Topic delen op Facebook, Twitter en Google+

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Het mag dan wel komkommer- cq. vakantietijd zijn... Hier op EOSDigitaal hebben we nog genoeg leuke dingen in de koker zitten om de site en het forum voor jullie aantrekkelijker te blijven maken! Veelal vanuit vragen hierom die we van jullie binnen krijgen. Eén daarvan was bijvoorbeeld de mogelijkheid om een topic snel en makkelijk te kunnen delen op Facebook, Twitter of Google+.

Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben staan er sinds vanmorgen een drietal icoontjes links onderin elk eerste bericht op een topic pagina. Hiermee hopen we aan deze, toch wel regelmatig gevraagde functionaliteit, te kunnen voldoen. Met een simpele muisklik kan je nu het topic op je favoriete social media delen. Bijvoorbeeld om je eigen vraag ook bij anderen onder de aandacht te brengen.. Of omdat je die mooie serie met foto's graag zou willen delen met publiek buiten het forum.

Voor het forum heeft het uiteraard als toegevoegde waarde dat we daarmee mogelijk nieuwe leden weten aan te trekken, wat de levendigheid op het forum alleen maar ten goede komt :)
Gebruikers-avatar
Superkiwi
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 944
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 21:10
WoonplaatsCOLON Woensdrecht
CONTACTCOLON

Goed initiatief :D
Ik heb nogal vaak dat ik topics laat zien aan bekenden omdat ik gewoon vind dat ze de foto's MOETEN zien ;)
Kiwi says hi!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar