Bands op Elf Fantasy fair Haarzuilens

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Funnie
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2006 19:50
WoonplaatsCOLON geldrop
CONTACTCOLON

Na een lange tijd niet meer gepost te hebben op dit forum toch weer een update.

1: Cromdale
Afbeelding

2: Estampie
Afbeelding

3: Schelmish
Afbeelding

4: The Dolmen
Afbeelding

Enjoy!
Cheers, Wendy
Mijn mening is niet heilig maar soms wel ongezouten.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Buiten,
Altijd lastig, overdag buiten plaatjes maken, niet omdat je op het randje van de sluitertijden zit, maar omdat het licht net even "iets' anders is dan binnen. Ook is het lastiger omgevingsfactoren (lees rommel) uit beeld te houden. Ik weet dat er fotografen zijn die alleen al daarom niet bij een festival gaan fotograferen. Dus goed dat je wel gegaan bent :P
Ik vind dat je dat hier over het algemeen mooi hebt opgelost. ik zie tamelijk rustige platen, niet de meest spannende momenten, maar daar zijn het lijkt me de bands niet naar. Op #3 na trouwens, erg gaaf. Ik twijfel een beetje over de tweede plaat: het moment en de uitsnede zijn netjes, maar die paal.... jammer eigenlijk, maar niet te vermijden zo te zien. Oh en #4 had van mij iets krapper gemogen, trekt de aandacht iets meer naar de artiesten lijkt me.

Wat is je volgende feestje?
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
geert h
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 9477
GeregistreerdCOLON 21 Jul 2007 15:02
WoonplaatsCOLON ergens midden in Noord-Brabant
CONTACTCOLON

Ook mij kan 3 zeker bekoren, fraaie plaat en dat zeker onder deze omstandigheden! De rest is ook netjes, maar zoals Marc al opmerkte s het licht "iets" anders als wanneer de omgeving donker is.
Gebruikers-avatar
nando
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1359
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2006 12:57
CONTACTCOLON

Ik ben niet zo van de GROTE festival podia, voornamelijk vanwege de grootte en het (gebrek aan) beschikbare licht. Toch maar even mijn gedachte over deze foto's

1. veel te scheef. Schuin houden heeft zijn nut, maar niet in deze foto en al helemaal niet zo erg.

2. heel goed. Mooi hoe de mic in beeld is gebleven maar niet storend is.

3. leuke foto (moment is leuk). Jammer van het hoofd op de voorgrond. Zelf had ik de pixie op de achtergrond helemaal in beeld gebracht door iets hoger te richten.

4. je mist het moment doordat het zo ver af is. Ik zie nu al die microfoonstandaarden waardoor het moment een beetje op de achtergrond valt

5. oeps - die is er niet
Over trouwen, natuur en alles wat je over fotografie wil weten
http://www.nandoharmsen.nl
http://www.nandoonline.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar