HC Ares H1 - Drienerlo

Alle sportfoto's die je nergens anders kwijt kunt...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Afgelopen zondag mocht ik aanwezig zijn als fotograaf bij de opening van het nieuwe hockeyveld bij HC Ares in Apeldoorn. Daar werden ook de nieuwe shirts gepresenteerd. Voordat het officiële gedeelte begon hebben de jongens van Heren 1 nog een wedstrijd gespeeld tegen Drienerlo. Ze wonnen de wedstrijd met gemak, 5-0.

Nou heb ik al eens een wedstrijd gefotografeerd van mijn dochter, maar dit gaat toch een stuk sneller moet ik je zeggen. Een paar van mijn, volgens mij wel aardig gelukte, foto's. Ben zeer benieuwd wat jullie (sportfotografen) er van vinden.

Ik zat de eerste helft zelf in de schaduw en tot een meter of 15 van mij af was er schaduw van de bomen. Ze kwamen dus vanuit de volle zon richting mij en het doel van de tegenstander, in de schaduw. Vooral op de eerste foto kun je dat zien.

1. Drienerlo met de ogen dicht verdedigen ;)

8113

2.

8114

3.

8115

4.

8116

5.

8117

6. Zelfs met drie man tegelijk was er geen houden aan.

8118

Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
MaartenK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 23:08
WoonplaatsCOLON Enschede

Technisch gezien goede foto's. Standpunt mooi laag, scherp en de belichting naar omstandigheden goed.
De situaties zijn een beetje standaard. Ik mis cirkelsituaties met doelpogingen (daar gaat het spelletje om) en de vreugde van een doelpunt.
De eerste foto geeft mooie gezichtsuitdrukkingen, bij de andere is dat minder.
Maar ik geef toe: het moet allemaal wel gebeuren wat je wilt fotograferen.
Alles bij elkaar geen verkeerde start!
EOS 7D, Tokina 11-16mm f/2.8, EF-S17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 60mm f/2.8 USM Macro, EF 70-200mm f/2.8L USM, EF 400mm f/5.6L USM, 430EX
Gebruikers-avatar
EoneX
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 633
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2009 07:06
WoonplaatsCOLON Apeldoorn
CONTACTCOLON

Ja het moet dan wel gebeuren inderdaad. De heren waren zo oppermachtig dat het vieren van een doelpunt niet zo uitzinnig ging.

6. Yup...doelpunt

8165

7. Klasse...ik heb ook gescoord :)

8166

8. Of een hupsje van blijdschap ;)

8167

9. Oh ja...een doelpoging die had ik er inderdaad niet bijgezet. Deze ging er overigens wel in.

8168

Ach ja, wie ben ik?
Onze Foto's gemaakt met een Canon.
MaartenK
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 67
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2005 23:08
WoonplaatsCOLON Enschede

De eerste twee ogen inderdaad niet erg geinspireerd dus die had je terecht weggelaten.
De derde vind ik wel een toevoeging.
Bij de vierde vind ik het jammer dat het doel niet in beeld is.
EOS 7D, Tokina 11-16mm f/2.8, EF-S17-55mm f/2.8 IS USM, EF-S 60mm f/2.8 USM Macro, EF 70-200mm f/2.8L USM, EF 400mm f/5.6L USM, 430EX
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar