Fotoshootlocatie voor Ferrari

Algemene vragen over vliegtuigspotten

ModeratorCOLON Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

Hallo daar,

Ik ben opzoek naar een locatio voor een Ferrari 575 Maranello, mijn voorkeur gaat uit naar een locatie in Noord-Brabant. Aangezien de enige plek in Noord-Brabant waar ik bekend ben het centrum van Den Bosch is heb ik geen idee waar ik moet beginnen. Mijn voorkeur gaat uit naar architectuur of een mooi landhuis, ik had ook al gekeken voor een kasteel maar daar is over het algemaal moeilijk bij te komen en de auto daar positioneren is ook vrij lastig.

Om een voorbeeld te geven van wat ik zoek.

Houthem St Gerlach in Zuid Limburg, helaas ligt dit te ver. Misschien weet iemand een soortgelijke locatie in Noord Brabant?
Afbeelding

Ik ben dus opzoek naar iets waar veel passie inzit iets wat ook in een Ferrari zit. Is een locatie met architectuur dan wel de juiste locatie? Ja aangezien de Ferrari 575 best een modern en vierkante Ferrari is lijkt me iets moderns dus ook leuk.

Mocht iemand een locatie in bijvoorbeeld Rotterdam of iets dergelijks weten die zo tof is is dat ook altijd nog een mogelijkheid.

Alvast bedankt.
www.richardbrunsveld.com
Anoniem 3

kasteel Heeswijk...
Daar kun je aan de voorkant parkeren en met een beetje praten misschien wel op het binnenplein.
Gebruikers-avatar
zandhoen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2006 13:13
WoonplaatsCOLON Eindhoven city

Het is geen landhuis maar wel een mooie locatie http://leeuwensteijn-vught.expertpagina.nl/
Canon eos7d + Canon EF-S 17-55mm f/2.8 USM IS, Canon EF 50/1.8 II, 420 ex flitser
en een setje tussenringen
Gebruikers-avatar
fvdrunen
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 636
GeregistreerdCOLON 04 Jan 2006 21:20
WoonplaatsCOLON Schijndel
CONTACTCOLON

Kasteel Heeswijk kost je €100,- :(
Kijk ook eens op mijn website http://www.fvdrunen.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
bobvanduin
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3650
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2004 21:47
WoonplaatsCOLON Eyrarbakki (IJsland)
CONTACTCOLON

Die kastelen en landhuizen zijn super ideeen hoor, maar dat zie je altijd al. Waarom niet iets anders proberen wat je niet zo vaak ziet, wees origineel, denk buiten de doos!

Bob
"Light is the Language of Photography" | Joe McNally
Gebruikers-avatar
stefanzx-6r
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 494
GeregistreerdCOLON 05 Jun 2008 13:51
WoonplaatsCOLON Den Haag

Een Ferrari kenmerkt zich onder andere door de prachtige lijnen van de carosserie. Daarom zou ik eens verder denken dan een "standaard" landhuis. Gebruik een mooi modern pand met strakke of juist sierlijke lijnen en mooie verlichting.
Canon EOS 550D

Mijn Album
Gebruikers-avatar
Riichard.
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 05 Jul 2009 16:56
WoonplaatsCOLON Wijchen
CONTACTCOLON

zandhoen schreefCOLONHet is geen landhuis maar wel een mooie locatie http://leeuwensteijn-vught.expertpagina.nl/
Jep die heb ik gezien, die staat ook in mijn lijstje. Vooral leuk om met 12mm te doen.

Toch neig ik steeds meer naar een moderner iets :) .
www.richardbrunsveld.com
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar