Enquete 2011

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

We checken inderdaad of IP-nummers meerdere malen voorkomen. Zo kan het dus zijn dat vanaf een bepaald IP-adres 9x een enquete wordt ingevuld en verstuurd. Dan checken we of dat kan kloppen, of er meerdere gebruikers op dat IP-adres aktief zijn.
En toch bedankt voor het invullen! Hoewel je mijn vraag niet echt hebt beantwoord.
Dexter202

Jeetje zeg, wat een drama. Alsof er staatsgeheimen geopenbaard worden :lol: Als je niet achter je mening staat, of in geen geval wilt dat iemand je enquete kan achterhalen, moet je hem gewoon niet invullen.

Ik heb hem ook ingevuld! Succes ermee!
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

We heb geen idee wat individuele leden hebben ingevuld en dat interesseert ons ook niet. Het gaat om grote aantallen van mensen die de enquete invullen, nu al meer dan 600!! We chechen wel op IP-adressen om te zien of de enquete meerdere malen vanaf hetzelfde IP-adres is ingevuld, maar nooit op de inhoud van de enquete.

Als er meerdere leden aktief zijn vanaf dat IP-adres, dan nemen we de resultaten van die enquetes mee, als er diverse ongebruikte account op een IP-adres bestaan waarmee de enquete nogmaals is ingevuld, dan 'corrigeren' we daarvoor. Daar kan je over discussieren, maar dat recht behouden we ons voor.

Bij deze wil ik iedereen die de enquete al heeft ingevuld nogmaals bedanken!
Gebruikers-avatar
FYE
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 57
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2010 23:11
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Zo: ook ingevuld, al doe ik dat niet graag.

Maar in dit geval heeft het een goed doel.
FotAd

ook ingevuld. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik hoop ook dat dat de enquete er aan bijdraagt een stukje ontspanning in het forum terug te brengen. Het zal aan mij liggen, maar in sommige reacties, voel je tussen de regels door, een stukje (ongezonde) spanning.
grt
Anton
Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

Dit is GEEN discussie tread.
de resultaten worden straks openbaar gepubliceerd.
De enquete is anoniem, echter als je inlogged, dan staat je nick icm het ip adres in de lijst van ingevulde enquetes.
Dubbele ip nummers worden verwijderd tenzij unieke nicks van 1 ip komen (dan is het dus zinvol om in te loggen).
Gebruikers-avatar
Nieuwerf.nl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 51
GeregistreerdCOLON 20 Sep 2010 08:40

Zullen we weer foto's gaan maken?
Tsja,... zo'n onderschrift... Wat moet je daar nou eigenlijk mee?

http://www.nieuwerf.nl
Gebruikers-avatar
BossA
Donateur
Donateur
BerichtenCOLON 2836
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2008 14:36
WoonplaatsCOLON Overijssel

Ik kan allleen maar zeggen, Degene die de enquete nog moet invullen en sturen, Doen. En degene die hem al ingevuld en teruggestuurd heeft. We zijn hier een fotoforum,Waar blijven de foto's ????
Canon camera met een mooi aantal lenzen, Flitsers. En een Mono- en Tri- pod.
Meer foto's van mij: Flickr
Gebruikers-avatar
Ellie Wijman-Loots
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 309
GeregistreerdCOLON 31 Mrt 2009 15:45
WoonplaatsCOLON Eygelshoven - Limburg

misschien foto's van lange tenen????

Maar misschien ook iets voor een volgende enquete. Geef dan duidelijk aan in de voorwaarden wat er met de ingezonden gegevens gedaan worden (zeker als meerdere van 1 IP adres komen) dan kunnen betrokkenen altijd zelf beslissen om 1 of meerdere enquetes in te vullen om zo een zo groot mogelijke anomimiteit te waarborgen.

Het gaf voor mij in elk geval geen pas hier specifieke namen te noemen om zo de kat op het spek te binden en dan nog de verongelijkte te spelen
neem mij maar zoals ik ben, ik kan helaas niet anders zijn
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Zeer goed intitiatief die enquete! En al dat gedoe over aantallen, wel niet anoniem en weet ik veel wat. Wat een onzin. Ben erg benieuwd naar de resultaten. Het gaat erom dat het forum er beter van wordt!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
fotojeroen
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 22137
GeregistreerdCOLON 13 Jan 2005 11:57
WoonplaatsCOLON Wolluk

hades-1 schreefCOLONDit is GEEN discussie tread.
Zoals de Admin al aangaf; dit is geen discussie-topic
Slotje erop; einde discussies
Ik ben Commandeur in de orde van de Gulden Snede :D :D
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Inmiddels is de enquete bijna 1000(!) maal ingevuld, waarvoor onze hartelijke dank.
We vragen idereen die de enquete nog niet heeft ingevuld om dat alsnog te doen.
Laat je stem horen!
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

De enquete is inmiddels gesloten.
Namens de crew wil ik iedereen die de enquete heeft ingevuld van harte bedanken!

In totaal is de enquete 986 maal ingevuld.
Dit weekend wordt door Sushi een begin gemaakt met de analyse van de resultaten.
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Inmiddels zijn de RESULTATEN van de enquete bekend en is de crew druk bezig met formuleren van verbeterplannen.
We hopen onze interpretatie van de enquete en onze plannen aankomende maand te presenteren.
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar