Boedha bij kaarslicht.

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
AlbertVos
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 101
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2011 18:51
WoonplaatsCOLON Bergentheim

Gisteravond op de fotocursus m'n eerste foto gemaakt vanaf een statief in het volledige donker met alleen de 2 kaarsjes zoals te zien zijn rechts v.d. boedha als lichtbron.

Afbeelding
IMG_0376 by Banthum, on Flickr

Gemaakt met de 50mm lens, zelfontspanner op 2 seconden en halve minuut wachten op het resultaat.
Canon EOS1100D, EF-S 18-55mm f/3,5-5,6 IS, EF-S 55-250mm f4-5,6 IS, EF 50mm f/1.8 II, Velbon Sherpa 200R, Speedlite 430exII
YvonneC
Shooter+
Shooter+
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2007 18:23

Ik vindt het een hele mooie foto met een goede sfeer.
Zie ook onze website: www.familie-claassen.nl
ErikDignum
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3249
GeregistreerdCOLON 11 Sep 2005 17:19
WoonplaatsCOLON Zaandam
CONTACTCOLON

Het idee is mooi maar ik vind de kaarsen net te veel van het boedha beeld afleiden.
Canon schrijf je met een C en Erik met een k
www.erikdignumfotografie.nl
www.facebook.com/ErikDignumFotografie
http://www.oypo.nl/erikdignum
Gebruikers-avatar
Nemi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 470
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2011 20:25

Mooie foto hoor! Hoewel vooral de linkerkaars misschien inderdaad een beetje afleidt. Zou het helpen om het diafragma iets meer te knijpen? Krijg je ook zo'n mooi sterren lichtje van :) Ik ben in elk geval geinspireerd zelf te gaan experimenteren hiermee. Het toeval wil dat ik hier beneden een mooie boeddha heb staan en boven nog een kale plek aan de muur.
oja: ik zou het vlekje op de kaars even wegpoetsen.
http://www.by-ellen.com" onclick="window.open(this.href);return false;
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar