Issue lijst

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

Gebruikers-avatar
Mozes
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 697
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2012 07:43
WoonplaatsCOLON AccountKiller
CONTACTCOLON

Nog 1tje gevonden, het geeft verders geen problemen.
Als ik het forum bekijk via de volgende opties.
  • Toon onbeantwoorde berichten | Toon actieve onderwerpen | Toon ongelezen berichten | Toon nieuwe berichten | Bekijk je eigen berichten.
Dan is de Gallerij nog niet voorzien van de juiste vertaling.

Afbeelding
https://www.accountkiller.com/removal-requested" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
Rocker
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 6828
GeregistreerdCOLON 17 Feb 2009 09:35
WoonplaatsCOLON Zeewolde
CONTACTCOLON

Die was al bekend ook... Maar gaat hier niet meer gefixed worden. De nieuwe server draait al zo goed als helemaal, binnenkort de database nogmaals overzetten en dan zijn we om.
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

Ik heb een bericht geplaatst op marktplaats Aangeboden & Gezocht.
en ik kreeg een mail dat ik mijn bericht moet wijzigen.
Maar ik kan mijn eigen bericht niet zien en zou nu ook niet weten hoe ik 'm moet wijzigen.
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Klopt, je kan een afgekeurde advertentie niet wijzigen. Je moet m gewoon opnieuw plaatsen, maar dan mét vraagprijs ;-) Dat werd bedoeld met het woordje "aanvullen".
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
seoman
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1144
GeregistreerdCOLON 28 Apr 2010 10:50
WoonplaatsCOLON nijmegen

MarcoEOS550D schreefCOLONKlopt, je kan een afgekeurde advertentie niet wijzigen. Je moet m gewoon opnieuw plaatsen, maar dan mét vraagprijs ;-) Dat werd bedoeld met het woordje "aanvullen".
Handig!! :roll: :shock:
Lijkt me een duidelijke issue die gefixed mag worden.

Misschien kun je dat melden bij "Aanpassing in plaatsingsbeleid" dat je bericht weggegooid wordt als er een fout in zit en dus altijd eerst een kopie bewaren voordat ie onzichtbaar wordt!
6d - EF 16-35mm f/2.8 L II USM - EF Macro 100mm F2.8 L IS USM - EF 70-200 L F/4 IS USM - EF 24-105 F/4 L IS USM - Sigma 50mm F/1.4 DG Art - 430EXIIringed
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

Is geen issue, dat is gewoon de standaard werkwijze. Van iemand die een advertentie plaatst, wordt verwacht dat die zich aan de regels houdt. Daar wordt je immers direct in het verkooponderdeel op geattendeerd. De mods keuren advertentie goed of af, al naar gelang deze aan de regels voldoet. Dat de advertentie wordt verwijderd als deze niet aan de regels voldoet, staat letterlijk in de regels bovenaan het verkooponderdeel.

Dat overkomt je één keer, moet je maar denken ;)
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
Gebruikers-avatar
woody111
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1910
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2008 19:09
WoonplaatsCOLON Alblasserdam
CONTACTCOLON

Ik weet niet of het al bekend is, even 6 pagina's doorlezen op mijn gsm vind ik niks, maar ik krijg geen mailtje meer als er gereageerd word in een topic waar ik ook gereageerd heb.
Just my opinion, groeten John
http://www.johnmaasfotografie.nl
Gebruikers-avatar
Builder
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 805
GeregistreerdCOLON 01 Jun 2007 07:52
WoonplaatsCOLON Westerkwartier (Gr.)

Misschien staat het al op het to-do lijstje, maar links openen niet meer in een nieuw venster (was voorheen wel zo).
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Krijg op mijn telefoo melding over onjuist certificaat.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar