Bevrijdingsfestival te Zwolle

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dirk
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2006 20:35
WoonplaatsCOLON Waalre

Mooie kleurrijke platen! Geven een mooi beeld van de dag.

Maar mis bij 4 en 5 eigenlijk een echt "onderwerp". Veel mensen maar verder geen centraal punt van aandacht.
Heb je nog wat closeups gemaakt van mensen?

Blijf moeite hebben met de kaders; zijn nl. erg zwaar en zwart.
EOS400D ; EF 28-135 IS USM; EF 70-300 IS USM; 50mm f1.8; EF 18-55 IS
Gebruikers-avatar
freddievtb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2008 17:18
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Heb zelf vooraan gestaan van 12 tot 23.40 uur en alle bands op de foto gezet. 1100+ foto's gemaakt :)
Selektie komt nog online, was pas om 1.15 uur in m'n bedje, 6.50 uur weer op. En gewoon weer werken vandaag...zucht...

Vreselijk irritant... : al die witte lenzen voor mijn neus van de officiele fotografen .... da wellik ooook!!! :)

Waar is die heli geland trouwens? Zag hem 2x overkomen gisteren
Canon: 40D, 18-55mm F3.5-F5.6 & 50mm F1.8, 430 EX flitser & BG-E2N Grip. Sigma: 70-300mm F4-F5.6 non-apo & 24-70mm F2.8, draadloze remote, Benro MP-98 monopod, Velbon QHD-51Q balhoofd, broer Konijn schoudertas
http://www.fredfoto.nl
Gebruikers-avatar
jeroengerssen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 13:30

Helicopter landde bij de IJsselhallen, kwamen net voorbij onderweg naar het festivalterrein.
Zijn maar héél even geweest en alleen Ilse de Lange op de foto gezet. Redelijk gelukt vanaf de zijkant, maar niet de stek waar de vele witte lenzen stonden, gaaf zeg...
Gebruikers-avatar
Evert Veldhuis
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 137
GeregistreerdCOLON 08 Nov 2006 13:52
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

freddievtb schreefCOLONHeb zelf vooraan gestaan van 12 tot 23.40 uur en
...
Stond jij rechts van het hek, met een eenspootsstatief?

Dan heb ik je gezien, jij had mazzel; jij mocht er de hele tijd staan. De 'officiële' fotografen mochten alleen het eerste kwartier er staan, daarna moesten we weg.
Enne, hoewel ik vooraan stond, met fotopas, ben ik echt niet zo officiëel en een aantal anderen ook niet. Een kwestie van de weg weten :)
Gebruikers-avatar
jeroengerssen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 30 Nov 2007 13:30

Stond wel aan de rechterkant van het podium. Geen statief. Waren met z'n tweeën. Echt heel even geweest.
Gebruikers-avatar
freddievtb
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 167
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2008 17:18
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

ik stond inderdaad rechts van de middengang met mijn monopod en brakkige Sigma lens. (waar blijft nou dat vakantiegeld...??? kan niet wachten! :lol: )

Moest wel af en toen snel de camera onder mijn t-shirt verstoppen (gelukkig een wijde XL aangehad gisteren) en afschermen met mijn armen toen ze met de tuinslang publiek gingen besproeien!

Tja, voordeel van fotopas is dat je na een 15 min weer kunt gaan zitten en lekker wat drinken en eten. Ik moest al die uren blijven staan. En met fotopas kun je lopen, dus voorbij die irritante camera die af en toe in mijn beeld zat!
Canon: 40D, 18-55mm F3.5-F5.6 & 50mm F1.8, 430 EX flitser & BG-E2N Grip. Sigma: 70-300mm F4-F5.6 non-apo & 24-70mm F2.8, draadloze remote, Benro MP-98 monopod, Velbon QHD-51Q balhoofd, broer Konijn schoudertas
http://www.fredfoto.nl
Gebruikers-avatar
Lianne.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 102
GeregistreerdCOLON 03 Nov 2006 16:39
WoonplaatsCOLON Zwolle
CONTACTCOLON

Een paar mooie kleurrijke foto's. En het geeft zeker een goed beeld hoe druk *te druk naar mijn idee* het was op het bevrijdingsfestival.
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

#1 komt nogal willekeurig op mij over: "kijk: een helicopter! Klik".
Ik snap wel dat de omstandigheden daar zo waren, je niks naar eigen hand kon zetten en je niet dichterbij kon/mocht komen. Maar de omstandigheden als excuus gebruiken...
#2 geeft een leuk overzicht van de drukte, met het podium als centraal punt.
#3 idem als #2, maar door de plaatsing van 't podium aan 't randje zit er toch duidelijk minder 'rust' in.
#4, #5 & #6: Hier mis ik echt een duidelijk 'reden' voor de foto'. Druk met veel mensen, maar ook niet echt veel meer.

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar