Corné van Iperen

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Bij Corné mijn Bigma gekocht. Netjes contact via e-mail en snelle reacties op vragen. Kwam hem persoonlijk afleveren bij mij thuis. Leuke kerel met verstand van zaken, heeft me meteen de ins-and-outs van deze lens verteld. Leuk gesprek gehad over fotografie, deze keer ik hem koffie aangeboden :lol: . Netjes alles volgens afspraak en met de volledige garantie. Heb meteen een remote voor mijn 20D besteld, was zo goedkoop dat ik niet kon laten. (€35,-)
Kortom een aanrader met scherpe prijzen! :) :!:
Groetjes, Patrick. :-)
*Marco*

Heb je 'm bij hem nieuw of 2e hands (ik dat laatste en ik ben ook net zo tevreden over hem, zie http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 4&start=30 )

PS; hij is trouwens sinds kort ook "onder ons": zie lidnummer 920
Gebruikers-avatar
martmarbus
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3626
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2004 10:20
WoonplaatsCOLON Den Helder
CONTACTCOLON

Ik moet het nog gaan beleven
Heb vorige week, 24-12, bij Corne van Iperen een bestelling gedaan.
Maar door de feestdagen loopt het een beetje uit.
Nu, deze week, maar weer als een jonge hond voor de brievenbus gaan liggen. woef woef

Mart
RAW rules the world!

[size=6] 5D Mark III,diverse glassoorten in diverse kokers, wat leuntoestellen, nylonzak om alles in mee te slepen[/size]
Takki

het is een éénmanszaak?
knap hoor!
Bontje
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 205
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2004 13:32
WoonplaatsCOLON Geldrop
CONTACTCOLON

Hij is niet lidnummer 920. Hij is gewoon als cvaniperen ingelogd!
Groetjes, Patrick. :-)
Gebruikers-avatar
Webarcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 20:07
WoonplaatsCOLON Tiel

Bontje schreefCOLONHeb meteen een remote voor mijn 20D besteld, was zo goedkoop dat ik niet kon laten. (€35,-)
Kortom een aanrader met scherpe prijzen! :) :!:
Bedoel je de Canon RS-80N3 of en universele van een ander merk
Canon EOS 6D mark ii | EF 17-40 F/4.0 L USM | EF 24-70 F/2.8 L USM | EF 50 F/1.4 USM | EF 70-200 F/2.8 L IS III |EF 100 F/2.8 Macro USM | 580 EX
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Webarcher schreefCOLON
Bontje schreefCOLONHeb meteen een remote voor mijn 20D besteld, was zo goedkoop dat ik niet kon laten. (€35,-)
Kortom een aanrader met scherpe prijzen! :) :!:
Bedoel je de Canon RS-80N3 of en universele van een ander merk
35 euro is zeker goedkoop voor een 80N3 :P
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

Ik was op zoek naar een Sandisk Ultra II en Corné bleek op dat moment een van de goedkoopste adressen te zijn. Omdat ik hier louter positieve ervaringen over hem had gelezen meteen maar besteld en betaald via PayPal, want geen verzendkosten. Na een weekje bleek dat Corné hem maar niet geleverd kreeg. Daarom bood hij me een (beter!) alternatief aan tegen dezelfde prijs. Binnen een dag de kaart in huis en aan de slag. Prima service, dus.
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
two-tone
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 732
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2005 00:39
WoonplaatsCOLON Vlaardingen
CONTACTCOLON

hoe lang is de levertijd van corne ongeveer? op de site staat dat het max. 2weken kan duren! Wat is de algemene ervaring?
[size=75]EOS 40d || Canon EF 50 f1.8 mkII || Canon EF 70-200/2.8 [color=red]L[/color] USM + zonnekap || Canon Speedlite 430EX || Manfrotto 055DB+029 3weg hex qr. + 679B+Proball 308 ballhead[/size]
dutchsequoia
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 621
GeregistreerdCOLON 12 Nov 2004 13:22

In mijn geval:
Maandagochtend besteld en betaald. Niet dezelfde dag verzonden (was ik gewend van Konijn). Dus dinsdag gemaild. Corne vertelde dat vooraad op was maar eind van de week weer binnen. Ik het weekend afgewacht, maandag weer gemaild. Kreeg toen een vervangend aanbod. Dinsdag in huis.

Ik denk dat het verschilt per artikel. En of het op vooraad is of niet. Ik zou gewoon ff met hem mailen. Daar reageert hij erg snel op.
Smaak is persoonlijk en een mening is maar een mening
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar