uur). Ook wil ik hem meenemen op vakantie.
Ik wil er op termijn ook nog een laptop in meenemen.
Ik vind de tassen van Crumpler erg gaaf maar ik hoop dat ik wat ervaringen van allerlei tassen kan krijgen waaronder dus crumpler.
Alvast bedankt Marie-Jose
Canon EOS 350D, Sigma 18-50MM 1:2,8EX, UV filter B+W, Canon zoom lens EF 55-200MM 1:4,5-5,6 II USM, UV filter B+W
dennisb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 52
GeregistreerdCOLON 17 Mei 2006 09:58
WoonplaatsCOLON Oudewater (UTR)
CONTACTCOLON

Heb je al op http://www.cambags.com gekeken, daar staan veel reviews van fototassen.
Zelf heb ik geen ervaring met de soort tas die jij zoekt.
[size=75]Er bestaat geen slecht weer, alleen slechte kleding..[/size]
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

M'n eerste fototas was er een van Tamrac, daamee had ik een paar jaar geleden de ervaring dat de draagbanden los raakten aan de bovenkant...

Die rugtas vervolgens geruild (met bijbetaling) voor een Lowepro Mini Trekker Classic...en daar loop ik nog steeds mee rond...

Een laptop past wel in het ruime voorvak...maar of dat vak bedoeld is voor een laptop...dat weet ik niet...

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
fvanloon
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 138
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2006 11:57
WoonplaatsCOLON BoZ
CONTACTCOLON

Als optie: LowePro CompuTrekker Plus AW

Voldoende ruimte, voor body en lenzen, met een speciaal vak, voor je laptop.
Mocht het tijdens je tocht gaan regenen, dan kun je er een regenhoes overheen trekken.
Op die manier blijven je spulletjes ook nog droog.
Grtz,
Francois

[size=75]Canon 40D || BG-E2 || EF 50 1.8 || EF 24-105 F/4 L IS USM || EF 70-200 F/4 L IS USM || 580EXII || Omni-Bounce || nog wat CF kaarten[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar