Sneeuw

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van (natuur)foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
JeroenOk
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2011 09:19

Eindelijk is er de eerste sneeuw, meteen erop uit en plaatjes maken. Het resultaat viel mezelf tegen met deze 2 als naar mijn smaak positieve uitzondering.

24726

24727

Vandaag misschien beter want morgen is het weer even afgelopen met de sneeuw pret.

Gr Jeroen
Gebruikers-avatar
HerrieNL
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 27
GeregistreerdCOLON 31 Aug 2010 19:43
WoonplaatsCOLON Nieuwegein
CONTACTCOLON

WTF waar is die sneeuw dan gevallen? Mooie plaatjes trouwens ;-)
http://www.kesselfotografie.jimdo.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
JeroenOk
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2011 09:19

hahaha ja hier dus :) Lapland

Gr Jeroen
Gebruikers-avatar
Matglas
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2009 21:56
WoonplaatsCOLON Etten-Leur

Wat vind je tegenvallen dan? Als het de witheid van het sneeuw is, dan zou je wat kunnen overbelichten om het wat witter te maken. Over het algemeen zien sneeuwfoto's er wat grijzig uit als je het niet wat overbelicht.

Bij veel zwart is dat omgekeerd hetzelfde geval. Dat zal er ook wat (donker)grijzig uitzien. Hierbij zou je dus kunnen onderbelichten om het echt zwart te maken.

Correct me if i'm wrong eos'ers.

Mooie locatie trouwens!
Canon 5D, wat glas, wat licht en een voetstuk om het op te plaatsen..
Gebruikers-avatar
madelief
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1252
GeregistreerdCOLON 14 Okt 2010 12:21
WoonplaatsCOLON Nieuwstadt
CONTACTCOLON

Fijne foto's. Mij bevalt vooral de eerste door de roze wangen en de wantjes van het kindje tegen de kleurloosheid van de rest van de foto. Maar de tweede is ook mooi.
Groetjes,
Elsbeth
Mijn mening is alleen maar mijn mening.....

Kijk ook eens bij http://www.fotomadelief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Nathalietje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 565
GeregistreerdCOLON 23 Jun 2011 13:26
WoonplaatsCOLON noord holland
CONTACTCOLON

ik wou al bijna gaan zetten wtf waar is dit in nl haha maar het is in lapland hou die sneeuw maar lekker daar ik hoef t niet
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar