Aanvliegoefeningen op de basis Leeuwaren

Show hier je spotters foto's. Let op... alleen foto's van vliegtuigen, helicopters, etc

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

1. Mooie bocht trekken om voor de baan te komen.
Afbeelding

2. En dan gewoon even doorstarten
Afbeelding

3. Deze oefende ook een paar keer
Afbeelding
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
Gebruikers-avatar
jvanarkel
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6618
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2006 15:27
CONTACTCOLON

Waar heb je gestaan Jeep???

Is de hoofdbaan nog dicht? Want op de oostkant komen ze van links en van de westkant komen ze ook van links en jij hebt ze van rechts :) Verder levels curven en wat al niet om het contrast te verhogen. En verder gewoon vragen of ze dit soort oefeningen in het voorjaar doen ivm de grijze lucht, maar daar kan jij niks aan doen.

En verder mooi die herculers en ik ben jaloers op je en jimmy. Ik moet altijd een uur of wat rijden naar gilze, leeuwarden of de peel :(

Jeroen
Jeroen.
|5D|7D|EF17-40L|EF24-70L|EF70-200L|EF200LII|Ʃ 150-500|EF 2.0xII|EF 1.4xII|430EX|430EXII|580EXII|ST-E2|
Het EOSDigitaal Extender Sticky
Jeep
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 643
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2006 17:40
WoonplaatsCOLON Gytsjerk

Hallo Jeroen, ik stond aan de kop van de 24, maar dan niet op het parkeerplaatsje bij de kruising naar Jelsum. Wij staan dan op de parallelweg bij de boerderij net achter het spoorbaantje.
Op de parkeerplek sta je noordelijk van de baankop en op die plek net zuidelijk en komen ze dus van rechts.

De hoofdbaan is al lang weer open, gelukkig wel.
Leaver Dea As Slaef

Gaan jullie maar met de tijd mee, ik kom straks wel.

Nobody is perfect ..........I'm Nobody
Gebruikers-avatar
Daimler
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1051
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Zoetermeer

Ik vind 1 en 2 er lekker op staan vooral 1 mooi zo de bocht om.


Gr Rob
[size=75]5DMarkII/ 50D/Canon EF24-105mm F4 IS USM [color=red]L[/color]/Canon70-200mm F2.8 IS USM [color=red]L[/color] /Canon EF 100-400mm 1:4.5-5.6 IS USM [color=red]L[/color]/Canon extender 1.4II /Canon Speedlite 580EXII/Sandisk Extreme III 32GB[/size]
Gebruikers-avatar
MSP Photographics ©
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 641
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2008 01:09
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Opzich mooie foto's al ziet het er als geheel wat grauw uit.Iets waar jezelf weinig aan kunt doen want zo te zien was het weer niet al te best.Blijf dit een erg mooie tak van fotografie vinden,nr 1 vind ik de mooiste,prachtig zoals die schuin komt aangevlogen ! :wink:

Gr,

MSP.
Tomorrow is what you make of it...
[url=http://www.istockphoto.com/MSP_Photographics]MSP @ iStock[/url]
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar