recht op recht- GEWONNENN!!

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

lang getwijfeld of ik dit wel ging posten. uiteindelijk doe ik het toch maar. waarom ook niet.
even wat info:
een tijd geleden kreeg iedere inwoner van wervik (grensstadje in zuid west vlaanderen, belgië) waar ik dus woon een brief om mee te doen aan een wedstrijd voor amateurkunstenaars. breng de patiëntenrechten van het OCMW in beeld. fotografie, schilderen, beeldhouwen, ... alles mag.
ik ben normaalgezien geen voorstander van dit soort wedstrijden, en ging eerst niet meedoen. Nu, .... ik heb m'n kans toch gewaagd. t is niet wat ik normaal doe, in opdracht iets uitwerken. ik volg graag mijn eigen gekke gedachten. Ik heb toch geprobeerd om mezelf hierin te leggen. alles is zelfportret, heel veel tijd is erin gegaan. vanavond print ik alles in de academie en werk ik af, want morgen moet het worden ingediend.

01
Afbeelding

02
Afbeelding

03
Afbeelding

04
Afbeelding

05
Afbeelding

06
Afbeelding

07
Afbeeldingg
Laatst gewijzigd door 1 op tom, in totaal 6 keer gewijzigd.
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Canon Jack
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2459
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2005 19:37
WoonplaatsCOLON Beek (LB)
CONTACTCOLON

Erg leuke reeks. Mooie foto's die een heel verhaal vertellen.

Gr
Jack
[url=http://www.one-eyephoto.nl]Mijn website[/url] [b][color=red]UPDATED!![/b][/color]
Verkoop je foto's op [b][url=http://submit.shutterstock.com/?ref=54595]Shutterstock[/url][/b].
Musicjohn
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5315
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2005 14:57
WoonplaatsCOLON Gouda
CONTACTCOLON

Tsja... om nu alleen te zeggen: "Prachtige serie" zou dit alles geen recht aandoen.

Man, man, man... wat zit hier een tijd in, en wat is het resultaat schitterend geworden zeg. :P

Ik hoop voor je dat je tot de winnaars behoort. Deze serie verdient het. :wink:
DISCLAIMER: alles wat ik schrijf is mijn mening en beslist geen voldongen feit
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Everyone can take a picture, but only few can make a photograph
fireblade

Wow zeg een zeer mooie serie. En ik hou niet echt van dit soort foto's maar dit is echt kunst(ig). Ik vindt vooral foto 2 erg mooi gemaakt.

Gr. Chris :wink:
Natuurfreak
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6953
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 16:35

Een hele mooie serie.... heel kunstzinnig gedaan... ook de boodschappen zijn goed en duidelijk in beeld gebracht...
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Ik heb er net als musicjohn geen woorden voor...

Wat een werk en wat een resultaat zeg!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Gebruikers-avatar
marian
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3614
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2004 11:47
WoonplaatsCOLON Maarssenbroek

Een serie die bulkt van creativiteit, originaliteit en kwaliteit! Waar haal je de inspiratie vandaan om dit thema op zoveel verschillende manier uit te beelden. En dan ook nog zelfportretten wat moet hier ontzettend veel werk,tijd en liefde inzitten om tot zo'n resultaat te komen.
Het is idd lastig voor de jury om uit verschillende kunstvormen te moeten kiezen, maar als ik jury was wist ik het wel...gewoon gewoon de hele serie aan de wand hangen. Dit is gewoon zo goed werk!
Maar WAAROM twijfelde je om dit te posten....omdat het een wedstrijd was?....dat moet je me toch eens uitleggen...
Ga nu weer voor de zoveelste keer de serie bekijken, genieten en steeds weer wat extra's in foto's zien. Tom ik ben en blijf een superfan van je!!..meesterlijk.

Marian
Laatst gewijzigd door 1 op marian, in totaal 15 keer gewijzigd.
Life is beautiful... and so is my 40D!

01-01-2007 mijn website www.mariankorte.nl is online!!!!!
Gebruikers-avatar
KD-fotografie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1413
GeregistreerdCOLON 12 Jan 2007 20:59
WoonplaatsCOLON Zaltbommel
CONTACTCOLON

Wat een geweldige serie!!
Foto 2 spreekt me het meeste aan maar de andere zijn ook geweldig.

zou verbeterpunten kunnen noemen maar ik zie ze niet dus doe dat maar niet. ;)
Fluplander
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 284
GeregistreerdCOLON 22 Aug 2006 06:12
WoonplaatsCOLON Flupland

gefeliciteerd alvast met de prijs!! :lol:

prachtige serie!
Gebruikers-avatar
Joyce
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 658
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2006 16:11
WoonplaatsCOLON Spijkenisse
CONTACTCOLON

Waanzinnige serie man!!!
Groetjes Joyce

Mooi he, alles....

Kijkdoos, lampjes ernaast, lampje erop, glas in verschillende vormen en maten ervoor en een tasje waar alles in moet.
cin
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 12:49
WoonplaatsCOLON Weert

geweldig!!!! :D
Heel erg mooi
Gebruikers-avatar
Jen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 674
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2007 20:01
CONTACTCOLON

Knap gedaan, creatief!!
[size=75]<i>Since january 2007 Eos 400D shooter...</i><b>
Check ook eens mijn website <a href="http://www.jenneferhessels.nl">jenneferhessels.nl!</a></b>

[/size]
Gebruikers-avatar
tR
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 40
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2006 14:03

Tja wat moet je hier nu op zeggen, in één woord FANTASTISCH!

Wat een creativiteit en zo geweldig uitgevoerd, heb de andere inzendingen niet gezien maar kan me voorstellen dat de jury niet om je inzending heen kan dus dat word taart eten binnenkort :lol:

Nogmaals heel erg goed Tom en succes met de wedstrijd en veel plezier met je prijs :D

grtz,

Twan
Mijn speelgoed: Canon 30D, Canon EF-S 17-55 mm F/2.8 IS USM, Canon EF-S 60/2.8 USM Macro, Canon EF 70-200mm F 4.0[color=red]L[/color] USM ø 67mm, Canon 580EX Speedlite, Canon BG-E2 Grip, Lowepro Mini Trekker AW Black, div. filters en nog veel meer op mijn verlanglijstje!
Gebruikers-avatar
SantaX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 630
GeregistreerdCOLON 17 Aug 2006 19:51
WoonplaatsCOLON Stein (LB)

Wauw.

Ze zijn stuk voor stuk prachtig.
Mijn persoonlijke favorieten zijn 1 en 4.
En dan 4 als hoofdfavoriet. Je grimas daar... Prachtig.

Maar de hele reeks is echt heel goed.
[size=75]Gepromoveerd tot uitsmijter op 11 april 2007[/size]
Gebruikers-avatar
Van Put
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 194
GeregistreerdCOLON 21 Feb 2007 21:11
WoonplaatsCOLON Deurne - Antwerpen
CONTACTCOLON

ssssttt...

ben aan't kijken...
ben aan't kijken...

Dit Werk heeft tijd nodig...

ben terug aan't kijken...

ssssttt...

dit voelt zo sterk...
Dit is zo STERK...

ssssttt...

ben aan't kijken...
(af en toe eens ademen en slikken...)

Dit is....

:!: **FORMIDABEL** :!:

:roll:
luc,
Kijk, Kijk, en blijf je Verbazen...
tom
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3093
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2004 10:25
CONTACTCOLON

BEDANKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iedereen:D

Maar WAAROM twijfelde je om dit te posten....omdat het een wedstrijd was?....dat moet je me toch eens uitleggen...
Marian
ja, :) omdat het wedstrijd is. ik doe dit weinig tot nooit. ik had stiekem gehoopt dat dit een opdracht was die geen wedstrijd is, begrijp je me? daarom.
maar omdat ik veel creativiteit erin heb kunnen leggen toch getoond. ik heb ook geaarzeld omdat er erg veel gesjopt is, en ik dit normaal niet in deze mate doe. ik ben blij dat de reacties zo positief zijn (op dpz haal ik ik op 1 dag 60 reacties tot nu toe) en vooral dat het onder portret staat. t is voor mij geen digital art. t is fotografie.
---------------------------My-------m-----I------------n-------------------d
Gebruikers-avatar
mathijs984
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:56
WoonplaatsCOLON voorthuizen
CONTACTCOLON

Woh wat een superfoto's......Erg origineel en mooi in beeld gebracht. Waar kan ik inschrijven voor een cursus bij je? :D

gr Mathijs
Hier Mathijs
Ik heb een Canon 40D, 24-105mm L. sigma 300mm, kitlens canon, sigma 10-22, flitsset, achtergrondset. www.fotomathijs.nl fotomathijs@live.nl
Gebruikers-avatar
jandb
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4383
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2006 06:41
WoonplaatsCOLON Westland
CONTACTCOLON

Erg gaaf, hele gave bewerkingen en wat een geduld zul je gehad moeten hebben om dit allemaal te realiseren en uit te denken, erg goed gelukt en zeer fraai bewerkt........kan nog wel een poosje tikken, dit kan zo in een boek.

wat mij betreft heb je gewonnen, tenzij er nog zo iemand mee doet :-)

Gr Jan

PS laat het ook even aan de leden weten of je wat reactie hebt gehad van de wedstrijd organisator.
Gr. Jan

Laten we het hier gezellig houden en ons richten op onze gezamelijke hobby ;-)
http://dbfsport.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Tsja... je staat voor mij op eenzame hoogte, Tom. Nou ja, niet helemaal eenzaam, Jasper houdt je in elk geval gezelschap ;)

Dit is weer prachtig werk, vol emotie, vol overtuiging, vol verhaal. Erg mooi bedacht, en waanzinnig perfect uitgevoerd.

Diepe buiging voor je!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
myrddin
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 604
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2006 13:22
WoonplaatsCOLON De Meern
CONTACTCOLON

heb ze ook al op dpz gezien. en WOW.. ik kan maar een ding zeggen.. je bent geen fotograaf meer maar een kunstenaar! denk dat je ons allen bent ontstegen!

Petje af!!!! en wanneer en waar zien we een expositie van je?

Rene
[size=75]niets om over op te scheppen :D maar wel een aantal leuke tassen vol met spullen[/size]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar