Orange

Plaats hier je foto's waar je graag gerichte kritieken en op- of aanmerkingen op wilt krijgen

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D!ck
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 666
GeregistreerdCOLON 10 Mei 2013 09:26
WoonplaatsCOLON Assen
CONTACTCOLON

Vandaag heb ik mijn cactus flash triggers binnen gekregen. Naar heel wat twijvel over een TTL of een zonder. Ben ik toch voor de V5 gegaan (deze is zonder TTL)
Dit omdat ik graag ook de flitser wil leren kennen. En omdat dit volgens mijn onderzoek meer creatieve mogelijkheden heeft. Ook meteen een kleine softbox voor reportage flitser besteld.

Zonet heb ik alles even uitgeprobeerd.

Bij deze foto heb ik de flitser boven de sinaasappels gehouden.

Hoe ziet zn eerste poging er uit met de flitser van de camera?

Afbeelding
Kritiek graag opbouwend ;)
En wat er (wel) goed gaat hoor ik graag

Eos 80D

kijk ook op http://www.dick-bosman.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 3

Jammer dat de achterste een stukkie kwijt is....
Verder lijkt me het flitslicht nogal hard en direct.
Maar... blijf pogen en posten.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik ga mee met Gabriel, maar vind het zeker geen slechte eerste resultaat! Ik denk dat ik het ook mooier zou vinden als het licht meer van opzij komt, zodat de schaduw ook aan één kant van het object komt.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Svennie
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 830
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2011 19:23
WoonplaatsCOLON Alkmaar
CONTACTCOLON

Goed punt van Marco. Verder ga ik ook mee met Gabriel v.w.b. het 'harde' licht. Ook zou ik denk ik wat meer van de achterste stuk willen zien.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar