camera op bureau blad MAC

Alles over computers, websites en software voor camera en PC.

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
hensel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 11:56
WoonplaatsCOLON breda
CONTACTCOLON

Op mijn bureaublad zie ik de camera niet terwijl alle canon programma's en iPhoto de camera wel zien. Ik wil graag de foto's direct van mijn disk af kunnen plukken. Camera zit gewoon met de usb aangesloten en staat aan.

Heeft iemand hier ervaring mee, of de oplossing :cry:
Gebruikers-avatar
Webarcher
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 149
GeregistreerdCOLON 19 Dec 2004 20:07
WoonplaatsCOLON Tiel

Ik ben bang dat het ook niet gaat werken. De Camera ondersteund deze modus niet. Je kan dit wel met een aparte Kaartlezer dit doen. Deze verschijnt dan keurig op het bureaublad.

Jeroen
Canon EOS 6D mark ii | EF 17-40 F/4.0 L USM | EF 24-70 F/2.8 L USM | EF 50 F/1.4 USM | EF 70-200 F/2.8 L IS III |EF 100 F/2.8 Macro USM | 580 EX
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Klopt, vergeet het maar. Cardreader aanschaffen is de enige remedie. Is maar goed ook want dat gaat tien keer zo snel en kost geen stroom van je accu. Twee keer leeghalen en je kan weer opladen :lol:
hensel
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 24 Feb 2005 11:56
WoonplaatsCOLON breda
CONTACTCOLON

jammer, welke kaartlezer raden jullie aan?
maced
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5540
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2005 20:33

Any cardreader will do. Hoeft geen dure te zijn.
georg88
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 154
GeregistreerdCOLON 13 Feb 2005 23:37
WoonplaatsCOLON Sappemeer

hensel schreefCOLONOp mijn bureaublad zie ik de camera niet terwijl alle canon programma's en iPhoto de camera wel zien. Ik wil graag de foto's direct van mijn disk af kunnen plukken. Camera zit gewoon met de usb aangesloten en staat aan.

Heeft iemand hier ervaring mee, of de oplossing :cry:

Klopt inderdaad, het verschijnen van de camera op het bureaublad is niet mogelijk. Inderdaad wat Maced en Webarcher al aangeven:" Koop een Cardreader'" en je bent geholpen.
Voetbal is simpel je bent op tijd of je bent te laat. Als je te laat bent moet je eerder vertrekken
TwanB
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 06 Dec 2004 23:38
WoonplaatsCOLON Roermond
CONTACTCOLON

Webarcher schreefCOLONIk ben bang dat het ook niet gaat werken. De Camera ondersteund deze modus niet. Je kan dit wel met een aparte Kaartlezer dit doen. Deze verschijnt dan keurig op het bureaublad.

Jeroen
Ik vind het werken met een kaartlezer sowieso vele malen handiger... dat gepiel om die usb-kabel achter dat klepje te krijgen...nee, niets voor mij.

_T
Eos 300D | EF-S 18-55, EF 75-300, EF 35-70 | EX380
Bartje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 677
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2004 00:49
WoonplaatsCOLON Sittard
CONTACTCOLON

USB 1.1, 512MB Afbeelding
©fok!
[size=75]30D - BG-E2 Grip - EF-S 18-55 - EF 70-200/2.8 L - EF 28/2.8 - EF 50/1.8 - AF 28-75/2.8 - Peleng 8/3.5 8A
Canon 580EX II[/size]
[url=http://www.bartnotermans.com]bartnotermans.com[/url]
fokkedeboer
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 7378
GeregistreerdCOLON 23 Feb 2005 11:57
WoonplaatsCOLON De Bilt
CONTACTCOLON

Daarom heb ik ook een FireWire cardreader gekocht. Lexar maakt er eentje, en Konijnenberg verkoopt m.
[size=75]Mijn foto's zijn niet perfect. Maar ik heb er wel lol aan om te proberen dat te bereiken![/size] http://www.fotofokke.nl
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar