modellen meeting (gothicmodels.nl)

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Hallo,

Al weer een tijd geleden een meeting gehad via gothicmodels.nl, in Elburg.

Een impressie:

1. Misschien wat te licht geworden...maar desalniettemin...
Afbeelding

2. What happened here?
Afbeelding

3. Leeuwenjager? (John)
Afbeelding

4. Hannah
Afbeelding

5. Josefien
Afbeelding

6. Josefien
Afbeelding

Ik ben wel blij met de resultaten!

Groet,

Erik
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
djhenkie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 279
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2009 00:26
WoonplaatsCOLON Den Haag
CONTACTCOLON

hii mooi hoor ik ben sinds de gothicbeurs in rijswijk helemaal verslaafd geraakt geraakt aan mensen fotograferen en ook naar phantasium geweest en misschien binnenkort naar haarzuilen. Inflitsen s avonds wil ik ook nog s oefenen is heel mooi de laatste foto.mijn fotos op
http://fotografie.djhenkie.com groetjes henkie
www.artfotos.nl www.djhenkie.com www.plakletters.net Ik heb teveel hobby's en daardoor te weinig tijd om te werken.
JackManson
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 449
GeregistreerdCOLON 06 Apr 2005 21:59
WoonplaatsCOLON Eersel

1 (iets minder) 4 en 5 (favoriet) vind ik echt hele mooie platen, zowel de compositie als bewerking.
Maar de rest vind ik niet echt geweldig, geen pakkende sfeer of spannende composities.
1D MkIII | EF 50 1.8 | EF 85 1.8 | | EF 70-200 2.8 L IS | 580 EX II
ShootingStar
Shooter
Shooter
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 30 Mrt 2009 00:29

Van foto 1 vind ik de nabewerking niet zo geslaagd. Het is in mijn ogen iets te uitgebeten nu.

Foto 2 en 3 zeggen me eigenlijk niet zo veel. Doet een beetje snapshot-achtig aan.

Foto 6 vind ik de belichting van het model te veel afsteken van de rest van de foto. Zeg maar, alsof er een bouwlamp op haar gericht stond. Wat heb je hier gedaan qua belichting? Of is het vooral nabewerking?

Foto 4 en 5 zijn mijn duidelijke favoriet. Qua compositie met kop en schouders boven de rest uit. Echt hele spannende foto's. Wel moet gezegd worden dat de scherpte in 3 behoorlijk ontbreekt en misschien had foto 4 met een iets minder 'grainy' nabewerking nog fraaier geoogd, Als het zwart echt zwart zou zijn.
Ik vind de omzetting naar zwart/wit in beide platen -hoewel totaal anders- erg geslaagd.
Fotografie is [b]50%[/b] fotograaf, [b]40%[/b] licht en [b]10%[/b] materiaal
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

veel verschillende bewerkingen. Hierdoor wordt het wel een beetje eern ratjetoe.Ik vind je zw-wit het best bij deze fotos passen. Bij de laatse zou ik een beetje minder abrubt van het licht naar het donkere gaan denk ik
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar