Tips binnenlocatie huwelijk omg Barendrecht?

ModeratorCOLON Global Moderators

Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Hello,
Vrijdag a.s. ga ik een huwelijk fotograferen in Barendrecht. Het paar wil erg graag buiten foto's maken, maar gezien de weersomstandigheden, wil ik ook graag een binnenlocatie achter de hand hebben.
Zelf ken ik de omgeving niet zo goed en het is wegens omstandigheden niet mogelijk van de week nog even te gaan kijken vanuit Haarlem, dus ik was benieuwd of er iemand tips heeft voor een fotogenieke binnenlocatie. Paar is voor veel in, dus wat dat betreft ben ik niet zo gebonden qua type locatie.

Bedankt alvast,
groeten,
Sarpa
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Is het bruidspaar zelf niet bekend in de buurt? Wellicht weten zij iets? in het oude centrum van Barendrecht staan toch wel een aantal oude panden, wellicht dat je daar ergens terecht kan?

Als ze trouwen bij de watertoren zou je daar in de hal ook foto's kunnen maken.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Anoniem 4

Dat zal in Barendrecht zelf niet meevallen. Er zijn twee trouwlocaties, het Gemeentehuis en de Watertoren. Beide kunnen er mee door, maar heel bijzonder is het niet. Ook zijn er niet echt monumentale panden. Verder dan wat oude boerderijen en huizen, een molen en openlucht landbouwmuseum De Kleine Duiker kom je niet. Voor iets bijzonders zul je meer naar Rotterdam moeten, maar als je ook daar onbekend bent, zal het niet meevallen op deze korte termijn. Nog afgezien van het feit of er (reis)tijd voor is.
Het enige wat ik kan bedenken op redelijke afstand is Huys Ten Donck in Ridderkerk. Voordeel is dat er naast een mooie binnenlocatie ook een prachtig park bij hoort voor buitenfoto’s.
http://www.huystendonck.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mocht ik je op één of andere wijze behulpzaam kunnen zijn, laat het me per PB maar even weten.
Gebruikers-avatar
DigiLife
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 416
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2005 22:11
WoonplaatsCOLON Deventer
CONTACTCOLON

Zou gewoon inzetten op een hotel of mooi restaurant ofzo. Heb er wel eens in een B&B gezeten die zich voor een shoot zou lenen b.v.
Owner and creative producer at YourWeddingPhotos. Manor and castle wedding photography.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Thanks, nu even druk maar ik kom er op terug. :-)
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Eindelijk een reactie... bedankt voor jullie reacties en Illuminatus voor de aangeboden hulp.
Ik was helaas nog steeds ziek en heb de dag niet kunnen doen helaas... gelukkig had ik een alternatief achter de hand.
Het was prachtig weer, dus ze zijn lekker buiten foto's gaan maken in de Grienden. Was erg geslaagd hoorde ik.

groeten,
Sarpa
Gebruikers-avatar
Aestiva
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2193
GeregistreerdCOLON 16 Mrt 2007 18:20
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Restaurant? Cafe?

Of gewoon buiten in de regen. Wel zorgen voor een witte paraplu ivm mooiste reflectie op het gezicht :)
5D MKIII | 5D MKII | 40D | 24-70 2.8L II | 24 1.4L | 35 1.4L| 50 1.2L | 85 1.4 | 70-200 2.8L IS II |100mm 2.8L IS | 45mm 2.8 TS-E
Professionele bruidsfotografie [url]http://totaalfotografie.nl[/url]
Facebook: [url]http://facebook.com/totaalfotografie[/url]
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Thanks, maar de dag is inmiddels geweest.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar