Uitnodiging voor sollicitatie moderator functie

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Binnen de crew hebben we momenteel uitvoerig overleg over de gang van zaken op het forum, en één van de punten waarover we geen twijfels hebben is dat we graag een aantal nieuwe crewleden zouden willen aantrekken.

Wij zoeken mensen die op een constructieve, genuanceerde en betrokken manier een bijdrage kunnen leveren aan het forum.

De functie moderator houdt in dat je samen met andere moderators eerst een poosje op proef meekijkt en meedraait achter de schermen, zodat je een beeld krijgt van de wijze waarop de crew functioneert op de voorgrond en op de achtergrond, en feeling krijgt met de manier waarop we proberen beleid uit te zetten en uit te voeren. Een deel van de taak zal bestaan uit actief meedenken en meepraten over het beleid, want op dit moment is de moderatorploeg onderbezet en is er nog veel werk te doen. Je zult dus niet in een gespreid bedje belanden, maar samen met de collega's dat bedje vorm moeten geven. Wanneer voor de nieuwe moderators en voor de oude moderators duidelijk is wat de lijnen worden en in hoeverre de nieuwe moderators in staat zijn om die zelfstandig te handhaven, dan zul je de proefperiode achter je laten.

Dit wat betreft de functie. Indien je geïnteresseerd bent, verzoeken we je om aan mij een motivatie per pb of email te sturen. Wij willen je graag iets beter leren kennen. Denk hierbij aan jouw beleving van de sfeer op het forum, wat de crew hierin zou kunnen betekenen, hoe je jezelf als moderator ziet, hoe je aankijkt tegen samenwerking met oude en nieuwe crewleden, hoe je aankijkt tegen vervelende opstootjes op het forum, welke rol je daarin zou willen / kunnen innemen, en zeg ook iets over jouw mogelijke betrokkenheid bij het forum, qua tijdsbesteding, verantwoordelijkheid die je wilt en kunt nemen, en dergelijke. En een persoonlijke introductie van jezelf zou natuurlijk leuk zijn ! Mocht je nog vragen hebben over de inhoud van de functie, dan ben je natuurlijk van harte welkom!!

Na ontvangst van de inzendingen van mensen die interesse hebben in de functie bespreken de moderators onderling de resultaten. Wij zullen dan laten weten of we op basis van de gegevens definitief met jou in zee willen.


Met vriendelijke groet,
namens de crew van EOSDigitaal,
Judith
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Nou, daar heb ik niets meer aan toe te voegen. Of toch wel, aan iedere enthousiaste forumdeelnemer: reageer aub, ook als je twijfelt. Vragen zijn meer dan welkom!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Er hebben zich al kandidaten aangemeld, toch zou het leuk zijn als meer enthousiasten forumleden er een briefje aan wagen.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Ik denk dat het mooi geweest is nu...ik gooi er een slotje op en aangezien ik toch aan het schoonmaken was :)
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar