Ervaring Cameranu.nl

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

Gebruikers-avatar
Remko LvB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2006 23:14
WoonplaatsCOLON Overall & Nergens

Zoals jullie al hadden gezien in myn voorstel topic, ben ik druk bezig met het zoeken naar een andere digi cam. Naar vele reviews ed gelezen te hebben, heb ik besloten om te gaan voor de Eos350d.

Nu ben ik natuurlijk het internet gaan afstruinen naar de leukste aanbiedingen.

Aangezien ik de kitlens over kan nemen van Jeroen, ga ik dus alleen voor de body. Tevens kreeg ik van Jeroen de tip om meteen een andere lens erbij te nemen.

De volgende setup wil ik dus gaan bestellen :

1 Canon Canon EOS 350D Body Zwart € 539,00
1 Canon Canon EF 50/1.8 II € 89,00
1 Sandisk Sandisk CF 2 GB € 59,95

Totaal € 687,95 (excl verzenden)

Deze setup zoals die hier staat, heb ik samen gesteld via https://www.cameranu.nl/

Leek mij een mooie set voor een mooi bedrag. Alleen is natuurlijk mijn vraag of jullie ervaring hebben met dit bedrijf en zo ja, hoe zijn die ?

Heb natuurlijk zelf al de search gebruikt hier, maar helpt me niet echt verder.

Lees bijv veel goede dingen over http://www.fotokonijnenberg.nl

Daar zou ik voor dezelfde set in totaal zonder verzenden : € 716,50 moeten uitgeven. + het feit dat zij de 350D niet op voorraad hebben en Cameranu wel.

Bedankt alvast.

Grtz. Remko
Gebruikers-avatar
jw19
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2005 20:17
CONTACTCOLON

Heb ook diverse malen wat gekocht bij cameranu.nl. Perfecte winkel, nooit geen problemen mee gehad. Velen zijn over deze winkel te praten.
Aanrader dus!

Jan Willem
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

Moet er vanmiddag naar toe, dus je hoort er wel van!
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
jeepdeb
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 27 Sep 2006 21:05
WoonplaatsCOLON zaandam

als je naar cameraland.nl belt en zegt wat je elders betaalt. doen ze niet vaak moeilijk en passen ze soms de prijs aan en dan heb je em vandaag nog zij zitten bij je in de buurt
een plastic zak nee dank u ik heb een kunstklep en plastic-aorta
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Hoor er ook geen slechte berichten over. Gewoon doen, mooie set!
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
kees37
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2006 17:31

Niks mis met deze zaak. Heb daar inmiddels al een paar keer wat spullen vandaan gehaald. Ben wel zelf langs geweest om het daat op te halen en werd zeer correct behandeld en hadden daar ook alle tijd voor. Let op als je langs gaat dat ze tussen de middag een uur dicht zijn. Dus let op de openingstijden.
Dit zelfde geldt voor konijn. Heb daar de lenzen gekocht. Ga er NIET heen op zaterdag, het is er dan hartstikke druk.
Succes.
Canon 40D; Canon 24-105 F4; Canon 70-200 F4; Ext. 1,4; Canon 50mm F/1.8
Gebruikers-avatar
D'n enige echte Senior!
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 307
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 12:09

Mijn ervaringen met http://www.kamera-express.nl (om nog maar eens een andere firma te noemen) zijn ook goed. Ben even gaan kijken hoe duur je daar uit bent voor hetzelfde pakketje, maar kon geen exacte vergelijking maken vanwege het feit dat ze een ander merk geheugenkaart in hun assortiment hebben, namelijk Dane Elect.
Zonder verzendkosten ben je daar dan € 10,- voordeliger uit, nou dat zal je de kop niet kosten, denk ik.
Let er wel op dat er veel verschil is in types geheugenkaartjes hoor!
Gebruikers-avatar
Zeeuw54
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 327
GeregistreerdCOLON 23 Sep 2006 21:44
WoonplaatsCOLON Naast de buren
CONTACTCOLON

Al veel besteld bij Cameranu.nl en een prima winkel met naar mijn mening een goede service, zeker een aanrader en prijsmatig 1 van de goedkoopste.

Gr. Hans
[i][color=darkred][size=100]Canon 30d en 350d, met wat glas, wat licht, 2 steuntjes tegen wiebelen en rugplunje [/i][/color][/size]
Gebruikers-avatar
zandhoen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2006 13:13
WoonplaatsCOLON Eindhoven city

Ik ga mee met de voorgangers die goede ervaring hebben bij cameranu.nl
Canon eos7d + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 USM IS, Canon EF 50/1.8 II, 420 ex flitser
en een setje tussenringen
Gebruikers-avatar
ritsaert
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2006 08:47
WoonplaatsCOLON Houten
CONTACTCOLON

Goede ervaringen mee. Het er m'n laatste camera gekocht. Had deze eerst besteld bij een andere winkel die ze voordat ik op vakantie ging zouden kunnen leveren. Dit lukte (de dag voor de vakantie had ik voor het laatst gebeld) dus niet. Naar cameranu gebeld en langsgegaan. Gaven aan dat ik wel even op het web de bestelling moest doen omdat anders mogelijk in dat uurtje rijden net de laatste 30D verkocht kon worden. Aardige mensen en goede kennis van zaken. Ze zijn meestal redelijk goedkoop als ik op tweakers.net kijk. Aanrader.
Gebruikers-avatar
Remko LvB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2006 23:14
WoonplaatsCOLON Overall & Nergens

Goed te horen al die positieve reacties. Toevallig ook nog ff op tweakers zitten kijken naar de shopreviews net als bij kieskeurig.nl. Ook daar groot gedeelte alleen maar positief.

Bestelling zal nu snel geplaatst gaan worden :lol:
Gebruikers-avatar
mavlo77
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2609
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 20:19

Dan zien we volgende week de foto's wel verschijnen ... :lol: :lol: :lol:
Mavlo - Website: [url=http://mvloemans.nextit.nl/]Mark's Photo Web[/url]
jwkempeneers
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1458
GeregistreerdCOLON 11 Mei 2006 15:29
WoonplaatsCOLON Sint-Annaland
CONTACTCOLON

jwkempeneers schreefCOLONMoet er vanmiddag naar toe, dus je hoort er wel van!
Ben vanmiddag bij Cameranu.nl in Urk geweest en heb daar een EF 50mm f/1.8 II aangeschaft. Werd erg goed behandelt en er is een uitstekende service. Naar mijn mening kun je daar met een gerust hart je spullen halen.
[size=75]Canon EOS 50D + BG-E2N | Canon EOS 40D + BG-E2N | Canon EF 24-105mm f/4 [color=red]L[/color] IS USM | EF 70-200mm f/2.8 [color=red]L[/color] USM | Canon Speedlite 580EX

www.kempeneersfotografie.nl / www.kempeneersmultimedia.nl [/size]
Gebruikers-avatar
Remko LvB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2006 23:14
WoonplaatsCOLON Overall & Nergens

Jwkempeneers,

thnxs nog voor de extra reply. Bestelling is nu net geplaatst. Alleen de Sandisk CF 2 GB hebben ze niet op voorraad, rest wel, dus nog heel even afwachten.
Gebruikers-avatar
Remko LvB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2006 23:14
WoonplaatsCOLON Overall & Nergens

D'n enige echte Senior! schreefCOLONMijn ervaringen met http://www.kamera-express.nl (om nog maar eens een andere firma te noemen) zijn ook goed. Ben even gaan kijken hoe duur je daar uit bent voor hetzelfde pakketje, maar kon geen exacte vergelijking maken vanwege het feit dat ze een ander merk geheugenkaart in hun assortiment hebben, namelijk Dane Elect.
Zonder verzendkosten ben je daar dan € 10,- voordeliger uit, nou dat zal je de kop niet kosten, denk ik.
Let er wel op dat er veel verschil is in types geheugenkaartjes hoor!
Camera.nl belde vanmorgen hadden de 350d body dus niet meer op voorraad liggen. Wel andere aanbieding gedaan, maar na ff over na gedacht te hebben uiteindelijk de bestelling geannnuleerd.

Net dus zelfde bestelling geplaatst bij Kamera-Express. Had hun eerst even gebeld, hadden body nog wel op voorraad liggen. 1e indruk zeker goed te noemen van deze zaak. Maar ook afhandeling van Cameranu.nl zeer netjes.

Grtz. Remko
[size=84]| Eos350d Body Zwart | BG-3 | Kitlens | Sigma 17-70 | Canon EF 50/1.8 II | Soligor AF tussenringen | Cf Sandisk 2Gb | Lowpro Slingshot 200 Aw | Giotto Cleaner kit | 72mm B+W UV-filter | 72mm B+W Pola-filter | Hama star 61 |[/size]
Jeroen*meg2
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 638
GeregistreerdCOLON 23 Mei 2005 19:44
WoonplaatsCOLON Hoeven
CONTACTCOLON

Als je hem volgende week maar hebt :wink:
Fotografie: [url]http://www.jvfotografie.eu[/url]
Auto: [url]http://www.5cabrio.nl[/url]
Gebruikers-avatar
Remko LvB
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 15 Nov 2006 23:14
WoonplaatsCOLON Overall & Nergens

Ja dat hoop ik ook. Liefs van het weekend al, zodat ik alvast een beetje kan kijken hoe alles werkt. :lol:
[size=84]| Eos350d Body Zwart | BG-3 | Kitlens | Sigma 17-70 | Canon EF 50/1.8 II | Soligor AF tussenringen | Cf Sandisk 2Gb | Lowpro Slingshot 200 Aw | Giotto Cleaner kit | 72mm B+W UV-filter | 72mm B+W Pola-filter | Hama star 61 |[/size]
NOSTRODAMUS
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2004 15:41

diversen malen gekocht prima afhandeling op tijd leveren kunnen nog een hoop internet winkels van leren
Gebruikers-avatar
SantaX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 19:51
WoonplaatsCOLON Stein (LB)

Prima site, goede pre- en aftersale service. 10 keer met me mailen was niet teveel moeite en had meestal antwoord binnen 15 minuten.
Als ik de keuze heb iets bij cameranu te kopen, doe ik het. Prijzen zijn ook prima. Vaak het goedkoopst en nog niets gezien dat echt te duur was ten opzichte van andere sites.

Kortom, van mij niets dan lof.
[size=75]Gepromoveerd tot uitsmijter op 11 april 2007[/size]
Gebruikers-avatar
Edwin M.
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 445
GeregistreerdCOLON 07 Jan 2007 09:42
WoonplaatsCOLON Naarden
CONTACTCOLON

Heb er in het verleden wat gekocht. Prima antwoorden op mijn vragen en snel en goed verpakt geleverd.

Aanrader wat wij betreft.
[color=red]Ca-non[/color] (de ~ (m.))
[color=red]EOS[/color] (de ~ (v.)) Griekse godin van de dageraad
[color=red]Ple-zier[/color] (het ~) gevoel van welbehagen, veroorzaakt door iets wat men aangenaam vindt
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar