12 juni EOSDag 2010; Ideeen, commentaar en cafe

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

BUTTON_TOPIC_LOCKED
Gebruikers-avatar
jvdh
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5997
GeregistreerdCOLON 11 Jan 2008 14:22
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

- INFO-TOPIC
- ACHTERGROND-TOPIC
- KLETS-TOPIC
- CARPOOL-TOPIC



Belangrijke mededeling:
De aanmeldingen voor de EOSDag zijn gesloten, betalingen worden niet meer geaccepteerd, en de volgende fase in de voorbereidingen is in gang gezet. Omdat die bestaat uit het drukken van persoonlijke boekjes, rooster-technische aspecten en dergelijke, hebben wij besloten ook op individuele basis geen nieuwe mensen meer toe te laten. We zitten vol!!
Indien je toch graag had willen komen, dan kunnen we alleen zeggen dat er volgend jaar vast weer een EOSDag komt !!


Beste leden van EOSDigitaal !!



De EOSDag 2010 zal gehouden worden op:
Op zaterdag 12 juni 2010, en wel op dezelfde locatie als vorig jaar, namelijk Fort Vechten in Bunnik.

Wat ons betreft gaan we daar (weer) een groot feest van maken, maar dit kan natuurlijk niet zonder de leden. Jullie dus :).

Over het programma kan ik nog niets inhoudelijks zeggen, maar ga er vanuit dat er inleidende workshops zijn, gelegenheid om te oefenen met je camera en lenzen, modellen, mooie omgeving, en allerlei soorten vermaak! Ook eten en drinken is inbegrepen.

Doordat de datum nu is verschoven is het wederom weer belangrijk voor ons om te weten OF jullie interesse hebben, en zo ja, voor welke variant.
Want wij overwegen om aan de EOSDag een barbeque vast te plakken, waar geïnteresseerden kunnen aanschuiven om de dag af te sluiten onder het genot van een maaltijd. Ook voor vegetariërs zullen we goed zorgen !!

Indien je interesse hebt in de barbeque, kun je dit aangeven in de poll. Informatie over de (extra) kosten zal tzt gegeven worden.

Voor vragen en opmerkingen kun je voorlopig terecht bij mij en bij Gumpje!


Voor een impressie van de EOSDag 2009 zie:
[Verzameltopic] EOSDag 2009 – Modellen
[Verzameltopic] EOSDag 2009 – Natuur
[Verzameltopic] EOSDag 2009 – Makro
[Verzameltopic] EOSDag 2009 – Overig.
[Verzameltopic] EOSDag 2009 EOS@WORK
Laatst gewijzigd door 4 op jvdh, in totaal 17 keer gewijzigd.
Canon 5DmkII, Canom M, 24-70 F2.8, 70-200 F2.8, 50 F1.8 [+ vele extra's]
-Na een paar jaar minder aanwezig te zijn geweest. Probeer ik weer wat vaker langs te komen-
Gebruikers-avatar
boels069
Redacteur
Redacteur
BerichtenCOLON 20267
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2005 09:52
WoonplaatsCOLON Almere

Mij raak je met omtrekkende bewegingen niet kwijt :lol:
Laatst gewijzigd door 1 op boels069, in totaal 27 keer gewijzigd.
Mijn fiets spoort beter dan ik.
Gebruikers-avatar
EOSKOP
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 3273
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2006 19:00
WoonplaatsCOLON Dordrecht

Heel erg jammer dit. ik kon mijn vakantie op schuiven en nu helaas is dit (Eosdag)mee geschoven :mrgreen: ben niet boos hoor :lol: kan gewoon gebeuren.

Gr Johan
Adobe CS 5 - Lightroom 4
Gebruikers-avatar
lange loep
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 129
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2008 14:54

Vorig jaar was de EOS dag natuurlijk fantastisch qua weer. De buitenlocatie was dan ideaal om foto's te maken.
Stel dat, maar daar gaan we niet van uit, het slecht weer is zijn er dan in het fort genoeg mogelijkheden om de diverse activiteiten uit te voeren?

Gr.
Jeroen
Canon EOS 7D | Canon 17-55 2.8 |
Gebruikers-avatar
G'tje
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 290
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2009 13:34
WoonplaatsCOLON Enschede

Kijk, dat is dan weer goed nieuws voor mij. De vorige datum was niet haalbaar (voor mij dan) maar nu word het een ander verhaal. Dus ik denk wel dat ik nu kan komen.

Natuurlijk wel jammer voor diegenen die nu niet kunnnen.
Grtz, Gerard.
Sarpa
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2469
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2005 20:25

Tja, de een happy (zie boven) de ander niet, zoals in mijn geval. 12 juni heb ik een feest staan, dus helaas zal ik er niet bij zijn.
groeten Sarpa
Gebruikers-avatar
ikke dus
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 139
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2009 18:26
WoonplaatsCOLON tussen de struiken

Ik baal er best wel van, dat het verschoven is. :( :( :(
Nu kan ik helaas niet, terwijl ik er wel zin in had.
Maar ik ben dan op vakantie en ik kom niet ff terug , vanuit Noorwegen, voor deze dag.
Maar goed volgend jaar een nieuwe kans.
Op zoek naar mijn 2de perfecte foto. De eerste is mislukt.
Gebruikers-avatar
pixelvox
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 380
GeregistreerdCOLON 16 Aug 2009 22:30
WoonplaatsCOLON Amsterdam

Hoogstwaarschijnlijk ben ik dan óf net klaar met mijn afsluitende tentamens en schrijven van scripties&werkstukken, óf ik zit er nog net midden in (definitieve tentamenrooster e.d. is nog niet beschikbaar voor het tweede semester grr - ook heel fijn met het plannen van trouwerij en vakantie e.d., zeker aangezien mijn lief op het werk aan een jaarrooster vast zit) MAAR... ik denk dat het me sowieso wel gaat lukken om aanwezig te zijn, ookal is de dag een aantal weekjes verplaatst.
(tijdelijk afwezig!)
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

12 juni is een mooie datum en nu nog hopen op goed weer...... :wink:

gr. Bart
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
drikj
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 963
GeregistreerdCOLON 11 Dec 2006 10:29
WoonplaatsCOLON Zwolle

Helaas, dan ben ik met mijn vader bezig met de Europarit, dus zijn we er dit jaar dan niet bij. Dus dan niet teveel plezier hebben zonder ons, hè.

Groeten,
Hendrik
Canon 1D III, wat backup camera's, lensjes, een studiootje en en nog wat mikmak.
Iedereen kan fotograferen, maar niet iedereen ziet een 'plaatje', heeft zijn camera bij zich & heeft het geduld
Gebruikers-avatar
Dennis-010-
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1126
GeregistreerdCOLON 14 Apr 2008 19:28
WoonplaatsCOLON Capelle aan den IJssel

Voor zover ik nu kan overzien ben ik erbij....maar wel zonder afsluiting met bbq.
- Canon spul -
Gebruikers-avatar
Stevie
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 03 Okt 2009 13:42
WoonplaatsCOLON Zundert

Het is ook wat, eerst kan ik niet omdat schoonfamilie me mee neemt naar weekend Ibiza, word het verzet, ben ik jarig 12 juni! dat is dan nog niet zo erg maar er liggen voor die dag ook kaartjes klaar voor Guus Meeuwis in het PSV Stadion....

Dan wordt het alsnog een jaar wachten!

Groetjes Stefan
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

mmm, Jammer :(

In mei kon ik zeker wel, juni is voor mij nog de vraag aangezien ik dan misschien naar de VS ga....

zou wel jammer zijn want wil het liever niet missen :(

Kan hierom ook geen stem uitbrengen omdat ik het gewoonweg niet weet...
Ook zit ik dan met het feit dat het goed mogelijk is dat ik er een week van te voren achter kan komen dat ik wel kan gaan, maar zo zal je zien dat de inschrijving dan al dicht is en pies ik alsnog naast de pot, of valt hier wat te regelen?

Ben stiekem wel erg benieuwd naar wat de beweeg reden is voor deze verschuiving...
Gebruikers-avatar
j.jennekens
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 15258
GeregistreerdCOLON 03 Jan 2008 22:32
WoonplaatsCOLON Kunrade/Voerendaal (Zuid-Limburg)

Oei da's minder :( , nu moet ik iets proberen te verschuiven in de hoop dat dit nog mogelijk is!!!!!!!
"De ontwikkeling gaat door zonder dat er nog ontwikkeling aan te pas komt!"
"Niet iedere foto is een plaatje"
KLIK OOK EENS HIER
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

De voornaamste wijziging van de datum is gelegen in plotselinge wijzigingen in de omstandigheden van de organiserende crew. Bovendien hopen we met deze datum enkele zaken beter voor elkaar te kunnen krijgen. Beetje vaag allemaal, maar sommige dingen hou je gewoon binnenskamers. Graag begrip hiervoor. En als laatste, en belangrijkste, vinden we het erg jammer dat er mensen zijn die niet kunnen komen, terwijl dat op de 22e wel kon. Onze welgemeende excuses! Hopelijk trekken we desalniettemin net als vorig jaar een gezellige club enthousiastelingen, die we een leuke leerzame dag kunnen bieden.
... Spiegel-Werk ...
Gebruikers-avatar
Dennis Rademaker
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 734
GeregistreerdCOLON 07 Dec 2007 16:36

Gumpje schreefCOLONmaar sommige dingen hou je gewoon binnenskamers. Graag begrip hiervoor.
Uiteraard, en daar heb ik ook zeker begrip voor.
Neemt niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben, Aard van het beestje heh ;)

Om nog even terug te komen op mijn vraag, Als ik een week voor datum erachter kom dat ik toch kan komen en de inschrijving is (net zoals vorig jaar) enkele weken eerder gesloten, pies ik dan naast de pot of valt er hiervoor iets te regelen?
Gebruikers-avatar
Scubadero
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 939
GeregistreerdCOLON 09 Jul 2008 16:10
WoonplaatsCOLON Zaandam

Ik moet helaas werken op die dag.

Zal proberen vrij te krijgen maar ik vrees dat dat niet gaat lukken maar wie weet.
Groet,
Deen.

500 px
Gebruikers-avatar
erwinp
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2009 12:42
WoonplaatsCOLON Stadskanaal
CONTACTCOLON

Ik heb nog niets staan voor die dag, dus ik kan nog steeds. Ik zal proberen de dag vrij te houden...
Canon EOS 50D, Canon EOS 400D, Canon 50mm f/1.8 II, Canon EF-S 18-55 mm f/3.5-5.6 II, Soligor 100-300 mm, Triopo 980C Speedlite Flash, Cactus V.4, Velbon Sherpa 200R, Cokin A Series Filters
Gebruikers-avatar
Selek88
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 336
GeregistreerdCOLON 27 Nov 2008 12:41
WoonplaatsCOLON Hoogvliet
CONTACTCOLON

PIEP!!! man.

Dan ben ik net op vakantie. Voglende keer beter :(
2 x 5DMKII | Canon 16-35 F2.8 L IS USM MKII | Canon 24-70 F2.8 L IS USM | Canon 70-200 F2.8 L USM | Canon EF 50 F1.8 II| Canon 580EX II | Metz 58-A1
mouthaanfotografie.nl
Gebruikers-avatar
MaestroNL
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1303
GeregistreerdCOLON 30 Apr 2008 11:04
WoonplaatsCOLON Nieuw Vennep (Haarlemmermeer)

Oei, dan zit ik waarschijnlijk voor mijn werk in de grote zandbak (Dubai) :cry:
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar