Crown

Ervaringen met fotozaken, winkels en leveranciers, zoals serviceverlening, afhandeling van problemen, printkwaliteit en verzendtijd.

ModeratorCOLON Global Moderators

BUTTON_POST_REPLY
Luc H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2005 15:19
WoonplaatsCOLON Utrecht

De naam Crown wordt al vaak genoemd op dit Forum, maar toch ff een tip (heb net een prijsopgaaf gevraagd). De 20d-body is (slechts) 11 euro duurder is dan bij konijnenberg, maar de canon EF 1.4 teleconv en de 100-400mm USM IS waren meer dan 20 euro per stuk goedkoper. Extreme lll was ook goedkoper. Snel verdiend!
Nog iemand negatieve ervaringen met deze zaak? Denk er sterk over om morgen maar ff langs te gaan... :lol:
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

alleen positief..

jammer van de kleine ruimte maja.. :P
m'n 70~200 komt ervandaan, prijs was nagenoeg gelijk 5~10 euro goedkoper meen ik.
het is voor mij iets beter bereikbaar als konijnenberg,
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Geen negatieve ervaringen vanuit mijjn kant bij Crown!
Goede zaak!
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Luc H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2005 15:19
WoonplaatsCOLON Utrecht

Die 11 euro verschil maak ik wel goed door niet de afstand Utrecht - Den Ham te moeten overbruggen :D
carpcatcher
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 386
GeregistreerdCOLON 10 Sep 2004 13:49
WoonplaatsCOLON Haarlem
CONTACTCOLON

Luc H schreefCOLONDie 11 euro verschil maak ik wel goed door niet de afstand Utrecht - Den Ham te moeten overbruggen :D
ook dat..
maar dat maakt het verkooppraatje en de koffie ook wel weer goed 8)
Luc H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2005 15:19
WoonplaatsCOLON Utrecht

Barst, geen koffie bij Crown??? :lol:

Maar zonder gekheid: ik prijs mezelf erg gelukkig met dit forum, want met de hoeveelheid info die je hier vind kun je een hele aardige inschatting maken van wat je nodig hebt. Meningen van gebruikers zijn vaak een stuk objectiever dan verkooppraatjes....(alhoewel ieder natuurlijk zijn eigen voorkeuren heeft)[/quote]
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

Luc H schreefCOLON...
Is zeker waar inderdaad!
Eigen meningen zijn ook erg waardevol, dan kan je alvast een goede basis opbouwen!
En dan natuurlijk ook zelf uitvinden of het wel allemaal klopt wat we hier zeggen :)
Ik hecht ook nog steeds veel waarde aan dit forum en leer bijna elke dag wel weer wat nieuws :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
*Marco*

BasZ schreefCOLONIk hecht ook nog steeds veel waarde aan dit forum en leer bijna elke dag wel weer wat nieuws :)
En gezien je "17.40 posts per day" heb je er ook wel lol in om dat vervolgens dan weer met ons te delen :mrgreen:
Gebruikers-avatar
BasZ
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 14056
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2004 13:48
WoonplaatsCOLON Gouda

*Marco* schreefCOLON
BasZ schreefCOLONIk hecht ook nog steeds veel waarde aan dit forum en leer bijna elke dag wel weer wat nieuws :)
En gezien je "17.40 posts per day" heb je er ook wel lol in om dat vervolgens dan weer met ons te delen :mrgreen:
Of course, daarvoor zijn we hier toch op dit forum :)
[size=75]Canon EOS 5D II + grip | Canon 17-40 [color=red]L[/color] | Canon 24-105 [color=red]L[/color] IS | Canon 50mm/1.4 | Canon 70-200 F4 [color=red]L[/color] IS | Soligor tussenringen | Canon 580EX II | PD70X + wat CF'jes[/size]
Luc H
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 27 Feb 2005 15:19
WoonplaatsCOLON Utrecht

En de uitslag: als je weet wat je wilt is Crown prima en goedkoop. Heb ook een aantal lenzen naast elkaar uit kunnen proberen (wow, wat is USM snel!!!). Ik heb er mijn spullen aangeschaft en hoop binnenkort wat werk op deze site te plaatsen! Eerst nog ff de camera leren kennen...

Luc
eos 20d, bg-e2, 300mm f/4L USM IS, 1.4 tc ll
arjen
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 65
GeregistreerdCOLON 13 Mrt 2005 08:55
WoonplaatsCOLON Hoogland

Zit Crown in Woudenberg?

Probeer een site te vinden, maar dat lukt niet.
Is het een zaak waar je op een zaterdag langs kunt gaan?
In de telefoongids staat er niet bij dat het om een winkel gaat.
Gebruikers-avatar
dbode
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3247
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2005 21:49
WoonplaatsCOLON Gem. Utrechtse Heuvelrug

Crown zit inderdaad in Woudenberg. Ik haal er ook veel (hij woont slechts 5km bij mij vandaan).

Stuur een PM en ik geef je al zijn contactgegevens.

Groet,

Dirk-Jan
Groet,
Dirk-Jan

Fototas met standaard 13 kilo staal, magnesium, glas, kunststof, etc....
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

En op zaterdag langsgaan is vast geen probleem, maar wel op afspraak (denk ik). Ik belde zelf gisteravond om ca 21:30 aan bij Crown... was geen enkel probleem! Alleen buiten testfoto's maken kon ik wel vergeten natuurlijk :lol: maar dat hoefde ook niet. Prima zaak wat mij betreft en een stuk dichterbij dan Den Ham!
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

iemand bekend met de levertijd (via de post) van crown?

(ik wordt namelijk een heel klein beetje ongerust)
Early
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 966
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 08:14
WoonplaatsCOLON Deventer

politrix schreefCOLONiemand bekend met de levertijd (via de post) van crown?

(ik wordt namelijk een heel klein beetje ongerust)
Kijk daar heb je het nou, in Den Ham heb je geen files, de post rijd 's nachts. Koffie gemist, praatje gemist, het is ook altijd wat.
Canon Powershot G1 X Mark II:: viewfinder EVF-DC1 :: Manfrotto 50DB+141RC, Monop+325[/size]
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

Heb Crown net gebeld, maar3 vind de service niet echt goed, vroeg naar de prijs van een lens, koste me € 389,- dus ik vroeg aan die man wat het me ging kosten als ik dan reclame voor hun op dit forum zou maken, zegt die dan word hij duurder omdat ik het drukker krijg, dat noem ik nou niet echt service :(
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

racoon schreefCOLONHeb Crown net gebeld, maar vind de service niet echt goed, vroeg naar de prijs van een lens, koste me € 389,- dus ik vroeg aan die man wat het me ging kosten als ik dan reclame voor hun op dit forum zou maken, zegt die dan word hij duurder omdat ik het drukker krijg, dat noem ik nou niet echt service :(
Het is wel een beetje een rare opmerking. Ik ben wel blij te horen dat de beste man nog leeft. Op mijn mailtjes hoor ik helemaal niets meer. :roll:
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

politrix schreefCOLON
racoon schreefCOLONHeb Crown net gebeld, maar vind de service niet echt goed, vroeg naar de prijs van een lens, koste me € 389,- dus ik vroeg aan die man wat het me ging kosten als ik dan reclame voor hun op dit forum zou maken, zegt die dan word hij duurder omdat ik het drukker krijg, dat noem ik nou niet echt service :(
Het is wel een beetje een rare opmerking. Ik ben wel blij te horen dat de beste man nog leeft. Op mijn mailtjes hoor ik helemaal niets meer. :roll:
Wat is daar raar aan, als ik reclame maak voor een "goede winkel"dan kan je toch korting krijgen?
politrix
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 117
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2005 21:41
CONTACTCOLON

racoon schreefCOLON
politrix schreefCOLON
racoon schreefCOLONHeb Crown net gebeld, maar vind de service niet echt goed, vroeg naar de prijs van een lens, koste me € 389,- dus ik vroeg aan die man wat het me ging kosten als ik dan reclame voor hun op dit forum zou maken, zegt die dan word hij duurder omdat ik het drukker krijg, dat noem ik nou niet echt service :(
Het is wel een beetje een rare opmerking. Ik ben wel blij te horen dat de beste man nog leeft. Op mijn mailtjes hoor ik helemaal niets meer. :roll:
Wat is daar raar aan, als ik reclame maak voor een "goede winkel"dan kan je toch korting krijgen?
Ik bedoelde een rare opmerking van crown.
racoon
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1010
GeregistreerdCOLON 02 Mei 2005 11:27

politrix schreefCOLON
racoon schreefCOLON
politrix schreefCOLON Het is wel een beetje een rare opmerking. Ik ben wel blij te horen dat de beste man nog leeft. Op mijn mailtjes hoor ik helemaal niets meer. :roll:
Wat is daar raar aan, als ik reclame maak voor een "goede winkel"dan kan je toch korting krijgen?
Ik bedoelde een rare opmerking van crown.
Ben ik geheel met je eens, heb nu maar naar konijn gemailed of de lens daar op voorraad is
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar