Candye Kane

Concerten, festivals, toneel, circus, cabaret, comedy...

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

live @ Goezot in 't Hofke

1 Zangeres Candye Kane genietend
Afbeelding

2 gitariste Laura Chavez geeft zich helemaal
Afbeelding

3 onder het oog van The Leading Lady
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
Dianawoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1829
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2011 22:12
WoonplaatsCOLON Lepelstraat

Mooie foto's, maar ik geloof dat de gitariste pijn heeft tijdens het spelen aan haar gezicht te zien Afbeelding
Hoe hoger ik de lat leg, hoe sneller ik er onder door ga... dus omlaag met die lat, dan kan ik er overheen stappen en verder gaan
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Fijne serie met uitxondering van plaat 1 denk ik
#1 man op achtergrond stoort hierVerder is het me niet duidelijk wat de dame aan het uitspoken is. belichting vind ik wel mooi o op het gezicht.
#2 Lekkere plaat. pijn of niet, duidelijk emotie. Uitsnede is m.i. ook ok net als belichting.
#3 heel gaaf moment. blik van vrouw links is goud en lampje boven een een mooie plus. Helemaal superdetop zou het geweest zijn als dame links er helemaal op had gestaan, maar ach, dat is geleuter in de linker marge ;).
#4 vind ik ook heel fijn. Het zou logischer zijn de voorste mevrouw scherp neer te zetten, maar ik vind je keuze voor de achterste helemaal niet gek. De uitsnede vind ik mooier dan op #3
#5 misschien net een pietsie te veel hoofd rechts, daardoor kijkt ie net niet helemaa lekker, verder prima plaat.

Dit moet een erg leuke band om te fotograferen zijn geweest dunkt me!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

mmk schreefCOLON #4 vind ik ook heel fijn. Het zou logischer zijn de voorste mevrouw scherp neer te zetten, maar ik vind je keuze voor de achterste helemaal niet gek. De uitsnede vind ik mooier dan op #3
ik doe dit wel meer, kijk hier maar eens naar de eerste foto : http://www.eosdigitaal.nl/forum/viewtop ... 51&t=84225

En bedankt voor je fijne reactie !
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

Mooie serie, kijkt over t algemeen lekker weg.
#1: jammer dan ter hoogte van de overgang nek / haren / jurk alles wat dichtloopt qua zwart. Foto doet mij niet zoveel, de minste van je serie imo.
#2: geweldig die concentratie tijdens het spel vastgelegd. Hoeveel emotie / beleving kun je vastleggen op een foto :-)
#3: Mooi moment, sterk met die lamp op de podium hoofdpersoon. Jammer van het hoofd voor de gitaar, maar je kunt niet alles hebben zo nu en dan. Je hebt blijkbaar vanuit het publiek (moeten) fotograferen en da krijg je mensen lang niet altijd vrij.
#4 machtig scherp gesteld op Candye, mooie plaat!
#5: mooi overzicht van Candye en band, inderdaad jammer van dat grote hoofd op uiterst rechts.

Gr, Jan Piet
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

Bedankt janpiet maar euhh op mijn scherm loopt het zwart van de 1ste foto niet dicht en dis is gekalibreerd met Spyder 3.
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
Gebruikers-avatar
janpiet
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 286
GeregistreerdCOLON 28 Aug 2010 21:43
WoonplaatsCOLON regio Zoetermeer

PDH65 schreefCOLONBedankt janpiet maar euhh op mijn scherm loopt het zwart van de 1ste foto niet dicht en dis is gekalibreerd met Spyder 3.
laat ik het dan anders omschrijven: helemaal dichtlopen is het ook niet, maar het gezicht zit in een krans van zwart / bruin en wekt die indruk. Uiteraard zie ik wat aftekening van haar, maat trachtte het op de eerdere wijze helder te omschrijven 8)
Gr,JP
Wat glazen, een spiegel, een knopje en nog wat van die spullen om uiteindelijk te kunnen fotograferen.
Gebruikers-avatar
PDH65
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 890
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2008 23:15
WoonplaatsCOLON Limburg
CONTACTCOLON

oww, ok, snappie nu :wink:
Ik post minder maar leer meer.
EOS 7D / EOS 40D /Canon 70-200mm F2,8 / Canon EF 24-70mm F2.8 L USM II / Canon 50mm F1,4/ Canon EF 100mm F2.8 Macro US / Illustar 300watt studioset en wat plu's
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar