Forum migratie issues

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

MvdVaart schreefCOLONScreenshot: en ik heb een 24 inch scherm (1920x1080). oh ja de scrollbar werkt wel voor de rechterkant waar de foto(s) van de maand worden weergegeven.
47494
Dat is ook een interessante... als ik niet ingelogd ben, scrolt de linkerhelft niet mee... eenmaal ingelogd wel :D
Anoniem 4

Ik ben er vanavond ook gewoon uitgegooid. Was ingelogd met vinkje ingelogd blijven.
Computer niet afgesloten, ook de browser niet, niks met cookies.
Moest opnieuw inloggen na een pauze.
Gebruikers-avatar
karin115
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1865
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2009 23:34
WoonplaatsCOLON Aalten

Gelukkig, ik ben niet de enige... Ik was al aan het speuren of de oorzaak bij mij kon liggen maar hier is niets veranderd de afgelopen weken.
The best camera of tomorrow can’t shoot a picture today
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

Rocker schreefCOLON[Open/In behandeling]
- Wanneer je inlogt met een verkeerd wachtwoord krijg je een pagina met een foutmelding. Niet duidelijk dat het om een verkeerd ww gaat
Deze is nog in behandeling? Ik krijg hier i.i.g. nog steeds die foutmelding...
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Dat inloggen word je wel moedeloos van, zodra ik een mailtje krijg dat er ergens in een topic is gereageerd en ik klik in dat mailtje om naar het desbetreffende topic te gaan moet ik weer inloggen. Hetzelfde als ik van het portaal naar het forum wil gaan.
Ik had hier ergens gelezen dat je je cache van de browser moest legen, dat helpt inderdaad, alleen maar 1 maal, daarna weer hetzelfde probleem.
En op de pc is het niet prettig, op mijn telefoon is het waardeloos, mijn armen worden toch al te kort :mrgreen:
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Ericszn
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1400
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2010 22:28

Een heel klein dingetjes wat me opvalt:
Als ik een plaatje wil invoegen en ik klik op de [ img ]-knop, dan staat de cursor niet meer tussen [ img ] en [/ img ] maar ergens halverwege de [/ img ]-code. Lastig als je dan crtl+v doet en op voorbeeld/bevestig drukt, want dan werkt het dus niet.
Maar een andere keer gaat het wel prima. :?

Of ben ik de enige? :P
[o] = Canon 60D en 400D, Canon 17-85mm, Canon 55-250mm, Tamron 17-50mm, Canon EF 50mm 1:1.8 II
http://donfotografie.nl
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

Ik heb dat niet, bij mij gewoon de cursor erin.
Maar waarom niet link neerzetten, selecteren en dan op de img-knop drukken ( of doortypen en zelf neerzetten :) )
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Ik heb het evenmin.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Daar heb ik ook geen last van, toevallig niet op een laptop bezig met een ietwat overgevoelig touchpad.
Dat heb ik al een keer gehad, zodra ik met mijn hand in de buurt van het touchpad kwam gebeurde er van alles.
Is er nog een oplossing voorhanden voor het elke keer weer opnieuw inloggen, en dan bedoel ik vanaf het portaal, waar ik wel ingelogd ben en vanuit een email, dan moet ik ook weer opnieuw inloggen.
Ik heb het met chrome en met IE.
Wanneer ik mijn cache leeg maakt gaat het goed, voor 1 keer en daarna weer hetzelfde.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Ik weet niet of dit met migratie te maken heeft...maar irritant is het wel:

Regelmatig krijg ik een certificaat error als ik op een link klink bij "laatste forum onderwerpen" op de hoofdpagina. Blijkt dat de link dan verwijst naar "rutger.eosdigitaal.nl/..."

Daarnaast als ik inlog en wil een artikel plaatsen, dan denkt de site dat ik nog niet ingelogd ben en moet ik weer opnieuw inloggen. Soms blijft dit zich herhalen en kan ik op dat moment dus niets plaatsen, probeer ik het later nog maar eens een keertje.

Zijn dit bekende problemen?
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

nee..dat heb ik nog niet gezien.
maar wel HEEL handig om te weten waar je dat hebt gehad
kun je het repcoduceren en de url waar die link staat ff posten?
sunblade
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3174
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2008 19:39

Mbt tot link probleem op de hoofdpagina: het is me al diverse keren opgevallen, maar random. Zodra ik het weer zie laat ik het wel weten.

Mbt tot login probleem....dit treedt frequent op. Bijvoorbeeld zondagavond 16 aug zo rond 20:53 uur. Om 20:52 had ik nog een reactie geplaatst op en van mijn eigen posts...en wilde een reactie plaatsen op een andere post maar elke keer kreeg ik het inlogscherm voor m'n neus, ging ik inloggen, typte ik m'n reactie, drukte op "submit" en kreeg weer het inlogscherm etc. Dit gebeurd allemaal op een Mac met zowel Safari als Firefox.
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

Klink zelfde als de oude issues die we ooit hadden met cookies.
Ik ga erin duiken!
thanx
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar