Spelen met Barbie's

Voor alle andere vormen van mensen en portretten, straatfotografie, reportages, etc.

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

De poppen maar eens van stal gehaald :P

1. Afbeelding

2 Afbeelding

3. Afbeelding

4. Afbeelding
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Showcase->MENSEN?
Gebruikers-avatar
gewooninge
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 218
GeregistreerdCOLON 12 Feb 2010 22:28
WoonplaatsCOLON Zwolle

Volgens mij was het vandaag "kom uit de kast dag". Wil je hier iets mee vertellen? :wink: Nu over de foto's: jammer van de schaduwen. Groetjes Inge
Als een ongeluk in een klein hoekje zit, zit geluk dan in de rest?

Met het materiaal zit het wel goed, nu de ervaring en kennis nog…..

https://www.facebook.com/inge.huzen" onclick="window.open(this.href);return false;
johnnyd
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 225
GeregistreerdCOLON 12 Apr 2008 21:46

Idee is leuk, alleen de overgangen tussen pop en mens zijn mijn inziens te hard.
Maar kan je door wat meer tijd er in te stoppen met ps zeker wel heel leuk resultaat mee behalen.
Het uitgangsspunt is iig goed en leuk bedacht.
En Gabriel, er is toch geen deel in het forum voor half mens half pop?
Vandaar waarschijnlijk hier geplaatst.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Ik denk dat hier wel markt voor is. het hoofd van je favoriete meisje op een barbie laten zetten...
Sorry met deze serrie van je heb ik niet zoveel. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Qua compo en schaduw vind ik de tweede het beste, echter de poes staat er niet helemaal op. :roll:
Laatst gewijzigd door 1 op Beasar, in totaal 11 keer gewijzigd.
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

naar mijn idee is de huid van de dames beetje te zeer verzacht waardoor het lijkt op 'n plastic barbie huidje.. verder mooie modellen met mooie poses.. ;)

ow wacht! het zijn barbies!! :lol:

alle gekheid op 'n stokje..

ik vind het wel leuk bedacht/idee!
jammer van de schaduwen inderdaad! je ziet dat het op 'n tafeltje (of iets anders hoogs) is genomen..
daarbij vind ik het erg slecht (:$ sorry) afgesneden bij foto 1.. :o ik had deze wel wat hoger afgesneden dan.. ;)
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Dank je voor de reacties, so far. Wat is er mis met de schaduwen trouwens? zonder schaduw wordt het mi (nog) saaier :P
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Billie-90
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3805
GeregistreerdCOLON 28 Feb 2011 12:38
WoonplaatsCOLON Maastricht

is nader inzien niets mis met de schaduwen vind ik..
maar foto 3 vind ik de schaduw niet zo mooi..
denk dat het dat is wat ik (toen) bedoelde.. ( :$ )
"Niets is onmogelijk, het wilt alleen niet altijd lukken.."

Check out my -> Flickr <-
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb nog nooit iets met Barbie's gehad (gelukkig), en dat is door deze foto's niet veranderd. Ze doen me eigenlijk niets. 't Zijn in mijn beleving (goeie) foto's voor als je de barbie's op Marktplaats wilt zetten. Misschien komt dat omdat de foto's vrij saai zijn, als je er qua compositie iets verfrissends mee zou doen, zou ik het misschien nog anders vinden.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Ytos
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5514
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2004 16:23
CONTACTCOLON

Ik vind het idee/concept goed; leuk gevonden. Dat het verder uitgewerkt moet worden, staat voor
mij buiten kijf. Inclusief schaduwen e.d. Voor mij mag er dan met name op het afsnijden van ledematen gelet worden. Poses komen wel, als je het concept in je vingers hebt. Doorgaan dus om ons te verrassen.
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Merci again.
@Marco (de Barbies Zijn niet te koop :P )
@ Ytos, ook merci: ik snijd wel vaak mensen door midden (op foto's) waar niet iedereen het graag ziet :P . Je hebt zeker gelijk dat het beter uitgewerkt mag worden, maar fotograferen, licht afstemmen, bewerken was wel een groter pokkewerk dan ik hoopte. Weet nog niet of het een vervolg gaat krijgen, maar het was wel een leuk experiment.
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Hari Seldon
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 706
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2009 20:22
WoonplaatsCOLON Arnhem

Goed plan, en je laat zien het prima te kunnen fotosoepen. Ik zou een meer confronterende achtergrond kiezen.

Fotos met meer mens dan barbie (voor mijn gevoel die met mens gezicht e.d.) in een natuurlijke omgeving van bos met mist of zo, en fotos met meer barbie dan mens (echte armen en benen, barbiehoofd of zo) in een supermarkt of disco of drukke plek waar ze schijnbaar door het publiek op de foto niet opvalt.

Die foto's zullen dan misschien een unheimlich / disturbing gevoel geven - wellicht. Nu is het naar mijn mening nog eendimensionaal werk, en dat kan bij een foto waar je veel aan sleutelt toch niet de bedoeling zjin. Maak er een bruiloft van Arnolfini van!
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

Merci Hari,
Jou idee is ook leuk,
(het ging me hiet eigenlijk gewoon een beetje om het "vervreemde" effect)
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar