Enquete 2011

Nieuws over het forum.

ModeratorsCOLON Global Moderators, Redactie

Hades-1
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 2230
GeregistreerdCOLON 07 Jun 2004 07:52
WoonplaatsCOLON Deurne
CONTACTCOLON

Beste lid van EOS-Digitaal.nl

Als één van de grootste fotografiefora van Nederland is EOS-Digitaal niet meer weg te denken. Zeker niet als het gaat op het gebied van fotografie met de apparatuur van Canon. Toch?
Maar de mensen achter het forum (Admins, Moderators, Inviteds en Expositiecomissieleden) willen graag ook van jou eens horen hoe je nu over bepaalde zaken bij EOS-Digitaal denkt. Onder andere over hoe actief je bent op het forum, wat je van de portal vind en hoe je bijvoorbeeld denkt over uitjes met andere forumleden in jouw regio.

Graag willen wij een paar minuten van je tijd vragen om onze enquête in te vullen. Op die manier kunnen wij duidelijk in beeld krijgen hoe er over bepaald zaken gedacht wordt, of hoe er tegenaan gekeken wordt.
We kunnen dan nog beter ons best doen om EOS-Digitaal nog groter te maken dan het al is!

De enquête zal ongeveer 10 tot 15 minuten van je tijd in beslag nemen en voor een periode van twee weken beschikbaar zijn.

Laat je stem horen en klik hier voor de enquette:

http://www.eosdigitaal.nl/index.php?opt ... &Itemid=61" onclick="window.open(this.href);return false;


Alvast bedankt en met vriendelijke groet,

Crew EOS-Digitaal
Gebruikers-avatar
keesvdh
Canon shooter pro
Canon shooter pro
BerichtenCOLON 1093
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2009 20:04
WoonplaatsCOLON Oosterland

ingevuld en verstuurd. mooi dat je zo toch een bijdrage aan het forum kan leveren.

mijn grootste vraag bleef "wat zijn inviteds?" mensen die uitgenodigd zijn dat begrijp ik , maar ga je dan mensen vragen of ze aub op het forum willen reageren ???
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

Ik heb het ook ingevuld en ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag.
Wanneer kunnen wij die verwachten?
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik heb de enquete 2x ingevuld en opgestuurd.

Wat mij betreft is deze enquete dus niet objectief te noemen. Tenzij jullie mijn 2e enquete (heb wel ingevuld dat dit de 2e keer was bij de laatste vraag) er alsnog uitvissen.

Ik zou een controle op wie/wat/waar even goed uitvoeren. Als een enquete kan worden beïnvloed door meermalen in te dienen, is de enquete niets waard.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Beasar
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3443
GeregistreerdCOLON 28 Dec 2010 15:35
WoonplaatsCOLON Utrechtse Heuvelrug

Dan zal ik hem ook nog een keer invullen. Dan zitten we weer op lijn...
"Het is nooit te laat om te worden wat je had kunnen zijn" George Eliot
Gebruikers-avatar
sugarman
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 5360
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2004 00:25
WoonplaatsCOLON Een Hagenees in Hoek van Holland
CONTACTCOLON

VFRood, wat ben je toch een geweldige .... en dit soort berichten kan je beter per PB doen dan kom je ook te weten hoe er achter de schermen wordt gewerkt.
Hou nou toch eens op en ga koeien vangen of zo.
Een camera, een lichtsetje en nog wat gebroken glazen.
Let op!! Men zegt vaak "belichting" terwijl er "verlichting" wordt bedoeld.
Gebruikers-avatar
mmk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2937
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2007 15:24
WoonplaatsCOLON Eindhoven
CONTACTCOLON

Hallo Kars,
Ik neem aan dat jij (net als ik) wilt dat "het forum" (whatever that is) iets leert van deze exercitie. Waarom zou je in den vrede.... Anyways de mijne zit ook in de postbus. Ben heel erg benieuwd hoe de leden hier denken over hier. Goed intitiatief van de crew!
“It's always good in photography to remember who has the brain and what is the tool” (Alister Benn in 'Seeing the Unseen')
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Ik heb niets negatiefs ingevuld :) En gewoon mijn mening gegeven. Meer niet. Maar het dubbele meld ik hier gewoon. Mag ook weggehaald worden die melding. Ben gewoon gewend dat als ik een enquete invul, dat ik dan een 2e keer dat ik dat doe gelijk een melding krijg dat ik al ingevuld heb.

Eerste keer via het forum, 2e keer via de koppeling van de mail. Voor de zekerheid wel ingevuld dat ik 2x ingevuld heb op het formulier. Hij moet er dus makkelijk uit te halen zijn.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

sugarman schreefCOLONIk heb het ook ingevuld en ik ben ook wel benieuwd naar de uitslag.
Wanneer kunnen wij die verwachten?
De enquête is twee weken lang in te vullen. Daarna gaan we de resultaten optellen en verwerken om ze vervolgens om te zetten in acties. Hoe lang daar overheen gaat zou ik heel graag willen kunnen vertellen maar dat hangt uiteraard af van ieders tijd die erin gestopt kan worden.
VFRood schreefCOLONIk heb de enquete 2x ingevuld en opgestuurd.
Om de enquête te beveiligen tegen meerdere malen indienen zouden we mensen in moeten laten loggen en hun gebruikersnaam moeten registreren. Omdat met de registratie van de gebruikersnaam de enquête niet meer objectief zou zijn, hebben we er voor gekozen het zo te doen.

We nemen aan dat we van de gebruikers kunnen verwachten hier op een volwassen manier mee om gaan.
Gebruikers-avatar
VFRood
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3567
GeregistreerdCOLON 30 Okt 2006 16:02
WoonplaatsCOLON Prov. Groningen

Okay... 1e keer ingevuld toen het bericht hier kwam. Daarna veel 404's en 500?'s. Daarom op verzoek van Stijn nogmaals ingevuld in een verstrooide bui. Daarna pas bedacht dat het bericht wel eens kon verwijzen naar dit topic :) Anyway, zoals al vermeld ben ik het iets foolprover gewend.
Foto's niet zichtbaar. Heb mijn photobucket account opgeheven ivm chantage door photobucket. Ik zal beginnen met een nieuwe provider.
Gebruikers-avatar
ebeckers
Canon shooter+
Canon shooter+
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 23 Apr 2010 20:12
WoonplaatsCOLON Zoetermeer
CONTACTCOLON

Ook maar ingevuld. Wat mij betreft heeft dit forum maar 1 minpuntje en dat is het (oneindige) aantal post dat je per dag/week kan doen.
Sommige personen posten wel 3x per week weer een nieuwe serie van b.v. bloemetjes waardoor bij mij in ieder geval de zin om nog een
reactie te geven op die foto's een beetje weggaat. Gelukkig stond dit punt ook in de enquete dus ben benieuwd wat het resultaat zal zijn

Erwin
Romantische & moderne bruidsfotografie: http://www.erwinbeckers.nl
Facebook:http://www.facebook.com/ErwinBeckersFotografie
kiran
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3706
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2008 14:58
WoonplaatsCOLON Zaanstreek
CONTACTCOLON

bij mij kwam het verzoek in de gewonen Postbus binnen. Hopelijk kunnen jullie wat met de antwoorden.
http://www.kiranphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
BartjeD
CanonSuperTrooper
CanonSuperTrooper
BerichtenCOLON 11932
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2006 20:42
WoonplaatsCOLON Cuijk
CONTACTCOLON

Bij mij kwam de mail ook gewoon binnen en niet als spam......dus het zal wel allemaal meevallen Mikkie. :wink:
Neem gerust eens een kijkje op mijn site: www.bartvandinten.nl
Gebruikers-avatar
Sushi
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2840
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2009 10:40
WoonplaatsCOLON Rhenen
CONTACTCOLON

Waarschijnlijk wordt de spam software van hotmail getriggerd door een of ander woord in de tekst ofzo. Hmm... vervelend maar helaas niks aan te doen ben ik bang. Hopelijk dat de betreffende mensen net zoals jij hun spam box in de gaten houden of regelmatig op het forum komen.

Ik zal eens overleggen of we ergens in de komende 2 weken niet een reminder kunnen sturen met een hele simpele tekst zodat we niet bang hoeven te zijn voor de spam software van de providers.

Daarnaast is het systeem nog druk bezig alle 15.000+ mails te versturen dus het kan zijn dan sommige mensen nog geen mail ontvangen hebben.
Sunnygirl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2011 15:26

Zo ook ingevuld ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Gr. Anita
Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft
Brell

Gedaan!!

Arnold
fotoarts
Veteraan
Veteraan
BerichtenCOLON 4551
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2004 12:19

Sunnygirl schreefCOLONZo ook ingevuld ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.

Gr. Anita
Verwacht je werkelijk dat we hier met de hele crew een paar weken aan werken om er vervolgens niets mee te doen? :lol:
Maar toch bedankt voor het invullen van de enquete dan maar.. :wink:
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Iedereen bedankt tot nu toe!
Het aantal ingevulde enquetes loopt rap op.
... Spiegel-Werk ...
Sunnygirl
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 62
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2011 15:26

fotoarts schreefCOLON Verwacht je werkelijk dat we hier met de hele crew een paar weken aan werken om er vervolgens niets mee te doen? :lol:
Trouwens, alle 'Sunny-accounts' bedankt voor het invullen van de enquete.. :wink:
Een enquete behoord anoniem te zijn. En dat is dus blijkbaar hier niet zo maar dan behoor je nog vertrouwelijk met deze gegevens om te gaan.
Ik schrik eigenlijk van je bericht.

Anita :?
Je kunt niet falen, tenzij je opgeeft
Gebruikers-avatar
gumpje
Site Admin
Site Admin
BerichtenCOLON 8582
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2006 14:15
WoonplaatsCOLON Groningen
CONTACTCOLON

Wat wel en niet behoort, is niet iets dat jij ons oplegt. Is dat duidelijk?
Voordat je met allemaal wilde ideeeen aan de haal gaat...

Er zijn 3 mensen die af en toe kijken naar de resultaten. wat wij hiervan zien zijn resultaten en ip-adressen. Dus geen nicknames! Nou komt het voor dat er vanuit 1 adres meerdere enquetes worden verstuurd. In die gevallen kijken we of er achter dat ip-adres meerdere gebruikers zitten. Ter controle. zodoende heeft mijn collega kunnen concluderen dat er vanaf jullie adres wellicht een paar enquetes zijn verzonden. Is dat zo schokkend? Lijkt me niet.

Aangezien een enquete altijd gepaard gaat met kwetsbaarheden, in welke vorm dan ook, zullen de crewleden er van uit moeten gaan dan de leden serieus en betrokken meewerken, en de leden mogen er van uit gaan dat de crewleden naar de antwoorden kijken zonder mensen voor hun antwoord verantwoordelijk te stellen. Wat dat betreft is het anoniem! We zien niet wie wat heeft geschreven!
... Spiegel-Werk ...
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar