Het leed dat brieven posten heet...

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Voor een kennis heb ik een lading foto's gemaakt. De foto's moesten de ellende van het zelf versturen van brieven (in zakelijk opzicht vooral) voorstellen. Met als tegenhanger 1 foto van het gemak van online alles laten regelen.

Even vooraf, ik heb geen flitser gebruikt. Ik heb geen externe flitser en 0,0 verstand van flitsen. Kortom, het word tijd me ga inlezen. Verder zijn alle binnen foto's met de kitlens gemaakt. Foto's zijn dus ook niet gemaakt in een studio.

Ik lees graag kritiek en kan best wat hebben maar voor de 1e keer zulke foto's... En mijn eigen onzekerheid, hou het een beetje vriendelijk :)

1
Afbeelding

2
Afbeelding

3
Afbeelding

4
Afbeelding

5
Afbeelding

6
Afbeelding
Anoniem 3

Marleen, ik vind het een prima gelukte serie, die de ellende van 'snail-mail' perfect weergeeft.
Gebruikers-avatar
bramos_ditaljanos
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4219
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2008 16:01
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Sluit me bij Gabriël aan, met twee kleine opmerkingen. Foto twee komt op mij minder 'echt' over dan de rest. Zeker op 1, 3 en 4 is goed te zien dat ze er intens de pest aan heeft, 2 had ook 'n hoofdpijnaanval kunnen zijn. Verder zou je bij de laatste iets meer op het scherm kunnen inzoomen: ze is overduidelijk blij, maar als je het er neit bij had verteld had ik niet kunnen zien dat het om online post versturen ging.
7D+BG-E7 + 50D+BG-E2N + EF-s 10-22 + EF 24-70 F2.8 L USM + EF 70-200 F4 L USM + EF 1.4x II + 580EXII + Nova 2AW / PhotoSport BP 200AW / PhotoSport BP 300AW / ProRunner BP 450 AW II / Classified 250AW + 055XPROB + 498RC2 | 500px.com/brampeerlings
Gebruikers-avatar
RemcoPhoto
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 23 Okt 2011 12:23
CONTACTCOLON

Erg leuke serie!! Foto 4 vind ik echt geweldig, ze is helemaal de weg kwijt ... ;)
5D MkII | 17-40 1:4L USM | 24-105 1:4L IS USM | 70-200 1:4L IS USM | 100 1:2.8L MACRO IS USM | 50 1:1.4 USM | 430EXII | Phottix Strato II | Sirui N-1204 + K-20X
Machie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 245
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2011 19:37

Dank jullie wel. Foto 4 is ook mijn favo foto.

bramos_ditaljanos, dank je wel. Het model is trouwens ook geen echt model. Maar gewoon mijn zusje die voor handen was ;) Vderder ben ik het er mee eens dat die foto de zwakste is.
Ook over de laatste foto, klopt. De foto's worden echter gebruikt bij een presentatie. Daarom was de tekst op het scherm niet nodig. Dit is in overleg gegaan met de 'opdrachtgever'.
peter1970
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1967
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2008 21:14
CONTACTCOLON

Hoi Marleen,

Leuke serie
nr 1,4 en 6 spreken me het meest aan. Hier komt je zusje het meest sprekend over.

groet
Peter
Kijk ook eens op mijn Flickr
Jeldo
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 419
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2010 14:39

Hey Machie bedankt voor deze leuke foto's errug inspirerend en beeldend ook vooral
vast door je goede aanwijzingen :)
technisch ben ik zelf ook niet zo onderlegd maar heb wel nu 3 flitsers tot mijn beschikking en snap er nog steeds geen donder van maar ze flitsen wel!
Vooral op slavefunctie is handig want dan worden externe flitsers aangestuurd door de ingebouwde en de intensiteit van elke is ook weer aan te passen.
Dit is mijn begrip tot nu toe en ik verzeker je het is zoveel gedoe maar zo leuk!
Van mij had je iets kritscher mogen zijn op je achtergrond. Soms is het te druk, soms te kaal vind ik.

5 ook te gek hoe je daar illustreert dat ze in weer en wind naar de brievenbus moet. En 6 komt beter tot z'n recht als het wat ingezoomd was want dan leg je sneller de link met de internetsite. De duim omhoog maakt het wel goed vind ik. TOP serie bedankt voor posten! :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar