iemand een voorbeeld?

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
cdrr
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2008 21:40
CONTACTCOLON

hallo,
in voorbereiding voor een modelshoot, ben ik op zoek naar wat voorbeelden van frivole lingerie shoots.
Iemand soms een suggestie of een site met wat voorbeelden.

alvast bedankt.
Gebruikers-avatar
Ton Canon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 987
GeregistreerdCOLON 08 Mei 2008 23:20
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

http://www.wehkamp.nl

beetje vreemde vraag vind ik. Lingerie is gewoon mode die je mooi op de foto kunt zetten net als alle mode. Maar het moet ook frivool zijn... tik dan maar even 'glamour' in in google en - ik heb het niet geprobeerd - maar volgens mij gaat er dan een frivole lingeriewereld voor je open.
MartinPhili
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5921
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2006 20:28
WoonplaatsCOLON Noordwijkerhout

En als je uitgekeken bent bij Wehkamp kun je eens kijken op www.modelmayhem.com
Als je daar 'browse' aanklikt en vervolgens 'Female' selecteert in het desbetreffende keuzevakje krijg je de profielen te zien van 73689 amerikaanse modellen waarvan de meesten wel een of meer lingriefoto's in hun profiel hebben staan.
Als daar niks tussen zit weet ik het ook niet meer :wink:
Martin
Ik heb wat wijze woorden gevonden maar nu weet ik niet meer waar ik ze gelaten heb
cdrr
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2008 21:40
CONTACTCOLON

welja, het zit eigenlijk zo: ik werd onlangs gecontacteerd door een model, die me vroeg om samen te werken. Nuja, ik vroeg aan haar welke stijl ze zo wou van foto's. Ze antwoordde: glamour met een artistiek kantje (frivole lingerie)
Jullie weten ook, voor alles is een eerste keer, voor mij dus ook. Heb nog nooit lingerieshoot gedaan, dus doe ik zo wat m'n opzoekwerk.
'k vind wel veel lingerie, maar kvroeg me af welke de frivole lingerie foto's zijn.

Nog mensen die me kunnen helpen?
Dank u
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar