Twee nieuwe expoleden

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Wellicht hadden jullie het al gezien aan het gewijzigde kleurtje: de expo is twee nieuwe leden rijker. Zowel Gabriel (Telescoop) als Jeffry (Jef-W) hebben zich bereid verklaard om deel te nemen in de expo.

Bij dezen: hartelijk welkom in de crew, en veel succes en plezier!!
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Leuk! Mannen succes :-)
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

Goed nieuws :D

Heel veel succes en vooral plezier gewenst bij deze mooie taak. Goed dat jullie dit doen.

Groet,

Richard
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Gebruikers-avatar
mikeeagle
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 3545
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2011 22:20
CONTACTCOLON

mooi! Veel plezier en succes!!

Michiel>=-
Canon 1DmkIV - Canon 70D. Canon 50mm II - Canon 17-40mm L F4. Canon 100-400mm L IS USM. Canon 70-200mm L F4 non IS.

https://www.flickr.com/photos/mikeeagle
website: http://mike-eagle.squarespace.com
Insta: https://www.instagram.com/breitlingmike/
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

Leuk ! En veel succes.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Anoniem 4

Van harte gefeliciteerd met jullie benoeming, maar je weet dat zo’n functie ook plichten meebrengt.
Ik erger mij al lang aan het onderdeel Foto Expositie. Dat moet toch wel het pronkstuk zijn van EOS-Digitaal, een Hall of Fame.
Jammer, maar het is verworden tot een vervallen ruïne. Jarenlang door jullie voorgangers genegeerd, maar nu vestig ik alle hoop op jullie enthousiaste nieuwelingen.
Ik schreef in een ander topic “Het is tijd voor vernieuwing om te overleven.” en Gabriël reageerde met “En juist daarom ben ik een dik gedrukte paarse Telescoop geworden.”
Aan de slag dus. Wat is het geval.
Zoals bekend hebben veel (goede) fotografen ons in de loop der jaren verlaten, maar met hun vertrek hebben ze soms ook hun foto’s meegenomen. Niet altijd met opzet, maar toch.
EOS-Digitaal heeft een prachtig album waarin foto’s blijvend worden opgeslagen, tenzij ze bewust verwijderd worden.
De laatste tijd echter zijn veel meer leden Flickr gaan gebruiken. Die foto’s staan niet meer fysiek op het forum, maar worden gelinkt uit Flickr.
Veel gebruikers kunnen daar niet goed mee omgaan, begrijpen soms helemaal niet hoe dat allemaal werkt, verplaatsen hun foto’s vrijelijk of flikkeren ze gewoon weg.
Als daardoor de link verbroken wordt, zien we hier geen foto’s meer. Vervelend, maar niet zo erg voor de onderdelen waar geen mens meer kijkt in topics van een paar maanden terug.
Voor de Pronkkamer is dat een ander verhaal.
Kijk eens naar het onderdeel Mensen en wat je daar nog aan foto’s aantreft. Triest.
Tijd voor een grote schoonmaak, herinrichting, andere regels misschien.
Ik ga geen suggesties doen, want die vallen niet altijd in goede aarde.
Dat is jullie nieuwe taak. Maak er iets moois van. Succes.
Gebruikers-avatar
redone51
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 850
GeregistreerdCOLON 30 Dec 2009 14:36
WoonplaatsCOLON Op de Brabantse Wal

Succes!
Smaken verschillen-Gelukkig maar. :)
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Dank allen.

We gaan ons best doen iig en Gerhard je hebt helemaal gelijk in de zaken die je aanhaalt, dat zijn ook dingen die mij gaande weg hier opvielen en dat vond ik ook zonde.
Daarom heb ik mij dus ook bereid verklaard om zitting in de EXPO te nemen.

Hopelijk kunnen we alles weer een positieve wending geven. Ik weet meerderen hebben het geprobeerd, maar we gaan er met frisse moet tegen aan.
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Anoniem 4

Succes, want het is een hele klus. Niet alleen dit wat ik heb aangehaald. Zit Gabriël maar flink achter de broek.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar