Chickenfoot @ Bospop!!

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Babs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2006 14:44
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Afgelopen weekend speelde de superformatie Chickenfoot op Bospop in Weert. Deze band bestaat naast de voormalige Van Halen leden Sammy Hagar en bassist Michael Anthony uit Red Hot Chili Peppers drummer Chad Smith en de beste rockgitarist ter wereld Joe Satriani. Op onderstaande foto's een impressie van het optreden.

#01
Afbeelding

#02
Afbeelding

#03
Afbeelding

#04
Afbeelding

#05
Afbeelding

#06
Afbeelding

#07
Afbeelding

#08
Afbeelding

#09
Afbeelding

#10
Afbeelding
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik had er toch bij moeten zijn... ze kwamen ook in Heerhugowaard (uurtje fietsen hier vandaan) maar had 'n verjaardag.

Wat betreft de foto's: mooi, stuk voor stuk, al heb ik soms het idee dat je iets teveel hebt verscherpt (vooral foto 2). Favo is nummer 1, vanwege de schitterende kleuren :). En omdat Satriani erop staat, natuurlijk (H :P.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ha, dus jij was die dame met het paarse truitje (als ik het me goed herinner). Weer een gezicht achter een gebruikersnaam

Mooie foto's hoor
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
jhintzbe
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 496
GeregistreerdCOLON 24 Jun 2005 15:07
WoonplaatsCOLON Kop van Overijssel
CONTACTCOLON

geweldige serie, satch is the man!

Mooi om mijn favoriet op gitaar gebied hier te zien.

Nummer 1, 6 en 7 wil ik wel wat groter hebben, mailen?

Jule
_________________
[size=75]Beauty in things exists merely in the mind which contemplates them.[/size]
Drwizz
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1152
GeregistreerdCOLON 27 Okt 2008 14:43
CONTACTCOLON

Wat een mooie serie van een superband :)
Geweldig gedaan en prachtig scherp.
Sjappoooo :)
Gebruikers-avatar
Babs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2006 14:44
WoonplaatsCOLON Eindhoven

dejong1racing schreefCOLONHa, dus jij was die dame met het paarse truitje (als ik het me goed herinner). Weer een gezicht achter een gebruikersnaam

Mooie foto's hoor
Hahahaha... je geheugen is goed. Had zaterdag idd een paars shirtje aan :lol:


@ Jule........ Natuurlijk kan je die krijgen
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

#1 nu al mooi, een stapje naar rechts en helemaal af.
#2 leuke plaat, vind hem niet heel bijzonder
#3 Mjum
#4 Moment heel cool (veel spannender dan #2) jammer van de microfoon (zoals je weet vind ik dat niks zo). leuk detail dat gezicht van de drummer.
#5 houding op 4 mooier, gezichten spel hier veel beter. Heel fijne plaat
#6 hoezo, hij vermaakt zich? top moment
#7 op 6 mis ik de voor ons linker hand niet zo, hier mis ik wel de rechter. moment spreekt me ook niet zo aan
#8 Hoofd er net op, net goed dus. Ja je mist de stokken, maar dat boeit me hier niet zo. gewoon lekkere plaat
#9 zie 4... Het ligt aan mij hoor, maar....
#10 niet verkeerd, misschien wat krap onder?

Fijne serie Babs ook best wel afwisselend, leuk.
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Michaeldw

Wat een erg mooie serie.

De scherpte is goed, hoewel nr 8 misschien wat bewegingsonscherpte. Maar dat mag de pret niet drukken.

De speelse kadering spreekt me erg aan. Wat me het meest aanspreekt zijn je achtergronden: mooi egaal en kleurrijk. Vooral de eerste vind ik mede daardoor erg geslaagd!!
Gebruikers-avatar
Patrick_S
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 882
GeregistreerdCOLON 17 Jul 2006 11:42
CONTACTCOLON

Algemeen:
- Mooie egale achtergronden, die veel rust in de foto brengen. Anderzijds, juist door 't ontbreken van alle gear op 't podium, komen de foto's ook een beetje 'steriel' op me over.
- De foto's zijn allemaal lekker scherp, maar ook ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er net een beetje te veel verscherpt is.
- Foto's zijn allemaal behoorlijk aan de lichte kant, waardoor de huidtingen een beetje onnatuurlijk op me overkomen.
- Doordat veel foto's (ongeveer) de zelfde uitsnede hebben, en er een overzicht o.i.d. ontbreekt, mis ik wat afwisseling in de serie.

#1: Heel mooi moment. Kadering vind ik niet helemaal lekker, links & boven veel ruimte, rechts & beneden wat krapjes. Deze foto had 't met een centrale kadering voor mij heel goed gedaan.
#2: Leuk, maar voor mij niet zo heel bijzonder.
#3: Mooi in beeld gebracht.
#4: Dubbele gevoelens. Moment is enerzijds heel mooi, vooral omdat er 3 personen opstaan. Moeite heb ik met de microfoon die wel heel pontificaal voor 't gezicht zit, en de strakke inkadering, de rechterhand van de gitarist valt er af, samen met een gedeelte van de body van z'n gitaar, en 't koppie van de drummer zit wel heel strak in 't hoekje...
#5: Qua dubbelopname heel mooi, maar ook hier wat moeite met de asymmetrische kadering. Enerzijds wil ik niet gaan muggeziften over afgehakte instrumenten, maar de inkaderingen die je hier gebruikt hebt, vragen eigenlijk wel om compleet in beeld gebrachte instrumenten / handen enz...
#6: Hier hou ik weer wel van: extreem strak ingekaderd.
#7: Moment mooi, maar qua kadering hangt deze een beetje tussen mijn commentaren van foto's #5 & #6 in...
#8: De scherpte ligt net op de bekkens voor de drummer. Maar 't meeste mis ik toch wat actie, stokjes, al dan niet bewogen onscherp weergegeven.
#9: Mooi in beeld gebracht. leuk contrast: ik zie een rocker, maar de foto komt best wel sereen op mij over.
#10: Ook hier: beetje meer naar links en naar beneden richten, en de compo was af geweest.

Kortom: een nette serie, waar ik wat puntjes heb over de afwerking, waar je 't gerust mee oneens mag zijn. Wat meer moeite heb ik af en toe met een wat ongelukkige inkadering.

Patrick
www.rockportaal.nl ~ www.grauekompanie.nl
Gebruikers-avatar
Babs
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 185
GeregistreerdCOLON 14 Jul 2006 14:44
WoonplaatsCOLON Eindhoven

Bedankt voor jullie commentaar. Weer wat geleerd voor de volgende keer :D
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Hey babs,

zal ook eens reageren

1) - erg clean (is goed). mooie kleuren.
2) - krap in het kader. Maakt de foto druk. de zanger staat niet mooi in beeld en brengt daardoor de gitarist in de verdrukking. Natuurlijk is het moment leuk. Zou iets meer afstand moeten krijgen
3) - heel goed. De beweging maakt het dynamisch en de scherpte heb je behouden
4) - samen op de foto: beter dan #2 omdat er meer ruimte is. alleen jammer van de mic voor de mond, maar zo'n moment moet je grijpen. Goed gedaan
5) - iets teveel ruimte links die rechts ten goede was gekomen voor de gitaarhals. Ook weer erg clean, deze foto
6) - leuk portretje. Doet me verder weinig
7) - idem, maar minder 'muzikant' als #6
8 ) - bewust of onbewust; die mic erop. Ik zou er toch voor gekozen hebben om die niet erop te zetten, alleen als de standaard er helemaal op gestaan had. Nu komt die teveel uit de zijkant. Drummer foto's zijn altijd moeilijk...
9) - Andere kant gaan staan. Opletten welke hand de mic vasthoudt, anders krijg je veel foto's waar de hand delen van het gezicht blokkeert Jammer genoeg zijn er artiesten die zowel links als rechts de mic vasthouden. De foto is verder mooi
10) - iets teveel ruimte boven de hoofden. Verders prima foto
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Ook van mijn kant een reactie.

1e wat me opviel was dat de huidtinten niet klopten naar mijn gevoel. Dat is al gezegd dus ga er verder niet op in.

1: Kleurschakering op de achtergrond doet het wat mij betreft goed. Zou hem wat krapper kaderen zodat er minder loze ruimte boven is en aan de zijkanten ook wat weg.

2: Leuk moment, interactie tussen band leden.

3: nette plaat.

4: Mic pontificaal in het gezicht, niet mijn ding. Hou er niet van. Loze ruimte boven de hoofden.

5: goeie vervanger voor fot4. Deze in landscape was veel mooier geweest dan fot4.

6: toppertje.

7: doet me veel minder dan de vorige plaat.

8: deze had ik ook weer in landscape gemaakt om minder loze ruimte te krijgen.

9: mooi moment.

10: doet me niet zoveel.

Hopelijk heb je hier wat aan.

Greetz
Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar