Helaas

Voor alle foto's die in een (thuis)studio omgeving zijn gemaakt

ModeratorsCOLON Expositie Commissie, Global Moderators

Forumregels
In dit (sub)forum gelden aanvullende huisregels over het plaatsen en bespreken van foto's.
Anoniem 4

Dat je het niet met me eens bent, is duidelijk en dat respecteer ik. Eerlijk gezegd had ik niet anders verwacht, maar dat je bij gebrek aan argumenten voor een bijdrage aan de discussie niet verder komt dan het ten tonele voeren van een speenvarken dat je met een tang te lijf wil gaan, is betreurenswaardig en dit mooie diertje onwaardig. :(
Gebruikers-avatar
focused
Canon shooter
Canon shooter
BerichtenCOLON 85
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2005 09:40
WoonplaatsCOLON zwolle
CONTACTCOLON

"Beauty is in the eye of the beholder"

Over smaak valt niet te twisten , over technische fouten wel en als we dat niet meer waarderen dan kun je net zo goed het facebook duimpje/functie plaatsen om het makkelijk te maken ongeacht of je zelf fotos plaatst of niet.

Ik ben al lang gestopt met commentaar geven ik verdiep mij liever in de technische kanten van het fotograferen en het materiaal .
Canon 1D MK3 , 7D mkII , Samsung NX300 -
Canon 70-200 F2.8 L - Sigma 24-105 F4 ART - Sigma 50 F2.8 Macro
Jef-W
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 4021
GeregistreerdCOLON 14 Mei 2011 20:12
WoonplaatsCOLON Hengelo (O)
CONTACTCOLON

Illuminatus schreefCOLONNa mijn eerste reactie heb ik me in deze discussie verder afzijdig gehouden. Ik kan heel ver meegaan met de opmerkingen van EdvdB.
Nu echter neemt de discussie een rare wending die mij een heel naar gevoel geeft.
Jef-W schreefCOLON... Nee hoor marian, jij post dan ook wat.
Regelmatig zie je mensen die wel kritiek geven, maar dan zelf weer niks posten. ...
Je mag blijkbaar alleen kritiek geven, een foto beoordelen, als je zelf ook foto’s plaatst.
Let wel, dit is een uitspraak van een crew-member en de crew bepaalt de regels hier.
Ho, even een break daar.
Over mijn uitspraak, deze had nog steeds betrekking op deze reactie van mij:
Jef-W schreefCOLONHet is ook apart om te zien als iemand een opmerking maakt dat het rustig is(wat ook zo is), dat er ineens leden gaan reageren die een tijdje niet meer gereageerd hebben.
Ik mag dan nu wel "crew-member"zijn, ook sinds 2 dgn nu :wink: . Op deze opmerking had je dus niet gereageerd als ik dus geen "Crew-member"was geweest. Beetje jammer dat je meteen de eerste de beste stok pakt, waarmee je kunt slaan.

We moeten het toch ook hebben van leden zoals jou, die hun ervaring willen delen. Dat is toch de bedoeling van zo'n forum.
Ik zal wel de laatste zijn die iemand iets gaat dwingen iets wel of niet te doen, dat is mijn taak ook helemaal niet.

@Geelduikbootje,
Kom binnekort maar eens weer langs om wat te posten. :wink:
Mijn site: www.jeffrywesterhoff.nl
Tevens op: flickr
Anoniem 3

Illuminatus schreefCOLON Het is tijd voor vernieuwing om te overleven.
En juist daarom ben ik een dik gedrukte paarse Telescoop geworden.
Gebruikers-avatar
Judith
Canon shooter Die Hard
Canon shooter Die Hard
BerichtenCOLON 6247
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2010 11:57
WoonplaatsCOLON Rotterdam
CONTACTCOLON

Het is al vaker gezegd, maar denk dat we met z'n alle onze schouders eronder moeten zetten om het forum levend te houden en weer levendiger te maken...mezelf incusief.
Zolang we klagen en het allemaal wel weten maar niets veranderen of er wat aan doen dan blijven we in het cirkeltje zitten.
http://www.jgphotography.nl
Bij vlagen ben ik geniaal, alleen is het nu even windstil.
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

Judith schreefCOLONHet is al vaker gezegd, maar denk dat we met z'n alle onze schouders...
Zolang we klagen en het allemaal wel weten maar niets veranderen of er wat aan doen dan blijven we in het cirkeltje zitten.
+1
Apple fan, Canon volger...
Anoniem 4

Jef-W schreefCOLONOver mijn uitspraak
Jef-W schreefCOLON... Regelmatig zie je mensen die wel kritiek geven, maar dan zelf weer niks posten. ...
Jef-W schreefCOLONdeze had nog steeds betrekking op deze reactie van mij:
Jef-W schreefCOLONHet is ook apart om te zien als iemand een opmerking maakt dat het rustig is(wat ook zo is), dat er ineens leden gaan reageren die een tijdje niet meer gereageerd hebben.
die relatie heb ik niet gelegd en die kan ik ook nu nog niet leggen.
Zie absoluut geen verband.

Als je geen crew-lid was geweest, had ik dit ook gezegd
Illuminatus schreefCOLONJe mag blijkbaar alleen kritiek geven, een foto beoordelen, als je zelf ook foto’s plaatst.
Zeker in dit soort discussies moet je als crew-lid je woorden zorgvuldig kiezen, want daar wordt juist vanwege de functie meer waarde aan gehecht. Van een politieman wordt ook in zijn privé handelen een voorbeeldfunctie verwacht. Dat geldt ook voor bestuurders.
Zo werkt dat nou eenmaal en daar kun je niets aan veranderen.

Jammer genoeg leidt dit weer af van de inhoudelijke discussie die wordt gevoerd vanaf de wat ongelukkige start in het begin topic.
Er zijn door EOS-leden hier heel waardevolle zaken aangevoerd die met verdere discussie kunnen worden uitgewerkt en waarmee EOS-Digitaal kan worden versterkt en aantrekkelijker gemaakt.
Het is echter de vraag of de crew bereid is om dat wat wordt aangedragen door de leden te verwerken in de opzet van het forum.
In het verleden zijn diverse pogingen gedaan om vanuit de leden te komen tot verbeteringen, maar die zijn op niets uitgelopen.
Ik kan me nog goed herinneren de poging van PanzerFaustNL om onder de hoed van EOS-Digitaal er een echte club van te maken á la Nikon. Helaas, hij heeft het hier ook maar opgegeven.
Zelf heb ik ook naar aanleiding van een discussie een suggestie gedaan en ben vervolgens door de crew gevraagd om het verder uit te werken. Complete opzet gemaakt en nooit meer wat van gehoord.
Ja, ik ben kritisch, maar als ik dat niet meer ben, zal ik hier na ruim 7 jaar trouw en regelmatige bijdragen afscheid genomen hebben. Dan bevind ik mij in een onmetelijke rij van oudgedienden/gelijkgestemden.

Gabriël, ik weet niet of ik je wel moet feliciteren, ben bang dat ook jij het tij niet kan keren.

Ik hoop toch binnenkort mijn ongelijk te kunnen inzien.
Gebruikers-avatar
Rijk
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 3205
GeregistreerdCOLON 22 Jul 2007 22:10
WoonplaatsCOLON Vleuten
CONTACTCOLON

@Gerard, kan het toch niet laten ook weer te reageren :D

Ik snap heel goed wat je schrijft en ga niet ontkennen dat ik veel herken en je mening deel alleen vind ik de laatste passage gericht aan Gabriel een beetje "zuur" klinken. De stroming van een rivier kan ook door een klein steentje veranderen :wink:

Laten we de mensen die aan het front de handschoen durven oppakken volwaardig steunen en niet vervallen in terugkijken en negatief reageren daar helpen we niemand mee.
één plaatje zegt meer dan duizend woorden
kijk ook eens op flickr
Anoniem 3

Gabriël kan wel tegen een zoet-zuurtje, hoor. :wink:
en @Gerard:
Ik vier mijn verjaardag ook nooit, dus ben niet gewend om befeliciteerd te worden. :lol:
Zo, nu weer naar de WID, waar appeltaart en een heerlijk zonnetje de hoofdrol speelden en waar jouw reacties verwijderd gaan worden. (Als ik wist hoe....) :mrgreen: :? :wink:
Anoniem 4

Zuur is het zeker niet bedoeld. Ik ken Gabriël heel goed en hij mij.
Ik weet dat als Gabriël iets oppakt, hij dat met veel inzet zal doen.
Maar dat kan hij niet alleen, daar is ook medewerking van de crew voor nodig.
Ik loop hier lang genoeg mee om te weten dat heel veel crew-leden enthousiast zijn toegetreden, maar met een illusie armer weer zijn vertrokken.
Als je graag zaken wilt verbeteren en je loopt constant tegen een muur aan, dan ben je op een gegeven moment murw.
Ik hoop echt dat hij de kans krijgt om de vernieuwingen die hij voor ogen heeft door te voeren.
In dit topic heb ik hem nog wat meegegeven.
https://www.eosdigitaal.nl/forum/viewto ... 3#p1295463" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
PP
Canon shooter pro+
Canon shooter pro+
BerichtenCOLON 2682
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2005 20:15
CONTACTCOLON

RienW schreefCOLONIk wist niet dat het aanmelden op een forum een gegarandeerd rendement in vermaak moet opleveren. Kennelijk wil jij lui in je stoel zittend door de EOS hofnarren vermaakt worden.
Ik denk zelfs dat jij ook deze berichten niet meer leest, want jouw opmerkingen vragen om reacties, die jij niet wilt horen. Of ben jij op zoek naar inspiratie? Want van jouw website kreeg ik die indruk.
Af en toe kom ik nog wel eens op eos ( toch mijn eerste forum :) ). Zie nou tot mijn verbazing dat dit bericht uit 2015 op de eerste pagina staat. Zelf was ik het al weer vergeten :). Maar dit geeft wel een beetje aan wat ik bedoelde. Dit bericht had 40 paginas verder moeten staan.
Ik heb de reactie teruggelezen, en ga niet overal op reageren.
Deze haal ik er even uit, die is wel grappig, want hier gaan alle opmerkingen blind in de aanval. Troost je ik heb me in het verleden sufgereageerd en foto,s geplaatst, dus het is geen luiheid. Nu is het de beurt aan anderen. Op de overige opm ga ik maar niet meer in.
( de ene keer dat ik nog wel wat geplaatst heb staat ook nog op de eerste pagina. Kom op mensen dat kan toch niet, )
Mijn website: http://www.ppphoto.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikers-avatar
wibo53
Wedstrijdleiding
Wedstrijdleiding
BerichtenCOLON 2732
GeregistreerdCOLON 24 Apr 2013 20:22
WoonplaatsCOLON Best

PP . Niet trollen, zitten we niet op te wachten hier...
<punt>
Apple fan, Canon volger...
Gebruikers-avatar
MarcoEOS550D
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 8042
GeregistreerdCOLON 03 Sep 2010 16:47

wibo53 schreefCOLONPP . Niet trollen, zitten we niet op te wachten hier...
<punt>
Inderdaad. Punt en slotje.
Eos 80D, EF 100mm L Macro IS USM, EF-S 10-22mm USM, EF-S 17-55mm IS USM, EF 100-400mm L IS USM, EF 50mm f-1.4 USM, Speedlite 320EX, RC-6, Powershot S120
Marco Weening Fotografie
BUTTON_TOPIC_LOCKED

Terug naar